The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Päi ja vää.
Tää päivä ja oikeestaan viikko pulkassa. Teetä kannussa. Ja sitruunaa kans.
Kaapissa loppuviikon sapuskatarvikkeet.
Tupakkivarastot loppuu perjantaina, että silloin pitää piipahtaa kaupalla, mutta muutoin ei tartte nukkumaluukun ovea avata ennen maanantaiaamua. Enkä avaa.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777 ja Kais
Bimbelibombeliii :)!

Hätäinen kiusattu laatikko uunissa, ruuhkakaupasta selviydytty höperöpääkkösen kans sillä seurauksella että - kyllä, se pukkaa uutta kauppareissua :D!

Ja koska pää ei toimi niin otankin loppupäivän mahdollisimman hövelisti :)...eli pienistä hetkistä nauttien ja vallankin siitä että olen olemassa (vaikka vastatuultakin puhaltaa):love:

Ja hyvä että sinäkin olet siinä:love:
 
Bimbelibombeliii :)!

Hätäinen kiusattu laatikko uunissa, ruuhkakaupasta selviydytty höperöpääkkösen kans sillä seurauksella että - kyllä, se pukkaa uutta kauppareissua :D!

Ja koska pää ei toimi niin otankin loppupäivän mahdollisimman hövelisti :)...eli pienistä hetkistä nauttien ja vallankin siitä että olen olemassa (vaikka vastatuultakin puhaltaa):love:

Ja hyvä että sinäkin olet siinä:love:
Otaha rennosti ja naati loppupäivästä/ illasta :love:
 
Kiitos, Kais :) - jahka saan tämän nälkäisen laumani hyvälle mielelle, niin sitten annan illan vain hiipiä hissuksiin paikalle juuri sellaisenaan kun se tulee ja ohjelmoin pääni "hajaantukaa, täällä ei ole mitään nähtävää!"- taajuudelle :D

Leppoisaa oleilua sinne teillekin :love:
Meinaatko mahtua?
Tolla taajuudella on nimittäin koko loppuviikko tungosta.
 
Oukkidoukkimus, ihana ja niin rakas hyeenalaumani on tyytyväisenä parhaillaan joten nyt on hyvä aika mun sukeltaa tonne mörkiäispimeyteen ja hymyillä Mörölle ja viipottaa kauppaan :)...


...josko sillä reissulla tulis jotain tasaantumista tähän eukonhapatukseenkin (y)

Muikka mui ja pehmeetä illanjatkoa :love:....
 
  • Tykkää
Reactions: Boobabe
:rolleyes:...kun lähtee liikenteeseen tämmösenä hattarallisena ja hyvin hyvin tötteröisenä niin sitä kotiutuu sen unohtuneen hankinnan kera sekä.....




Praise the Lord!!


..glögin kanssa vihdoin ja viimein(y):D:love:!!

Aaaawwww että mä oon sitten ihkunen ja täynnänsä yllätyksiä itellenikin :D!
 
  • Tykkää
Reactions: 0roosa0
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä