The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Voi sun kanssa...sä oot kyllä aivan liian kiltti :)

Mutta - kuuntelet sitten ittees ja oloas!! Rehkimään ja rasittamaan et rupee ollenkaan. Onks selvä? Onko??!!

Minnekään sairaalaan ei tuon asian takia lähdetä...olkoonkin siellä vaikka kuinka sähikäisiä hoitsuja tahansa...
Lääkäri on määränny, että pitää raittaa ihteensä, mutta kohtuudella
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja Elena777
Mää luulin että pohja on korkeella tontista.
Mutta tilavuutta siinä takana ainaki on ku kaataa penkit? Eikös se oo rekattu seittemälle?

S80:een meni kaksosten rattaat heittämällä sisään, niin hassulta ku kuulostaakin.:D

Volvot on kyllä sellasia hyviä ja varmoja perheautoja. Oon tykänny.
Pohja on juu korkealla. Mut kun avaa sen takakontin, on siinä ylöspäin avatussa ovessa just keskellä se lukkomekanismi. Siihen oon pääni useamman kerran kolauttanut. Ja myös muutaman kerran ollut iloinen että työmaalla pitää aina olla kypärä.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Pannari uunissa kypsymässä, yksi ihana höpöttäjä piirtää tuossa vieressäni ja yks kävi keittiössä murahtelemassa ilmeisesti hyväksyvästi iltapalapuuhasteluilleni..

Tänään muuten sattui semmonenki tilanne että kaupan kassajonossa sain eläkelläispapan kirjaimellisesti iholleni ja silmilleni. Mä jonotin ennen häntä ja tämä mies kävi mua tönimään. Tuuppi kärryllä selkään ja piti sitten tulla ihan käsinein mua tönimään. Sanoin että lopettaa tönimisen heti, niin sain takasin: Kule tavaroittes mukana vitun ämmä!

(y)...hankala oli kulkea, kun liukuhihna oli täynnänsä.

Siihen puuttui sitten edessä oleva ihana herrasmies, samaa ikäluokkaa, sanoen tälle herra aurinkoiselle että " Olkaa hiljaa ja käyttäytykää ettei tarvitse ikätoveria hävetä".

- Helvettiäkö sä tähän puutut, toi ämmähän tässä ei osaa olla!

Kassatäti oli jo sen näköinen että rimpauttaa kohta hälärit...samalla kun sai käsiinsä ne mun muutamat ilmeisen paheksuttavan haitalliset ostokseni. Maksoin sukkelasti, toivotin kassalle - usein teen niin - kiitosten jälkeen hyvät päivänjatkot ja hymyilin sille ärjyllekin, joka lopuksi äsähti "haista vittu!"

Autossa mua koko tilanne nauratti, varsinainen mielensäpahoittaja oli liikenteessä :D, en etes muista milloin oisin niin ärtsyä papparaista nähnykkään...kunnon Jörö- Jukka :D
 
Boobabe
Pannari uunissa kypsymässä, yksi ihana höpöttäjä piirtää tuossa vieressäni ja yks kävi keittiössä murahtelemassa ilmeisesti hyväksyvästi iltapalapuuhasteluilleni..

Tänään muuten sattui semmonenki tilanne että kaupan kassajonossa sain eläkelläispapan kirjaimellisesti iholleni ja silmilleni. Mä jonotin ennen häntä ja tämä mies kävi mua tönimään. Tuuppi kärryllä selkään ja piti sitten tulla ihan käsinein mua tönimään. Sanoin että lopettaa tönimisen heti, niin sain takasin: Kule tavaroittes mukana vitun ämmä!

(y)...hankala oli kulkea, kun liukuhihna oli täynnänsä.

Siihen puuttui sitten edessä oleva ihana herrasmies, samaa ikäluokkaa, sanoen tälle herra aurinkoiselle että " Olkaa hiljaa ja käyttäytykää ettei tarvitse ikätoveria hävetä".

- Helvettiäkö sä tähän puutut, toi ämmähän tässä ei osaa olla!

Kassatäti oli jo sen näköinen että rimpauttaa kohta hälärit...samalla kun sai käsiinsä ne mun muutamat ilmeisen paheksuttavan haitalliset ostokseni. Maksoin sukkelasti, toivotin kassalle - usein teen niin - kiitosten jälkeen hyvät päivänjatkot ja hymyilin sille ärjyllekin, joka lopuksi äsähti "haista vittu!"

Autossa mua koko tilanne nauratti, varsinainen mielensäpahoittaja oli liikenteessä :D, en etes muista milloin oisin niin ärtsyä papparaista nähnykkään...kunnon Jörö- Jukka :D
Ai helvetti. :eek:
Mä olisin varmaan sanonut kääkälle samalla mitalla takas. :unsure:
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja 0roosa0
Ai helvetti. :eek:
Mä olisin varmaan sanonut kääkälle samalla mitalla takas. :unsure:
Mitä se ois hyödyttäny?

