Mie syön riisipuuroa muutenkin,on niin hyvääRiisipuuro on ainoa mihin mä otan aitoa voita siihenkin vaan ihan keskelle sellanen tilsa Riisipuuroa syön ehkä sen kerran vuodessa muutenkin
Mie syön riisipuuroa muutenkin,on niin hyvääRiisipuuro on ainoa mihin mä otan aitoa voita siihenkin vaan ihan keskelle sellanen tilsa Riisipuuroa syön ehkä sen kerran vuodessa muutenkin
Samma här...tosin viime vuonna en syönyt edes sitä ainoaa kertaa kun himoitsin kaikkien kalojen perään niin paljonmä en syö riisipuuroa millonkaan muullon ku jouluaattona, se on meillä perinteinen aaton lounasruoka
Kiitos *nuolaisee poskesta*Eiiih jos olisit lähempänä saisit kahvia
meillä ne kalaherkut sun muut laitetaan vasta päivällis (eli joulu) pöytäänSamma här...tosin viime vuonna en syönyt edes sitä ainoaa kertaa kun himoitsin kaikkien kalojen perään niin paljon
ookko syöny koskaan kainuulaista talkkunapuuroaNyt tekee sit mieli puuroa.
Samoin mutku onhan niitä pakko käydä esimaistelemassa, sellasia pieniä paloja vaanmeillä ne kalaherkut sun muut laitetaan vasta päivällis (eli joulu) pöytään
paheksuttavaa tollanen esimaistelu, melkein ku paneminen ennen papin aamentaSamoin mutku onhan niitä pakko käydä esimaistelemassa, sellasia pieniä paloja vaan
mä tykkään talkkunasta sillai että laittaa sitä lasiin ja siihen sekoitetaan kylmää piimää Joukkoon sopii myös puolukkahilloookko syöny koskaan kainuulaista talkkunapuuroa
on aivan parhautta
Mitä sittepaheksuttavaa tollanen esimaistelu, melkein ku paneminen ennen papin aamenta
sää sotket sen nyt siihen hämäläiseen talkkunaan, kainuulainen on karkeeta tummanruskeeta puurojauhoomä tykkään talkkunasta sillai että laittaa sitä lasiin ja siihen sekoitetaan kylmää piimää Joukkoon sopii myös puolukkahillo
ei ennen papin aamenta, oli kivaa eli eiMitä sitte
Sitä paitsi paneminen nyt vaan on kivaa
en ole vielä. Pitää testata.ookko syöny koskaan kainuulaista talkkunapuuroa
on aivan parhautta
pietola on sitte parastaen ole vielä. Pitää testata.
Voi olla että sekoitan mutta hyvää se silti oli lällätilääsää sotket sen nyt siihen hämäläiseen talkkunaan, kainuulainen on karkeeta tummanruskeeta puurojauhoo
ei ennen papin aamenta, oli kivaa eli ei
toisaalta, kukapa sitä autoakaan ostais ilman koeajoaVoi olla että sekoitan mutta hyvää se silti oli lällätilää
Ja mitä papin sanoihin tulee niin mä olen kyllä ujo ja arkapuputtajakin välillä, mutta aina ollut valmis ottamaan riskejä (ihan uteliaisuuttanikin)..sitä paitsi mitä enemmän multa kielletään jotain, sitä enemmän se kiehtoo kokeilla
Hmm...sama maku ruoassa ja luet jo ajatuksetkintoisaalta, kukapa sitä autoakaan ostais ilman koeajoa
Nii´in, ja paljon muutakaan, ainakaan ilman hipelöintiä.toisaalta, kukapa sitä autoakaan ostais ilman koeajoa
uuttaa eukkoa ei kuiteskaan kannata alkaa potkimaan nilkkoihin ja ranteisiinNii´in, ja paljon muutakaan, ainakaan ilman hipelöintiä.