En minäkäänen oo ikinä edes ajanu tollasta.
Mutta kyydissä olen ollut monta kertaa ja muistan edelleen kuinka mun perse jäätyi sillä etupenkillä talviaikaan kun lämmitys ei toiminut ja toinen etuikkuna oli jumittunut vähän auki
En minäkäänen oo ikinä edes ajanu tollasta.
Ei kai toi ole AK:n kurkku?
Voi ollaEi kai toi ole AK:n kurkku?
Ei o.Voi olla
No mutta mäjyri...vessa on tuota asiaa vartenpröööt
Taasko kerjäät turvavöihin?No mutta mäjyri...vessa on tuota asiaa varten
Pah, heti ollaan sitomassa kiinni vaikka oma perä falskaaTaasko kerjäät turvavöihin?
Välillä on muuta tekemistä. He eivät ole ajaneet mua pois täältä.Eihän täällä ketjussa ole enää nykyisin ketään muuta kuin Elena, Äkäinen majuri , freezecat ja krut. Miten nyt niin on päässyt käymään? Oletteko te ajaneet kaikki pois vai mistä johtuu?
Mä ajattelin kun tuli sut mieleen.Ei o.
Kirjastot on mulla huomattavasti kauempana kuin kauppa joten käyn kaupassa vasta paluumatkalla kirjastosta enkä raahaa ostoksia edestakaisin.
Joten toi on jonkun semmoisen kurkku jolla kirjasto on kaupan ja kodin välissä.
...anteeks suo..syyllinen oon omiin luokattoman huonoihin höpötyksiini mitkä kyllä ajaa ihmiset karkuteille, koskapa itteenikin ällöttää...pitänee ottaa vakavaan harkintaa häipyminen, niin säilyy elo mallillaan ja kaikki ajamani keskustelijat palaavat takaisinEihän täällä ketjussa ole enää nykyisin ketään muuta kuin Elena, Äkäinen majuri , freezecat ja krut. Miten nyt niin on päässyt käymään? Oletteko te ajaneet kaikki pois vai mistä johtuu?
Älä poika yritä. Me sidotaan sut jos et ole nätisti.Taasko kerjäät turvavöihin?