Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Dpo 3 ja aika matelee o_O testejäkään ei ole kaapissa jemmassa yhtään :eek: ja yritän pysyä päätöksessä että tilaan lisätestejä vasta to netistä.... tosin wishiltä tilattuja testejä on tulossa mutta en usko että ensi viikolla ovat vielä täällä...
 
Mä testasin dpo 16 digillä ja liuskalla ja tänään dpo 19 liuskalla ja oli se taas vahvistunut.. :rolleyes: huonoa oloa on joinakin päivinä ja toisina ei eikä ole yhteydessä syömisiin tai syömättömyyteen...alamahaa vihloo edelleen joka päivä ja kokoajan muttei kamalan kipeesti (n)
Väsyttää aivan rajattomasti ja nokka on koko ajan kuiva ja tukossa o_O
Nyt oottelen et saan tehdä vielä yhen digin tuossa ens keskiviikkona tai torstaina :X3:



 
Hellurei,

hassu tunne hypätä tänne! Lueskelin vanhoja viestejäni tuolta about 250- sivuilta, kun tätä vauvelia yritettiin. No, vauveli tärppäsi ekasta yrityskierrosta ja tulee vielä tämän vuoden puolella puoli vuotta.

Uusi yritys ollaan nyt startattu, ja kahdessa kierrossa olen ovista testaillut. Viimekierto toisti itseään tuonne vuoden takaiseen, ovisplussa juusi itseään räikeänä kp15. Sillon kuitenkin vähän vielä himmailtiin ja välteltiin isoimpia tärppipäiviä. Tässä kierrossa aloin testaamaan kp12, ja eihän siitä ottanut mitään selvää. Heti kp12 testi ei ollut vielä plussa, mutta hyvin lähellä. Viiva lähti kuitenkin hurjasti haalenemaan ja tummeni taas lähes-plussaksi kp17. Mene ja tiedä siis - joko ovis oli hirveän aikaisin, hirveän myöhään tai sitä ei ollut ollenkaan.

Tämähän taas tarkoittaa vanhalle himotestaajalle sitä että on ainakin kaksi viikkoa aikaa uittaa tikkuja, kun ei tiedä koska voisi näkyä :p:p

Nyt siis kp21 :barefoot:
 
Kivut on hellittäny ja kp3 menossa.
Vähän tummemmalla huumorilla menty viikonloppu. Totesin, että vauva ei halunnu lasketuks ajakseen exäni syntymäpäivää. o_O Tai sit hän haluaa syntyä loppuvuodesta, kuten siskonsakin.
Taidan tässä kierrossa jättää tikuttelut suosilla väliin, kun nyt näyttää siltä, että sinne lapsettomuuspolille on kuitenkin mentävä.
 
Kivut on hellittäny ja kp3 menossa.
Vähän tummemmalla huumorilla menty viikonloppu. Totesin, että vauva ei halunnu lasketuks ajakseen exäni syntymäpäivää. o_O Tai sit hän haluaa syntyä loppuvuodesta, kuten siskonsakin.
Taidan tässä kierrossa jättää tikuttelut suosilla väliin, kun nyt näyttää siltä, että sinne lapsettomuuspolille on kuitenkin mentävä.
Se ettei tikuttele voi tehdä hyvääkin, kuullu että monella tärpänny kun ei oo tikutella ja ottanut rennommin :)
 
11 päivä vuotoa, pari päivää tuli pientä tuhrua ja halusin jo uskoa että vuoto olisi loppumassa, tänä aamuna kuitenkin taas vuotoa enemmän :/ verikoe pian, toivottavasti saisi tulokset jo tänään eikä tarvisi odotella keskiviikkoon!
 
Nyt mä oon aivan ymmälläni.
Mulla menkat kestää yleensä 5pv, joskus jopa 6, mut koskaan ei oo jääny alle 5.
Nyt ois kp 3 ja vuoto loppunu ku seinään. :eek:
Jos olisin raskaana, niin kai se olis eilen jo testissä näkyny? o_O
 
Nyt mä oon aivan ymmälläni.
Mulla menkat kestää yleensä 5pv, joskus jopa 6, mut koskaan ei oo jääny alle 5.
Nyt ois kp 3 ja vuoto loppunu ku seinään. :eek:
Jos olisin raskaana, niin kai se olis eilen jo testissä näkyny? o_O
Mikäs sulla olis nyt dpo? Ootko oviksen ajankohdasta täysin varma? Kuulostaa siltä että ainakin jotain erikoista on meneillää!
 
Mikäs sulla olis nyt dpo? Ootko oviksen ajankohdasta täysin varma? Kuulostaa siltä että ainakin jotain erikoista on meneillää!
16.11. testasin PC liuskalla ja CB digillä negaa. 17.11. PC:llä negaa, CB:llä en testannu. 18.11. PC:iin tuli heti näkyviin testiviiva ennen kontrollia, joten tuikkasin minuutin sisällä CB:n samaan purkkiin ja pärähti hymynaama. Sen mukaan nyt olis dpo 17.
 
16.11. testasin PC liuskalla ja CB digillä negaa. 17.11. PC:llä negaa, CB:llä en testannu. 18.11. PC:iin tuli heti näkyviin testiviiva ennen kontrollia, joten tuikkasin minuutin sisällä CB:n samaan purkkiin ja pärähti hymynaama. Sen mukaan nyt olis dpo 17.
Eli ei pitäis ainakaa paljon heittää.. En tiedä, luulis että noilla päivillä jo testissä näkyis! Mutta oon kyllä kuullu juttuja että vasta tosi myöhään näkyny testissä!
 
Täällä dpo 10 meneillään! Taistelen vastaan etten sortuis testaamaan ainakaan tänään vielä...aamulla oli sellaset menkkajomotukset että olin jo ihan varma et ne alkaa mut onneks ei ja viikon päästähän niiden vasta pitäis alkaa oikeesti :D Kaikenlaista oiretta mut vois mennä yhtä hyvin pms:n piikkiin niin en ees jaksa luetella :LOL: perusmeininki siis....
 
  • Tykkää
Reactions: Nachsal
Nyt on kp30/27-32 eikä menkat ole vielä alkanut kp27 ja kp28 tuli haaleaa toista viivaa. Eilen ja tänään ei mielestäni ole tullut kun puhtaita negoja rfsu nega ja tänään tein apteekin oman sekin nega. Mitä tää nyt oikein on? Kp21 ja kp22 tuli pari tippaa verta pyyhittäessä ihan kun olis ollut haava alapäässä ajattelin että olis voinut olla kiinnittymisvuotoa ja kp29 tuli kans pari tippaa verta pyyhittäessä samanlaista kun kp21 ja kp22. Ja valkovuotoa on tullut jonkin verran. Mutta missä kunnon punainen menkka vuoto jos kerran en olekaan raskaana? Miks parina päivänä testissä oli haaleaa toista viivaa ja nyt täysin puhtaita negoja pari päivää? Onko mulla teidän mielestä mahkut vielä saada plussa testiin?
 

Yhteistyössä