*vahtaa bonboneja*Mie oon melkeen nakuna täällä.
ai senkös takia se majuri onkin niin hiljaaMie oon melkeen nakuna majurin päällä.
Sä oot ennenki nähnyt mut vaakatasossa.kuva!
Annako sit mulle?Voitan ny lotossa
kertaus on opintojen äireeSä oot ennenki nähnyt mut vaakatasossa.
Juu ja jee! glögiä meen mieki hakemaan!...ou my..ou my..my my my ....villasukat ihan viipulavossun...
Jatkakaa tulemisianne...tai siis menemisia tai...ootte ihania *lahti hakemaan lisaa iltateeta...ha, meneekin lammittamaan glogia*
Juu, tiskiharjanAnnako sit mulle?
Miten niin unohit Saaran??? kuinka sä saatoit Lispeee!!Juu ja jee! glögiä meen mieki hakemaan!
Hei hitto unohin Saaran!!!!! VOI HIIVATTI!!!!
Ens kerralla sitten voitat päävoiton eiks niih?kolme oikein oli vain lotossa
jooEns kerralla sitten voitat päävoiton eiks niih?
No nii-i!!!Miten niin unohit Saaran??? kuinka sä saatoit Lispeee!!
Tinku on aivan ihana nainen.En vaan kässää miten voit ignoorata Tinkun! Aina oot sanonu et Tinku on ihana nainen!
Tarkoittaako tuo sitten sitä ettet anna Boobabelle,kun ei tullu voittoo ?kolme oikein oli vain lotossa
Jos mä annan majurille.Tarkoittaako tuo sitten sitä ettet anna Boobabelle,kun ei tullu voittoo ?
Ei oo vielä,seuraavaksi.No nii-i!!!
Nyt se rimpula poika laulaa, en tiiä onko Saara laulanu jo.
..siis...mita taalla nyt oikein tapahtuu?Tinku on aivan ihana nainen.
Minä toivon hänelle kaikkea hyvää.
Etenkin miestä joka saa tuntemaan olonsa semmoiseksi, että missä tämmöisiä miehiä kasvaa. Joka päivä maailman tappiin.
Mutta jos mun asiallisiksi tarkoitetut kommenttini ovat epämiellyttäviä, niin sitten on parempi, että en näe mitään kommentoitavaa.
*vetää happee epekin happipulloista ja nielee halpaa votkaa väärään rööriin*No nii-i!!!
Nyt se rimpula poika laulaa, en tiiä onko Saara laulanu jo.