no miten mää nyt kirjaan tän tiimariin niin etten tee virhettä?Ei sitä sit voi sanoo suihinotoks jos ei ota loppuun asti,se on sitten vaan nuolemista ja sellasta.
no miten mää nyt kirjaan tän tiimariin niin etten tee virhettä?Ei sitä sit voi sanoo suihinotoks jos ei ota loppuun asti,se on sitten vaan nuolemista ja sellasta.
Kuume ajaa tautia pois ...ei muuta kuin sarkulaaketta kehiin ja lamminta juotavaa silla napakalla hompsylla. Parantumisia...Ja kuumetta. vittu et sattuu ja kolottaa jokaseen jäseneen.
No en mä tiiä kun mä otan sit kunnolla jos otanno miten mää nyt kirjaan tän tiimariin niin etten tee virhettä?
ok, kirjaan noinNo en mä tiiä kun mä otan sit kunnolla jos otan
laita sinne että buubis imee ja nuolee mut ei ota loppuun asti....En minä tiiä miten sen sit kirjaat
Annan yhden hyvän neuvon. Edellisten lisäksi.Toi on vähän too much information.
Noi on asioita joita mies tekee itse, itsensä vuoksi ja oman mukavuutensa takia.
Nih
Ehän mä edes tiedä mistä te puhutte *miettii edelleen sheivattuja palleja*mites ellulla, otatko loppuun asti?
nieletkö?
Voi kakka.Ja kuumetta. vittu et sattuu ja kolottaa jokaseen jäseneen.
Pääsit just ignoorauslistalleni. Tuolla sanomisella.No siteerasin vaan AK:ta
Mitään vittuile sanoin vaan samaa mitä sinä.Annan yhden hyvän neuvon. Edellisten lisäksi.
Minä en ole niitä joille kannattaa vi*tuilla.
Minulla on norsun muisti. Muistan jokaisen palveluksen jonka olen velkaa. Ja muistan jokaisen sanan joka on joskus sanottu.
Nooh...mikä sullon?Pääsit just ignoorauslistalleni. Tuolla sanomisella.
Minkäs sille voi jos sun sanoilla sinne pääsi.Pääsit just ignoorauslistalleni. Tuolla sanomisella.
Mä laitan ranttaliks jos britit ei anna Saaran voittaa!!!HUOM!
klo 22.00 subilla: X Factor!
Saara laulaa Adam Lambertin kanssa Bohemian Rhapsodyn.
Saara on tuota piisiä lauleskellut jo lukioaikoina. Saas nähdä minkälaisen spektaakkelin nuo kaks ihkua saavat aikaseks.
Ei ne annaMä laitan ranttaliks jos britit ei anna Saaran voittaa!!!