The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Äläpä nyt keuhkoa siellä. Kenenkäs takii mä sen tekisin jos en itteni,ei täällä ole muita. Jos oli nyt tmi niin kovasti anteeksi pyydän että järkytin sua ja muita jotka järkyttyi tästä tiedosta. Voidaan kyllä naida ja nusasta ja olla muuten vaan pervoja mutta karvoista ei missään nimessä saa puhua.Nöyrin anteeksipyyntö AK. Menen nurkkaan häpeämään.
No jopas. En tuommoista ryöpytystä osannut odottaa.

Fakta on silti se, että milloin naisen pikkupöksyjä riisumaan pääsee niin ei siinä tule sanoneeksi, että käyhän sheivaamassa.

Punatukkaisuutta ei kait lasketa karvoitukseksi? Se on se joka kieltämättä kiinnittää huomioni mutta pöksyjen sisäinen karvoitus jääköön arvoitukseksi.

Sinä olet aivan ihana nainen. Maailmassa on käsittämätön määrä miehiä joiden suurin unelma on Tinkuliini. Tämä on totta.

Mutta mitä enemmän mietit sheivaamisia niin sitä enemmän vedät puoleesi niitä miehiä joita kiinnostaa vain se sheivattu.

No jopas. En tuommoista ryöpytystä osannut odottaa.

Fakta on silti se, että milloin naisen pikkupöksyjä riisumaan pääsee niin ei siinä tule sanoneeksi, että käyhän sheivaamassa.

Punatukkaisuutta ei kait lasketa karvoitukseksi? Se on se joka kieltämättä kiinnittää huomioni mutta pöksyjen sisäinen karvoitus jääköön arvoitukseksi.

Sinä olet aivan ihana nainen. Maailmassa on käsittämätön määrä miehiä joiden suurin unelma on Tinkuliini. Tämä on totta.

Mutta mitä enemmän mietit sheivaamisia niin sitä enemmän vedät puoleesi niitä miehiä joita kiinnostaa vain se sheivattu.
Ei juma:ROFLMAO: En mä mitään mieti ,itteni takii mä ne karvat nyt ajoin ,voi hyvänen aika sentään!

• Tykkää
Reactions: Kais
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä