Nii mäkin! Menis nyt päivät vaan nopeesti!Niinpä....no mut täydestä sydämestäni toivon että niin ei käy!! Kovasti tsemppiä! :heart
Nii mäkin! Menis nyt päivät vaan nopeesti!Niinpä....no mut täydestä sydämestäni toivon että niin ei käy!! Kovasti tsemppiä! :heart
Mua aivan jännittää sun puolesta!! Miten sä pystys olla testaamatta?Hahaa. Tongin aamulla kaappeja testin teko mielessäni, enkä löytäny mitään muuta kun CB:n viikkonäytöllisen ja sitä en käytä ennen ku saan plussan halvempaan testiin.
Oli siel CB digi ovistestikin ja siihen kaks tikkua, mut niitäkään en käytä, ellei oo vielä tarve bongailla ovista.
Enkä sit kehdannu mitään liuskojakaan alkaa ostaan, kun olin anopin kans kaupoilla. Se kun ei tiedä mitään vauvahaaveista ja jos sais tietää, niin sitä hössötystä ei jaksais kukaan.
Josko sitä sit viikonloppuna ostais jotain jostain, jos on tarvetta testailla.
Kp 37/dpo 13.
Mä sain ekan haalean viivan dpo11Jee alan siis päästä hajuille.Mulla oli 19.11 Niin jäätävä kipu et aattelin et vois olla oviskipua nettilaskureiden mukaan mun hedelmöittymispäivät ois 20,21 ja22.11 ehkäpä.Seksiä oli 20 ja21.11.Eli mulla on nyt siis ehkä dpo 12 menossa.
Misäköhä vaiheessa uskaltas aikasintaan testailla
Pakko olla. Se viikkonäytöllinen menee varmaan kohta vanhakski kun ollu pian puolivuotta odottamas.Mua aivan jännittää sun puolesta!! Miten sä pystys olla testaamatta?
Koska sulla pitäis menkat alkaa? Mulla on luteaali niin lyhyt ettei tuota odottamisen tuskaa oo niin paljon kuin monilla!Pakko olla. Se viikkonäytöllinen menee varmaan kohta vanhakski kun ollu pian puolivuotta odottamas.
Mulle on vaan monesti käyny niin, että kun en oo ovista bongaillu ja kierto venyny pitkäks, niin oon lopulta testannu negan ja täti tullu sit samana päivänä.
En vaan taas halua negaa. Ennemmin niin, et täti tulee ja jätän testaamatta.
Jos luteaali 15pv niinku viime kierrossa, niin sunnuntaina. Eli jos ei tiistaihin mennessä ala, niin silloin on hyvä testata. Sit vois kyl testata vaikka jo viikkonäytölliselläki, eikä tikutella ensin jotain halvempaa.Koska sulla pitäis menkat alkaa? Mulla on luteaali niin lyhyt ettei tuota odottamisen tuskaa oo niin paljon kuin monilla!
No ei sinne tiistaihin niin älyttömän pitkä oo! Mähän testasin jo dpo11, mutta mulla luteaali onki ollu vaan 10..Jos luteaali 15pv niinku viime kierrossa, niin sunnuntaina. Eli jos ei tiistaihin mennessä ala, niin silloin on hyvä testata. Sit vois kyl testata vaikka jo viikkonäytölliselläki, eikä tikutella ensin jotain halvempaa.
Aivan mahtavaa! Onnea! <3Helou!
@Hipiti Ihanaa Nyt henkäse hetkeksi stressiä
Mäki tein digin tänä aamuna ja se näytti 2-3vk ja jos oviksesta laskee niin nyt ois 2vk+1pvä eli se testi näyttäis ihan oikein
Ja sen kunniaksi varasin varhaisultran
Sitten perun sen jos niin tarvii tehdä ku halusin tiettyyn paikkaan ja aikaki oli rajallinen niin halusin varmistaa että jos sinne saakka selvitään niin ennen joulua saan tietää onko tuolla masussa oikeesti joku oikeassa paikassa ja onko oikeilla viikoilla
Samaan aikaan nuo alamaha juilimiset häiritsee ja pelottaa
Ootko sä varma oviksen ajankohdasta?Kaapissa ollut testi kummitteli sen verran että pakko tehä..dpo 13 ja 22/??
No niin negaa näytti kun vaan olla ja saatto..
