Miten torttu ja pipari juo kaffetta, saiskos kuvamateriaalia?Jaahas,on syöty lounasta ja nukuttu päikkärit & tehty käsitöitä kaupassa käyty ja juotu päiväkahveet tortun & piparin kanssa
Koko päivän on satanut vettä
Miten torttu ja pipari juo kaffetta, saiskos kuvamateriaalia?Jaahas,on syöty lounasta ja nukuttu päikkärit & tehty käsitöitä kaupassa käyty ja juotu päiväkahveet tortun & piparin kanssa
Koko päivän on satanut vettä
Puraistaan piparia tai torttua & hörppäistään kahvia peräänMiten torttu ja pipari juo kaffetta, saiskos kuvamateriaalia?
Ei niitä saa purra, niitä kuuluu hipelöidä hetki, sitten nuolla ja imeä suuhunPuraistaan piparia tai torttua & hörppäistään kahvia perään
Ei mulla oo kuvia
Etippä netistä jos löytyy kivoja kuvia
Vois mennä työtovereilta kahvit väärään kurkkuun tuolla nauttimistyylilläEi niitä saa purra, niitä kuuluu hipelöidä hetki, sitten nuolla ja imeä suuhun
Otaha rennosti ja naati loppupäivästä/ illastaBimbelibombeliii !
Hätäinen kiusattu laatikko uunissa, ruuhkakaupasta selviydytty höperöpääkkösen kans sillä seurauksella että - kyllä, se pukkaa uutta kauppareissua !
Ja koska pää ei toimi niin otankin loppupäivän mahdollisimman hövelisti ...eli pienistä hetkistä nauttien ja vallankin siitä että olen olemassa (vaikka vastatuultakin puhaltaa)
Ja hyvä että sinäkin olet siinä
Kiitos, Kais - jahka saan tämän nälkäisen laumani hyvälle mielelle, niin sitten annan illan vain hiipiä hissuksiin paikalle juuri sellaisenaan kun se tulee ja ohjelmoin pääni "hajaantukaa, täällä ei ole mitään nähtävää!"- taajuudelleOtaha rennosti ja naati loppupäivästä/ illasta
Meinaatko mahtua?Kiitos, Kais - jahka saan tämän nälkäisen laumani hyvälle mielelle, niin sitten annan illan vain hiipiä hissuksiin paikalle juuri sellaisenaan kun se tulee ja ohjelmoin pääni "hajaantukaa, täällä ei ole mitään nähtävää!"- taajuudelle
Leppoisaa oleilua sinne teillekin
Hani, toi on mun vakkaritaajuus ..etkö muka ole sitä jo huomannutMeinaatko mahtua?
Tolla taajuudella on nimittäin koko loppuviikko tungosta.
Onneksi vaan yksi & taputtiJouduin tänään osastolle...
töihin.
Yks pappa taputti peballe.
JooOnneksi vaan yksi & taputti
OhoJouduin tänään osastolle...
töihin.
Yks majuri taputti peballe.
Varmaan ihan sopiva taputtelija sulle,ei kyllä uskoisi että olet hoitsu.Jouduin tänään osastolle...
töihin.
Yks pappa taputti peballe.