se ajettiin pois palstalta niin ei edennyonko se häppäritarina koskaan edennyt 'raskauden' jälkeen?
hieno auto tossa videossa eikä renkutuskaan ollu hassumpiHyvää huomenta kaikille.
Mikä saa nassun ruttuun?
Tekevät niin huonoa kaljaa Suomessa, että pitää kaksin käsin kiskoa kun kerranki pääsee hyvään oluseen kiinni.Huomenta. Kouluviikko. Orastavaa tukkakipua havaittavissa.
Ihan vaan ruokajuomana.Tekevät niin huonoa kaljaa Suomessa, että pitää kaksin käsin kiskoa kun kerranki pääsee hyvään oluseen kiinni.
aitoon riisipuuroon kuuluu suolaa ja voisilmäSateista & harmaata huomenta muruset.
Riisipuuro syöty kanelisokerin & päärynä-kinuskimarmelaadin kanssa. Kahvia
Vapaapäivä tänään,jossain välissä olis käytävä kirjastossa,jos viittii tuohon ilmaan lähteä vapaaehtoisesti
Tää on mun epäaito& syntinen riisipuuroaitoon riisipuuroon kuuluu suolaa ja voisilmä
Riisipuuro on ainoa mihin mä otan aitoa voita siihenkin vaan ihan keskelle sellanen tilsa Riisipuuroa syön ehkä sen kerran vuodessa muutenkinTää on mun epäaito& syntinen riisipuuro
Puuroon laitoin jo vähän suolaa ku keitin,hasselpähkonä & mantelimaito nesteenä,voita käytän missään hyvin vähän,ostan ehkä voita kerran tai 2 vuodessa, jouluna & juhannuksena
näin onaitoon kaurapuuroon kuuluu suolaa ja voisilmä
Sullon mun makunäin on
Eiiih jos olisit lähempänä saisit kahviaKahvi on loppu, kuinka voi kahvi loppua, mä haluan sitä heti ja nyt...kuumana
mä en syö riisipuuroa millonkaan muullon ku jouluaattona, se on meillä perinteinen aaton lounasruokaRiisipuuro on ainoa mihin mä otan aitoa voita siihenkin vaan ihan keskelle sellanen tilsa Riisipuuroa syön ehkä sen kerran vuodessa muutenkin