The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Kotona :)
Aamulla oli sentään ok ilma kävellä töihin,kun ei satanut. Kotimatkalla sitten satoikin aamunkin edestä.:cautious:

Meinaa vähän väsy olla ja pitäis lähikauppaan viellä vääntäytyä.
 
Päivää kettinkiin.
Enhän mä viihtynyt neljän seinän sisällä vaan painuin kahville, kirppikselle ja kirjastoon.

Ilmaiskirjasaaliina tänään:
Stig Jägerskiöld - Mannerheim 67 - 51
Taylor - Ensimmäinen maailmansota
Hotakainen - Huolimattomat
Markus Nummi - Karkkipäivä
Anja Snellman - Lemmikkikaupan tytöt
Kortelainen&Peltonen - Huonon matkailijan päiväkirja
Smith - Botswanan iloiset rouvat
 
vierailija
Eihän täällä ketjussa ole enää nykyisin ketään muuta kuin Elena, Äkäinen majuri , freezecat ja krut. Miten nyt niin on päässyt käymään? Oletteko te ajaneet kaikki pois vai mistä johtuu?
 
Hepskukkuu ja iltaa sulle :)

Torjantai meinaa vilahtaa ihan kokonaan suitsaitsukkelasti, pääkkösestä saan pitää kiinni :D kun kouhotusta riittää vielä toviksi jos toiseksikin. Hauskoja nää päivät kun ovat näin vaihtelevaisia:D, en pane pahakseni ollenkaan.

Jännämomenttia tosin hiukan pukkaa että muistanko tuon yhden harrastelijan käydä hakemassa ennen kuin tulee häläriä että "Äitiii...hanaa!!":D

Ai ni, räkis voi tod.hyvin(y) eli oon kohta varmaan pulassa:barefoot: mutta nöy hätä, höpötystä ja naurua vielä riittää niin ei tää vielä oo kuolemaksi ollenkaan :D

Ja hei!! Nyt sunnuntaina on jo eka adventti*ufopääkkönen*!! Eli joululaulut raikaamaan ja ettimään tonttuhattusii...mulla onkin semmonen ihuna missä on valkonen pöwwötekoturkismikälie- reunus:love:...


Hempeetä iltaa sulle :), rauhotu sinä kun mä en vielä voi :D...
 
Eihän täällä ketjussa ole enää nykyisin ketään muuta kuin Elena, Äkäinen majuri , freezecat ja krut. Miten nyt niin on päässyt käymään? Oletteko te ajaneet kaikki pois vai mistä johtuu?
:notworthy:...anteeks suo..syyllinen oon omiin luokattoman huonoihin höpötyksiini mitkä kyllä ajaa ihmiset karkuteille, koskapa itteenikin ällöttää...pitänee ottaa vakavaan harkintaa häipyminen, niin säilyy elo mallillaan ja kaikki ajamani keskustelijat palaavat takaisin :)(y)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä