Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Niin ja menin sitten ja tein sen viikko testin....edelleen 2-3 :( ja vihloo välistä kovasti alamahaa ja esim kääntyessä sängyssä pitää miettiä miten kääntyy ja äkkiliikkeitä ei pysty tehä (n) edellisen viikko digin tein viime torstaina.
Mikä dpo sulla on nyt? Mullahan ei kans vaihtunu siihen 3+ sillon kun ajattelin..
Mä aukaisin ne digi testit niin sieltä näki että oli tummunu viivat vaikk näytti samoja viikkoja edellee..
 
Kovasta yrittämisestä ja täydellisestä kierrosta huolimatta mulla alkoi menkat kolme päivää sitten:cry: On itkettäny ja harmittanu aika paljon ja vasta nyt raahauduin asiasta tänne kertomaan. Kierron pituudeksi tuli 33 päivää. Ei tässä kuitenkaan kannata jäädä murehtimaan,uutta yritystä vaan kehiin. Jotenkin vaan kuvittelin että mä raskautuisin helposti..
Nyt starttasi siis yk3:( ja kp.3/28-35
p.s kolmas kerta toden sanoo, eiks je? :X3:
Tsempit uuteen kiertoon! :)
Tämä on varmaan sellanen asia ettei sitä kukaan tajua ajatella ennen kun osuu omalle kohdalla, tottahan jokainen haluaisi raskautua helposti :) tiedän että aika tuntuu ptkältä ja harmittaa mutta sulla on vasta tosi pieni aika yrittämistä..ja eihän sitä tiedä vaikka jo tämö kierto olisi se missä tärppi tulisi! :)
 
Mulla vihloo mahaa tosi alhaalta ja keskeltä. Onko se sitten keskeltä kohtua vai? Piti mennä vessaan tarkistaan onko menkat alkanut. Ei onneks ollut alkanut.

Eilen illalla mua oksetti ja eilen kun join töissä kahvia sen jälkeen alko etoomaan. Jotkut pahat hajut saa mut voimaan huonosti.
 
Mulla oli parit ovulaatiotestit kaapissa ja pakkohan ne oli tehdä kun tiedän että voivat näyttää raskauden...eilen illalla tosi haalea viiva, just sellanen mitä sain kun aloin ovulaatiota testaamaan kp10 kieppeillä.
Mut tänä aamuna olikin jo paljon vahvempi o_O
Tollanen tuli päivää ennen ovulaatioplussaa!
Voiskohann tää tarkottaa mitään..? tänään dpo11. Ootteko testaillu ovisliuskoilla kierron loppuvaiheessa ja jos ootte niin onko antanut noin vahvoja testiviivoja vaikka ette ois illu raskaana...eikös lh nouse juuri ennen menkkoja? eli onks tää vaan sitä vai pitääks tässä nyt lähtee metsästämään raskaustestiä jostain? :ROFLMAO:
http://aijaa.com/8KxvQZ
 
Mun oli pakko taas tänä aamuna tehdä testi.. Kun en niitä verikokeen tuloksia saanut. Onneks näytti vahvaa plussaa! Toisaalta en tiedä merkitseekö mitää, mutta niin kun jo aikasemmin sanoin niin tuo itselle jollain tavalla lohdutusta..
Kuka hullu testailee edelleen dpo29 :D
Pitäähän se tuolloin varmistaa että on vielä kaksi viivaa testissä. Kyl mäkin varmaan testaisin jos olisin sä. Kun sul on ollut sitä vuotoa etkä oo saanut niiden testien tulosta.
 
  • Tykkää
Reactions: Hipiti
Mulla oli parit ovulaatiotestit kaapissa ja pakkohan ne oli tehdä kun tiedän että voivat näyttää raskauden...eilen illalla tosi haalea viiva, just sellanen mitä sain kun aloin ovulaatiota testaamaan kp10 kieppeillä.
Mut tänä aamuna olikin jo paljon vahvempi o_O
Tollanen tuli päivää ennen ovulaatioplussaa!
Voiskohann tää tarkottaa mitään..? tänään dpo11. Ootteko testaillu ovisliuskoilla kierron loppuvaiheessa ja jos ootte niin onko antanut noin vahvoja testiviivoja vaikka ette ois illu raskaana...eikös lh nouse juuri ennen menkkoja? eli onks tää vaan sitä vai pitääks tässä nyt lähtee metsästämään raskaustestiä jostain? :ROFLMAO:
http://aijaa.com/8KxvQZ
En oo testaillu, raskaana kun oon ollu nii ovistesti näyttänyt vahvaa plussaa.. Mutta en tiedä kuinka aikaisin.. Sinuna lähtisin kyllä metsästämään raskaustestiä :) mä sain ekan haaleen viivan dpo11 :)
 
Hyvä että joku ymmärtää :D tosin myös ekan testin tein jo dpo8 :D täytyy kyllä heti aamulla koittaa soitella niidtä tuloksista! Pelottaa kyllä ihan sairaasti!
Kaikkihan me ollaan himotestaajia kun tällä sivulla hengaillaan. Voimia sulle niiden testitulosten kuulemiseen ja toivotaan että pikkunen on tarrautunut kunnolla kiinni. Paljon tarrasukkia sinne ja toivotaan että testitulokset olisi hyvät.
 