Papparainen ois kimmastunut kokonaan, huonossa tapauksessa saanu kiukkusydärit...paikalle ois tullu vartijaa ja poliisia ja ensivastetta...

Satuin olemaan vaan väärässä kassajonossa väärään aikaan.

Sinänsä hupaisa tapaus kyllä kun useasti sanotaan että teinit ei osaa käyttäytyä...

No, kokemus se tämäkin :D...pitää kattoa jatkossa ettei tule papparoista kärryineen selän taakse jonottamaan (y)
 
  • Tykkää
Reactions: Boobabe
Pannari uunissa kypsymässä, yksi ihana höpöttäjä piirtää tuossa vieressäni ja yks kävi keittiössä murahtelemassa ilmeisesti hyväksyvästi iltapalapuuhasteluilleni..

Tänään muuten sattui semmonenki tilanne että kaupan kassajonossa sain eläkelläispapan kirjaimellisesti iholleni ja silmilleni. Mä jonotin ennen häntä ja tämä mies kävi mua tönimään. Tuuppi kärryllä selkään ja piti sitten tulla ihan käsinein mua tönimään. Sanoin että lopettaa tönimisen heti, niin sain takasin: Kule tavaroittes mukana vitun ämmä!

(y)...hankala oli kulkea, kun liukuhihna oli täynnänsä.

Siihen puuttui sitten edessä oleva ihana herrasmies, samaa ikäluokkaa, sanoen tälle herra aurinkoiselle että " Olkaa hiljaa ja käyttäytykää ettei tarvitse ikätoveria hävetä".

- Helvettiäkö sä tähän puutut, toi ämmähän tässä ei osaa olla!

Kassatäti oli jo sen näköinen että rimpauttaa kohta hälärit...samalla kun sai käsiinsä ne mun muutamat ilmeisen paheksuttavan haitalliset ostokseni. Maksoin sukkelasti, toivotin kassalle - usein teen niin - kiitosten jälkeen hyvät päivänjatkot ja hymyilin sille ärjyllekin, joka lopuksi äsähti "haista vittu!"

Autossa mua koko tilanne nauratti, varsinainen mielensäpahoittaja oli liikenteessä :D, en etes muista milloin oisin niin ärtsyä papparaista nähnykkään...kunnon Jörö- Jukka :D
Tuleekohan musta vanhana samanlainen äksy pappa?
 
Boobabe
Mitä se ois hyödyttäny?

Papparainen ois kimmastunut kokonaan, huonossa tapauksessa saanu kiukkusydärit...paikalle ois tullu vartijaa ja poliisia ja ensivastetta...

Satuin olemaan vaan väärässä kassajonossa väärään aikaan.

Sinänsä hupaisa tapaus kyllä kun useasti sanotaan että teinit ei osaa käyttäytyä...

No, kokemus se tämäkin :D...pitää kattoa jatkossa ettei tule papparoista kärryineen selän taakse jonottamaan (y)
Siks että mulle ei puhuta tuolla tavalla.
 
Kattinen,joha on ollu äkäinen pappa kaupassa :eek:
Joo :D, pahasti tais kiristää ja puristaa ja ahdistaa ja paheksuttaa...

Oikeesti. Oli tosi äkänen. Tuiman näkönen ja just semmonen että yhden tommosen ämmän oon jo syönyt, toinen siis menee heittämällä...

Mutta tää ihana herrasmies oli kyllä mahtava. Hänen ilmeensä oli todella hämmentyneen häkeltyneen nolo, kun aitiopaikalta näki ja kuuli koko homman - aidosti näki että häntä hävetti.

Ja sitä tiiäkään mummojen kräntty ite on tuon ikäsenä :D....nipistelen eessäni seisovia teinisiä persiistä ja sormea heristellen raakun hankkimaan paremmin perseestä istuvia vitun farkkuja!!!:D
 
Mitä se ois hyödyttäny?

Papparainen ois kimmastunut kokonaan, huonossa tapauksessa saanu kiukkusydärit...paikalle ois tullu vartijaa ja poliisia ja ensivastetta...

Satuin olemaan vaan väärässä kassajonossa väärään aikaan.

Sinänsä hupaisa tapaus kyllä kun useasti sanotaan että teinit ei osaa käyttäytyä...

No, kokemus se tämäkin :D...pitää kattoa jatkossa ettei tule papparoista kärryineen selän taakse jonottamaan (y)

Mutta jos vaikka vahingossa majuri vahingossa tulee taakse "törmäilemään"
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä