Käskystä!Suraavaks kun ajelet autolla niin käy ostamassa lukkosulaa jostain ja uhauta sitä autos ja lämmitystolpan lukkoihin
Käskystä!Suraavaks kun ajelet autolla niin käy ostamassa lukkosulaa jostain ja uhauta sitä autos ja lämmitystolpan lukkoihin
Se on hyvä jos ajelit sieltä kaikki pois.kävin saunassa ja sheivasin mutta en oo varma että olinko yhtä perusteellinen ko tinksu ko se ei laittanut odottamaani kuvaa mun yyvee-lootaan
jätin tällä kertaa alakainalon luomuksi jos välttämättä haluut tietääSe on hyvä jos ajelit sieltä kaikki pois.
Toi on vähän too much information.jätin tällä kertaa alakainalon luomuksi jos välttämättä haluut tietää
No jopas. En tuommoista ryöpytystä osannut odottaa.Äläpä nyt keuhkoa siellä. Kenenkäs takii mä sen tekisin jos en itteni,ei täällä ole muita. Jos oli nyt tmi niin kovasti anteeksi pyydän että järkytin sua ja muita jotka järkyttyi tästä tiedosta. Voidaan kyllä naida ja nusasta ja olla muuten vaan pervoja mutta karvoista ei missään nimessä saa puhua.Nöyrin anteeksipyyntö AK. Menen nurkkaan häpeämään.
Ite oon ihan naisten vuoksi teheny. Sheivaamisen jälkeen päivän-parin päivän päästä ne millin sänget palleissa ei ole niin mukavia että "omaksi iloksi" sheivailisinToi on vähän too much information.
Noi on asioita joita mies tekee itse, itsensä vuoksi ja oman mukavuutensa takia.
Nih
Enpä tiiä. Jos on posliini niin ei mene karvoja suuhun.Toi on vähän too much information.
Noi on asioita joita mies tekee itse, itsensä vuoksi ja oman mukavuutensa takia.
Nih
Ei juma En mä mitään mieti ,itteni takii mä ne karvat nyt ajoin ,voi hyvänen aika sentään!No jopas. En tuommoista ryöpytystä osannut odottaa.
Fakta on silti se, että milloin naisen pikkupöksyjä riisumaan pääsee niin ei siinä tule sanoneeksi, että käyhän sheivaamassa.
Punatukkaisuutta ei kait lasketa karvoitukseksi? Se on se joka kieltämättä kiinnittää huomioni mutta pöksyjen sisäinen karvoitus jääköön arvoitukseksi.
Sinä olet aivan ihana nainen. Maailmassa on käsittämätön määrä miehiä joiden suurin unelma on Tinkuliini. Tämä on totta.
Mutta mitä enemmän mietit sheivaamisia niin sitä enemmän vedät puoleesi niitä miehiä joita kiinnostaa vain se sheivattu.
ooks alkanu ottaa suihin?Enpä tiiä. Jos on posliini niin ei mene karvoja suuhun.
Joskus harrastanut sitä esileikkinä.ooks alkanu ottaa suihin?
No siteerasin vaan AK:taEnpä tiiä. Jos on posliini niin ei mene karvoja suuhun.
ookke, korjaan asian tiimarinvihkooniJoskus harrastanut sitä esileikkinä.
ParantumisiaJa kuumetta. vittu et sattuu ja kolottaa jokaseen jäseneen.
buranaa ja kunnon ryyppiJa kuumetta. vittuun sattuu ja kolottaa
Ei sitä sit voi sanoo suihinotoks jos ei ota loppuun asti,se on sitten vaan nuolemista ja sellasta.ookke, korjaan asian tiimarinvihkooni
*boobis ottaa joskus suihin mutta ei loppuun asti*
Pöh, paranemisia.Ja kuumetta. vittu et sattuu ja kolottaa jokaseen jäseneen.
Ja imemistä.Ei sitä sit voi sanoo suihinotoks jos ei ota loppuun asti,se on sitten vaan nuolemista ja sellasta.