Mitä s..Jaaha täällä sitä vaan tuhmaillaan
Jatkakaa vaan,pukki antaa piiskaa teille jouluna
Pääasia että antaa
..mullon pääkkönen kippeenä ja tässä hilavitkuttimessa pitäs olla takuuvarma hjöpöhjöpö- huttuspuheiden lukko
Mitä s..Jaaha täällä sitä vaan tuhmaillaan
Jatkakaa vaan,pukki antaa piiskaa teille jouluna
Niin muuten pitäis, mutku ei tähän aikaan enää viiti...siispä juon kahviaAi ni! Syödäkin pitäis*ufopääkkönen*....
Mä söin munakkaan.Ai ni! Syödäkin pitäis*ufopääkkönen*....
...jos antais vaan lahjat, sellasta partasuuta kukaan voi pan... kun ne karvat olis joka paikassa kiiJaaha täällä sitä vaan tuhmaillaan
Jatkakaa vaan,pukki antaa teille jouluna
Nöyy kahvia mulle, pitäis yöllä nukkuakin...Niin muuten pitäis, mutku ei tähän aikaan enää viiti...siispä juon kahvia
Kanakas on aina hyvääMä söin munakkaan.
Mä nukun paremmin kun saan kahviaNöyy kahvia mulle, pitäis yöllä nukkuakin...
Näppäräsormisena sen parras voi vaikka kehittää ranskalaiselle letille...ja sitten voi letillänsä kutittaen antaa pukkikin....toisella kädellänsä sen ison risukimpun!...jos antais vaan lahjat, sellasta partasuuta kukaan voi pan... kun ne karvat olis joka paikassa kii
Miehellä saa ja voi ja joskus olisi jopa ihana olla sellanen parransänki, mutta sellanen valkonen partapilvi olis jo liikaa jopa minun makuuniNäppäräsormisena sen parras voi vaikka kehittää ranskalaiselle letille...ja sitten voi letillänsä kutittaen antaa pukkikin....toisella kädellänsä sen ison risukimpun!
Jeah!
Niin minäkinMä nukun paremmin kun saan
Törkeetä mennä tolleen muokkailemaan, vaikka tottahan tuo onNiin minäkin
Elenalle toisin risuja pelkästään mutta kun tykkäis varmaan niistäkin niin pieniä kiviä sitten!...jos antais vaan lahjat, sellasta partasuuta kukaan voi pan... kun ne karvat olis joka paikassa kii
joo tuo ja paljon, niistä on ihana tehdä erilaisia kuviotauluja! Tuo sellasia erivärisiä *innostuu*Elenalle toisin risuja pelkästään mutta kun tykkäis varmaan niistäkin niin pieniä kiviä sitten!
Tummalla parransänki on kyllä niin sexyä, läääähh!Miehellä saa ja voi ja joskus olisi jopa ihana olla sellanen parransänki, mutta sellanen valkonen partapilvi olis jo liikaa jopa minun makuuni
Nyt sä sen teit !Tummalla parransänki on kyllä niin sexyä, läääähh!
*kiemurtelee pelkästä ajatuksesta*
Saan tulla ....Nyt sä sen teit !
Ai ai taitaa yöllä tulla uniin
tumma parransänki on kyllä oikeesti tosi nami..saa siinä olla joukossa harmaatakin...Tummalla parransänki on kyllä niin sexyä, läääähh!
*kiemurtelee pelkästä ajatuksesta*