Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Ei kai moneskaan paikas kovin helposti pääse ilman syytä.. Olis kai se varhaisultra kiva kaikille, mutta en mä tiedä onko se mikään onnellisuuden aihe jos pääsee ilmaseksi, jos ajattelee että syy on se että nyt 8 päivää jo vuotanut verta..
Eiii en sillä tarkoittanutkaan vaan kun joissain kaupungeissa se varhaisultra kuuluu.. ymmärrän sun huoles kyllä :(
 
Tein rfsu:n testin ja mielestäni se on samanlainen kun eilen. Eilinen päivä pissasta tehty testi. Olin pidättänyt jotain neljä tuntia pissaa. Oli ihan kidutusta pidättää niin kauan. Olisi pitänyt odottaa se pari päivää. Niin olisi voinut näkyä paremmin. Nyt kun ei saanut selvempää vastausta niin pitää ostaa vielä raskaustestejä ja tehdä lisää. Jos nyt odottaisi muutaman päivän. Jos malttais. Ja jos ei menkat ala niin testais uudestaan.
 
Tein rfsu:n testin ja mielestäni se on samanlainen kun eilen. Eilinen päivä pissasta tehty testi. Olin pidättänyt jotain neljä tuntia pissaa. Oli ihan kidutusta pidättää niin kauan. Olisi pitänyt odottaa se pari päivää. Niin olisi voinut näkyä paremmin. Nyt kun ei saanut selvempää vastausta niin pitää ostaa vielä raskaustestejä ja tehdä lisää. Jos nyt odottaisi muutaman päivän. Jos malttais. Ja jos ei menkat ala niin testais uudestaan.
Selvenpäähän se on jos muutaman päivän odottaa :) jos tosiaan malttaa :D mun eka oli dpo11 aamupissa ja näin haalia..
 

Attachments

  • Tykkää
Reactions: Minni-83
Joo, ei se noin tumma oo tainnu viälä olla :) haluaisin niin uskoa että kaikki on hyvin :) päivät on niin pitkiä kun ei oo varmuutta!
No hyvältä ainaski vaikuttais testien perusteella :) nyt vaan ulos lumihankeen peuhaamaan ja vaikka metsään kävelylle niin saat stressihormonin alaspäin :p

Mulla on eilisestä asti ollut outoa huimausta o_O huimas aamulla jo kun makasin sängyssä ja kun nousin istumaan niin piti ihan tovi odotella että huone lakkaa pyörimästä....ja sit kävelin pitkin seiniä :eek:
Edellisessä raskaudessa oli huimausta kanssa mut ei näin alussa joten eiköhän mulla oo vaan niskat jumissa remontoinnista :D
 
No hyvältä ainaski vaikuttais testien perusteella :) nyt vaan ulos lumihankeen peuhaamaan ja vaikka metsään kävelylle niin saat stressihormonin alaspäin :p

Mulla on eilisestä asti ollut outoa huimausta o_O huimas aamulla jo kun makasin sängyssä ja kun nousin istumaan niin piti ihan tovi odotella että huone lakkaa pyörimästä....ja sit kävelin pitkin seiniä :eek:
Edellisessä raskaudessa oli huimausta kanssa mut ei näin alussa joten eiköhän mulla oo vaan niskat jumissa remontoinnista :D
Ulkona olis ihana ilma! Harmi vaan ettei ulkoilut onnistu kun esikoinen vesirokossa :/ onneksi nuo kaks lasta järjestää sen verran ohjelmaa että ei ihan joka hetke ehdi miettiä! :)
 
Mulla 5 lasta ja silti tuntuu olevan liikaa aikaa ajatella kaikkea.
Tuntuu että päivät matelee.
Kattelen kalenteria ja pähkäilen että jos ovis olis ollu ti ni koska hommailtiin ja jos se oli la ni hommailtiinko..Lapsi viikoilla kun tuo seksi vähäisenpää kun niillä viikoilla kun pois.
Tänään ollu niin väsynyt olo ja mahaa pistänyt et tuntuu että menkat on ihan nurkalla(toisaalta jos ne sieltä saapuvat niin seuraavalla kerralla mahkut tietää jo ovis ja kiertonsa pituus tai edes pientä osaviittaa.
Ennen kuin alotin pillerit oli mulla menkat 2x kuukaudessa.Eli nähtäväks jää mimmotteks tuo kierto tulee.
Kp 23/??
 
