The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Oijoijoi, @Mythago lle oikein ihunaa joulua sinne kauas*halaaruttaan*:love:

Hei, hommaat sitä lumispraytä monta monituista purkkia ja roiskit sillä menemään, niin tulis ainakin tota talvista efektiä etes pikkusesti(y)

Ei muuta kuin tonttulakki vain päähän keikkumaan ja hoilaamaan täysillä palkeilla "..kas, onkos tullut kesä nyt talven keskelleeeee..!!":love:
 
Mulla alkaa jotenkin vähintäänkin pienesti ahistaa, jos ei oo se normaali kevyt olo, voi tietenkin olla, että ne on vaan nää vaatteet. *nykii rintsikoita ja vetelee vattaa sisään*

Tai ehkä tää on syömäreenin puutetta!
Uskon kyllä, että huomenna jo menee huomattavasti isompia annoksia, eikä ahista yhtään.:D:love:
Mua kyl vähän pelottaa kans,ku on tottunu syömään pienempiä annoksia ja kevyempää ruokaa,mut eiköhän me selvitä joulusta :oops::rolleyes::D
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Mua kyl vähän pelottaa kans,ku on tottunu syömään pienempiä annoksia ja kevyempää ruokaa,mut eiköhän me selvitä joulusta :oops::rolleyes::D
Aivan varmasti.:love::barefoot:

Mä inhoan levysukulaatia yms suklaata, mutta kyllä mulle noi liköörikonvehdit maistuu jouluisin, sellaisia kun mussuttaa pussillisen esim. lumiukkoa katsoessa niin on jo syönyt enempi kuin normaali päivän kalorit.:ROFLMAO::confused::ROFLMAO::ROFLMAO: ja toivon mukaan pienet hiprakatkin saa.:giggle:
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja Elena777
..onhan tässä hienosti a i k a a herkutteluunkin. Tänäpäivänäkin kaiken pikkuisen touhuilun ja unohdussäntäilyiden lomassakin nappasee sieltä ja täältä, pitää sitä maistella:barefoot:..

Ja tämäkin päivä on pitkä, siellä oottaa vielä lahjapaperi- ja teippirulla- sekä käärenauhasotkusulkeiset yön hiljaisina tunteina, joten....ei niin mitään hätää:love:
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja Elena777
No mä syönki kahesta ekasta suklaakuoret, loput halkaisen ja kippaan suuhun ja heitän kuoret menee.:D

Ja ja ....entäpä finlandiavotkakonvehdit...!!!:coffee:
Kyllä kai ny niistä saa jonkinnäkösen, edes keskikankeen nousun?:D
No mä luulen että kaiken kihihii ja jänskäpänskätyssäntäilyiden keskellä nyt ei kauheesti tartteis kun kivasti tonttuhattuseen nousis:)..

...ainakin tässä osoitteessa:D
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
No mä syönki kahesta ekasta suklaakuoret, loput halkaisen ja kippaan suuhun ja heitän kuoret menee.:D

Ja ja ....entäpä finlandiavotkakonvehdit...!!!:coffee:
Kyllä kai ny niistä saa jonkinnäkösen, edes keskikankeen nousun?:D
eiks se olis helpompaa ostaa pullo finlandijaa (tai mieluuummin russian standardia) ja sivallella siitä pikku ryyppyjä
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
No mä luulen että kaiken kihihii ja jänskäpänskätyssäntäilyiden keskellä nyt ei kauheesti tartteis kun kivasti tonttuhattuseen nousis:)..

...ainakin tässä osoitteessa:D
Ihan sama täällä!:D

Olis se näky ku tällaiset lähes suurperheen omaavat kodinhengettäret ryömis pitkin torpan lattioita öristen räkä poskella jouluaattona.:ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:
Sellaisesta ei omat eikä vieraatkaan varmaan hetkessä toipuis.:confused::ROFLMAO:
 
eiks se olis helpompaa ostaa pullo finlandijaa (tai mieluuummin russian standardia) ja sivallella siitä pikku ryyppyjä
No eikä oo! Se on ihan eri asia, siitä puuttuu se konvehtien halkaisun ääniefekti ja sitäpaitti se makukin on ihan eri.

Nää on hei tosi tarkkoja juttuja, nyt on joulu:love:...normiarjessa sitten menee toi pelkkä kierrekorkin narsk oikein hjuvin(y)
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja Elena777
Ihan sama täällä!:D

Olis se näky ku tällaiset lähes suurperheen omaavat kodinhengettäret ryömis pitkin torpan lattioita öristen räkä poskella jouluaattona.:ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:
Sellaisesta ei omat eikä vieraatkaan varmaan hetkessä toipuis.:confused::ROFLMAO:
No ei kuule näillä sähläyksen taidoilla tartte olla etes räkäposkella rähmäillen kun se onnistuu jo muuten vaan:barefoot::D

Mun pitäs Irman kans valssata ja hiukan jo oon varpaillani kun tiiän miten salakavala sen koht on:cautious:....
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä