Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Voisko se aamulla näkyä jo paremmin jos on raskaudesta kyse? Eks raskaushormooni plussaanu joka toinen vai kolmas päivä? Eihän siinä varmaan ole järkeä testata heti huomen aamulla. Mut kyl mä testaan. Sen verran himotestaaja olen. Enkä malta odottaa. :)
Mulla ainaki viiva vahvistu joka päivä vähän.. Ja jos tänään teit päiväpissasta :)
 
  • Tykkää
Reactions: Minni-83
Saa sit mun osalta r-testit pysyä vielä kaapissa. Kp38/dpo14. Eikös se mene niin, et kun menkat alko tänään klo 18 jälkeen, niin hmna on kp1. Mä kyllä odottelin alkavaks vasta huomenna tai sunnuntaina, mut näköjään sit näin. :(
Saa mies alkaa varaileen aikaa simppatestiin ja kun siitä saadaan tuloksia, niin lähetettä lapsettomuuspolille.
Kiitos kuitenki kaikille, jotka jakso mun puolesta toivoa plussaa. Eiköhän se meille vielä joskus suoda, keinolla tai toisella.
 
Saa sit mun osalta r-testit pysyä vielä kaapissa. Kp38/dpo14. Eikös se mene niin, et kun menkat alko tänään klo 18 jälkeen, niin hmna on kp1. Mä kyllä odottelin alkavaks vasta huomenna tai sunnuntaina, mut näköjään sit näin. :(
Saa mies alkaa varaileen aikaa simppatestiin ja kun siitä saadaan tuloksia, niin lähetettä lapsettomuuspolille.
Kiitos kuitenki kaikille, jotka jakso mun puolesta toivoa plussaa. Eiköhän se meille vielä joskus suoda, keinolla tai toisella.
No voi höh :/ mä olin ihan varma että nyt plussaat! Kyllä teisän vuoro varmasti on jo pian :)
 
Tää oli nyt vaan vähän jännä, kun yleensä alkaa edellisenä iltana tiputtelulla ja seuraavana päivänä alkaa vuoto kunnolla. Nyt alko kunnolla ilman mitään ennakkomerkkejä.
Veti nyt kyllä niin mielen matalaks. Eikä miehen lisäks ole muita kuin te täällä, kelle kertoo. :(
 
Tää oli nyt vaan vähän jännä, kun yleensä alkaa edellisenä iltana tiputtelulla ja seuraavana päivänä alkaa vuoto kunnolla. Nyt alko kunnolla ilman mitään ennakkomerkkejä.
Veti nyt kyllä niin mielen matalaks. Eikä miehen lisäks ole muita kuin te täällä, kelle kertoo. :(
Tiedän ton pettymyksen tunteen. Ootko kuitenkin varma että menkat alko? Ettei vois olla kysees joku muu vuoto?
 
Pakkohan oli tänään taas testata.. Vaikka ei täs varmaan oo mitää järkeä mutta kyllä nuo tummat viivat jotenkin lohduttaa silti!
Mun tekis mieli kans testata vielä.. ihan vaan koska ne kaks viivaa lohduttaa näin alussa. Mulla jomottelee oikea puoli kovastikin välillä ja vaikka tiedän et keltarauhanen varmaan niinku aiemmissakin nii silti pelkään et ku.. :/ onneks ens pe ultra niin pääsee näkemään mikä meno..
 
Mun tekis mieli kans testata vielä.. ihan vaan koska ne kaks viivaa lohduttaa näin alussa. Mulla jomottelee oikea puoli kovastikin välillä ja vaikka tiedän et keltarauhanen varmaan niinku aiemmissakin nii silti pelkään et ku.. :/ onneks ens pe ultra niin pääsee näkemään mikä meno..
Mites pitkällä sä ootkaan? Mua ainakin jotenki lohduttaa noiden vuotojen takia.. Mä toivottavasti kans pääsen ens viikolla ultraan..
 
Mä en pääse kunnallisen kautta kun ei ole syytä ja joudun maksaa itteni kipeeksi mielenrauhan takia :LOL: ärsyttävää että täällä ei kuulu kuin np ja rakenneultra seurantaan !
Ei kai moneskaan paikas kovin helposti pääse ilman syytä.. Olis kai se varhaisultra kiva kaikille, mutta en mä tiedä onko se mikään onnellisuuden aihe jos pääsee ilmaseksi, jos ajattelee että syy on se että nyt 8 päivää jo vuotanut verta..
 

Yhteistyössä