En mä kauaa malttanut olla pois.
Mutta haluaisin nyt kysyä keskenmenon kokeneilta. Onko teille tullu lantiokipua?
Mua jäi häiritsemään, kun vuoto alko päivän etuajassa runsaana ja nyt illan aikana alko lantiota särkeen. Luin jostain, että saattaa olla keskenmenon oire. Lisäks mulla on alavatsa kipeä, mitä ei yleensä kuukautisten aikana ole.
Näitä asioita pohtiessani päätin, että teen huomenna testin ihan vain varmistuakseni asiasta. Eihän se välttämättä plussana näy, vaikka keskenmeno oliskin.
 
En mä kauaa malttanut olla pois.
Mutta haluaisin nyt kysyä keskenmenon kokeneilta. Onko teille tullu lantiokipua?
Mua jäi häiritsemään, kun vuoto alko päivän etuajassa runsaana ja nyt illan aikana alko lantiota särkeen. Luin jostain, että saattaa olla keskenmenon oire. Lisäks mulla on alavatsa kipeä, mitä ei yleensä kuukautisten aikana ole.
Näitä asioita pohtiessani päätin, että teen huomenna testin ihan vain varmistuakseni asiasta. Eihän se välttämättä plussana näy, vaikka keskenmeno oliskin.
Mulla oli keskenmenon aikana ihan kamalat vatsakivut! Tuntu jotenki että oli koko keskikroppa tulessa ja kipeä :/ sitä en nyt muista oliko lantio erityisesti kipeä, mutta kai nekin on nii yksilöllisiä ne oireet.. Kerrot sitten aamulla mitä testi näyttää!
 
En mä kauaa malttanut olla pois.
Mutta haluaisin nyt kysyä keskenmenon kokeneilta. Onko teille tullu lantiokipua?
Mua jäi häiritsemään, kun vuoto alko päivän etuajassa runsaana ja nyt illan aikana alko lantiota särkeen. Luin jostain, että saattaa olla keskenmenon oire. Lisäks mulla on alavatsa kipeä, mitä ei yleensä kuukautisten aikana ole.
Näitä asioita pohtiessani päätin, että teen huomenna testin ihan vain varmistuakseni asiasta. Eihän se välttämättä plussana näy, vaikka keskenmeno oliskin.
Justnoin mulla alkoi km. Ensin kirkas vuoto ja myöhemmin kamalat lantiopoltot ja kivut :/ 1.5vk kesti se vuoto..
 
Apteekin testi tehty ja negaa näyttää.
Mutta kivut ei ota loppuakseen. Yön kyllä nukuin hyvin ku lopulta unta sain, mut seki lääkkeiden voimalla.
Yleensä mulla on menkkojen aikaan (alkaa jo päivää-kahta ennemmin) selkä kipee, mut nyt ei ja kipu on lantiolla ja lisäks alavatsa kipee.
Aika outoa. Ei tuossa varmaan auta kun seurata tilannetta.. Ehkä kävisin lääkärissä jos kivut on tosi voimakkaita ja täysin poikkeavia normaaliin.
 
Mulla taasen alkaa lantiokivut noin dpo 5-7 aikoihin ja muutaman päivän päästä siitä alavatsa kivut. Tätä ollut nyt yrityksen alusta asti lähes joka kuukausi. Mikähän se on?
 

Yhteistyössä