  • Tykkää
Reactions: Hipiti
Mulla oli parit ovulaatiotestit kaapissa ja pakkohan ne oli tehdä kun tiedän että voivat näyttää raskauden...eilen illalla tosi haalea viiva, just sellanen mitä sain kun aloin ovulaatiota testaamaan kp10 kieppeillä.
Mut tänä aamuna olikin jo paljon vahvempi o_O
Tollanen tuli päivää ennen ovulaatioplussaa!
Voiskohann tää tarkottaa mitään..? tänään dpo11. Ootteko testaillu ovisliuskoilla kierron loppuvaiheessa ja jos ootte niin onko antanut noin vahvoja testiviivoja vaikka ette ois illu raskaana...eikös lh nouse juuri ennen menkkoja? eli onks tää vaan sitä vai pitääks tässä nyt lähtee metsästämään raskaustestiä jostain? :ROFLMAO:
http://aijaa.com/8KxvQZ
Ovistesti voi näyttää raskauden mutta silloin testiviivan pitää olla selvästi vahvempi kun kontrollin! Joskus ovistesti tummuu loppukiertosta mutta ei selväksi (ovisplussaksi).
Toivotaan että tuo tummuminen enteilisi plussaa ❤
 
Kaikkihan me ollaan himotestaajia kun tällä sivulla hengaillaan. Voimia sulle niiden testitulosten kuulemiseen ja toivotaan että pikkunen on tarrautunut kunnolla kiinni. Paljon tarrasukkia sinne ja toivotaan että testitulokset olisi hyvät.
Tää sivu on kyllä hyvä olemas! Hyvin saa purkaa asioita tänne ja muut ymmärtää :) miehelle en kehtaa edes sanoa kuinka usein testejä teen vieläkin :D
 
  • Tykkää
Reactions: Siltsu ja Minni-83
Mä niin meen tonkiin sen testin roskiksesta! :ninja: Nyt vissiin on dpo 21, mutta siinä viikko raskaustestissä tais lukea jotain että se näyttää ajan hedelmöitymisestä eli silloinhan se tarkottais että muutama päivä oviksen jälkeen voi alkaa aikaa laskeen? Vai ymmärsinkö oikein? (n)
@Hipiti minäki testasin myös liuskoilla mutta mulla ei ole yhtään :ROFLMAO:

@Songbird testiä hakemaan!!
 
Mä niin meen tonkiin sen testin roskiksesta! :ninja: Nyt vissiin on dpo 21, mutta siinä viikko raskaustestissä tais lukea jotain että se näyttää ajan hedelmöitymisestä eli silloinhan se tarkottais että muutama päivä oviksen jälkeen voi alkaa aikaa laskeen? Vai ymmärsinkö oikein? (n)
@Hipiti minäki testasin myös liuskoilla mutta mulla ei ole yhtään :ROFLMAO:

@Songbird testiä hakemaan!!
Mulla näytti 3+ dpo24! Dpo21 oli kans 2-3! Avasin ja kattoon nii viivat oli tummentunu vaikka näytti samoja viikkoja!
 
Mulla näytti 3+ dpo24! Dpo21 oli kans 2-3! Avasin ja kattoon nii viivat oli tummentunu vaikka näytti samoja viikkoja!
Mulla näytti 3+ dpo24! Dpo21 oli kans 2-3! Avasin ja kattoon nii viivat oli tummentunu vaikka näytti samoja viikkoja!
Siis woot mähän sitte avasin sen ja siinä toisessa liuskassa oli 2 melkein tasa vahvaa viivaa ja toisessa liuskassa oli vaan yks??? Eikö se testi onnistunu, enkö liruuttanu tarpeeksi vai eikö se hormoni ole noussu ollenkaan? :eek: se on kyllä mahdollista etten pissannu siihen tarpeeksi...nyt kyllä lähtee järki! Eikä mulla nyt ole toista testiä mihin verrata :notworthy:
 
Siis woot mähän sitte avasin sen ja siinä toisessa liuskassa oli 2 melkein tasa vahvaa viivaa ja toisessa liuskassa oli vaan yks??? Eikö se testi onnistunu, enkö liruuttanu tarpeeksi vai eikö se hormoni ole noussu ollenkaan? :eek: se on kyllä mahdollista etten pissannu siihen tarpeeksi...nyt kyllä lähtee järki! Eikä mulla nyt ole toista testiä mihin verrata :notworthy:
Toises on yks ja toises kaks :) ei se auta avata jos ei sulla oo edellistä mihin verrata :/ täs on mun testiillä viikko eroa ja molemmat näytti 2-3
 

Attachments

Yhteistyössä