Se ettei tikuttele voi tehdä hyvääkin, kuullu että monella tärpänny kun ei oo tikutella ja ottanut rennomminKivut on hellittäny ja kp3 menossa.
Vähän tummemmalla huumorilla menty viikonloppu. Totesin, että vauva ei halunnu lasketuks ajakseen exäni syntymäpäivää. Tai sit hän haluaa syntyä loppuvuodesta, kuten siskonsakin.
Taidan tässä kierrossa jättää tikuttelut suosilla väliin, kun nyt näyttää siltä, että sinne lapsettomuuspolille on kuitenkin mentävä.
Onnea Onpas todella hienot plussat kaikissa noin(kin) aikaisin@Hipiti toivotaan että kaikki hyvin.
On; siis epätodellinen olo. Dpo12 ja tein predector earlyn, pcn ja one stepin... kaikissa viiva... oikee viiva.
Aikasin näkyy hyvät plussat! Onnea!!@Hipiti toivotaan että kaikki hyvin.
On; siis epätodellinen olo. Dpo12 ja tein predector earlyn, pcn ja one stepin... kaikissa viiva... oikee viiva.
Mikäs sulla olis nyt dpo? Ootko oviksen ajankohdasta täysin varma? Kuulostaa siltä että ainakin jotain erikoista on meneillää!Nyt mä oon aivan ymmälläni.
Mulla menkat kestää yleensä 5pv, joskus jopa 6, mut koskaan ei oo jääny alle 5.
Nyt ois kp 3 ja vuoto loppunu ku seinään.
Jos olisin raskaana, niin kai se olis eilen jo testissä näkyny?
16.11. testasin PC liuskalla ja CB digillä negaa. 17.11. PC:llä negaa, CB:llä en testannu. 18.11. PC:iin tuli heti näkyviin testiviiva ennen kontrollia, joten tuikkasin minuutin sisällä CB:n samaan purkkiin ja pärähti hymynaama. Sen mukaan nyt olis dpo 17.Mikäs sulla olis nyt dpo? Ootko oviksen ajankohdasta täysin varma? Kuulostaa siltä että ainakin jotain erikoista on meneillää!
Eli ei pitäis ainakaa paljon heittää.. En tiedä, luulis että noilla päivillä jo testissä näkyis! Mutta oon kyllä kuullu juttuja että vasta tosi myöhään näkyny testissä!16.11. testasin PC liuskalla ja CB digillä negaa. 17.11. PC:llä negaa, CB:llä en testannu. 18.11. PC:iin tuli heti näkyviin testiviiva ennen kontrollia, joten tuikkasin minuutin sisällä CB:n samaan purkkiin ja pärähti hymynaama. Sen mukaan nyt olis dpo 17.
Onnea!!@Hipiti toivotaan että kaikki hyvin.
En saanu tuloksia tänää :/ menee siis keskiviikkoo ennen ku saan!! Ärsyttää niin lujaa!Saitko verikokeiden tuloksia jo @Hipiti ? Toivottavasti kaikki hyvin
No voi paska...nooh, huominen vaan ja sit onkin jo keskiviikko Kovasti tsemppiä odotteluun!En saanu tuloksia tänää :/ menee siis keskiviikkoo ennen ku saan!! Ärsyttää niin lujaa!
Kiitos! Tuntuu vaan nii pitkältä ajalta ku olin nii ajatellu että tänään saa, kun labrasta sano että voi puoli 3 jälkeen soitella. Sitä en tiedä olisko ollu tulokset valmiina ku puhelimella en päässyt perille vaikka kuinka jonottelin..No voi paska...nooh, huominen vaan ja sit onkin jo keskiviikko Kovasti tsemppiä odotteluun!
EhdottomastiMihin se täti nyt sit hävis? Ei näy ei. Ei tipan tippaa koko päivänä. On ihan tavanomasta, että 3. tai 4. päivinä vuotaa vähemmän, mutta että koko päivän hävöksissä.
Täytyykö sitä vielä hilautua testikauppaan tänään, että saan aamulla testata?
Todellaki!Mihin se täti nyt sit hävis? Ei näy ei. Ei tipan tippaa koko päivänä. On ihan tavanomasta, että 3. tai 4. päivinä vuotaa vähemmän, mutta että koko päivän hävöksissä.
Täytyykö sitä vielä hilautua testikauppaan tänään, että saan aamulla testata?