En 19pv mulle tuli jäätävät kivut niin kovat et olin sohvalla kippurassa .epäilin et jos ois ovis mutta en tiä. Nettilaskurit anto ovis päiviks 20-22.11)Ainoo varma on että menkat on alkanut 10.11.ovikset ja kierronpiduudet ei hajuakaan.Ootko sä varma oviksen ajankohdasta?
Mikä se testi on nimeltään? Toivo ei oo menetetty ennen ku menkat alkaa! Älä nyt vielä heitä kirvestä kaivoon! Jos kuitenkin seuraavaan kiertoon joudut niin suosittelen kyllä tikuttamaan ovistaEn 19pv mulle tuli jäätävät kivut niin kovat et olin sohvalla kippurassa .epäilin et jos ois ovis mutta en tiä. Nettilaskurit anto ovis päiviks 20-22.11)Ainoo varma on että menkat on alkanut 10.11.ovikset ja kierronpiduudet ei hajuakaan.
Ehkä alan tuota ovista tikutteleen jos ja kun ne menkat tästä nyt ens viikon aikana alkas.
Onx täällä ollut kokemusta tuosta s-marketin halpis raskaustesteistä? Sillä tein aamulla vaik paketissa lukee että ensimmäisenä päinä kun kuukautiset on jäänyt pois.
Testin nimi pregcheck.Mikä se testi on nimeltään? Toivo ei oo menetetty ennen ku menkat alkaa! Älä nyt vielä heitä kirvestä kaivoon! Jos kuitenkin seuraavaan kiertoon joudut niin suosittelen kyllä tikuttamaan ovista
Mä en oo koskaan mittaillu lämpöjä.. Miten ne pitäis olla?Kp38/dpo14. Kävin tänään ostamas Apteekin testin. Sillain extempore.
Ei vaan taida olla tarvetta testailla, kun aamulämpö oli 36,2.
Kaiken järjen mukaan pitäis olla vähän korkeammalla. Toi kun on mun aika perus aamulämpö, paitsi ennen ovista putoo 35,7.Mä en oo koskaan mittaillu lämpöjä.. Miten ne pitäis olla?
Oot sä kova ku pystyt olla testaamatta!
Mä jaksan uskoa! Plussaa sulle ja plussan pysymistä mulle!! Välillä kyllä on sellanen olo että tää on ihan toivotonta :/ parempina hetkinä ajattelin että kaikki on hyvin ja vuoto johtuu jostain muusta! Toisinä hetkinä oon ihan varma että keskenmenee eikä oo mitää toivoa..Kaiken järjen mukaan pitäis olla vähän korkeammalla. Toi kun on mun aika perus aamulämpö, paitsi ennen ovista putoo 35,7.
On tässä tosin semmonen pieni toivo vielä, että makuuhuoneen lämpötila vaikuttaa lämpöihin ja meidän makkari oli aika kylmä.
Katsotaan, saapuuko täti hmna tai sunnuntaina. Mä en vaan edelleenkään jaksa uskoo plussaan. En vaikka iltaisin on vihlonu munasarjojen kohdalta, vuoroin molemmin puolin ja välillä niin, että vetää kaksinkerroin.
Mä pidän täällä sulle peukkuja!Mä jaksan uskoa! Plussaa sulle ja plussan pysymistä mulle!! Välillä kyllä on sellanen olo että tää on ihan toivotonta :/ parempina hetkinä ajattelin että kaikki on hyvin ja vuoto johtuu jostain muusta! Toisinä hetkinä oon ihan varma että keskenmenee eikä oo mitää toivoa..
No laita nyt ihmeessä se kuva meillekin!! ite en pääse vielä viikkoon testaamaan niin ois kiva edes jonkun toisen viivoja ihmetellä!Mulla on nyt kp 27/27-32 tein päivä pissasta rfsu:n testin ja siihen tuli haalea toinen viiva. Lähetin miehelle kuvan ja sekin näki sen haalean toisen viivan. Toivottavasti me ei nyt katsella viivan paikkaa.
Kuvaa odotellessaMulla on nyt kp 27/27-32 tein päivä pissasta rfsu:n testin ja siihen tuli haalea toinen viiva. Lähetin miehelle kuvan ja sekin näki sen haalean toisen viivan. Toivottavasti me ei nyt katsella viivan paikkaa.