Ei tuu*luimistelee*...ipanoitten puolesta joo sais tullakin mutta tää yks kelvoton ämmäntekele...Tuleekohan pukki käymään?
Ei tuu*luimistelee*...ipanoitten puolesta joo sais tullakin mutta tää yks kelvoton ämmäntekele...Tuleekohan pukki käymään?
Tulee tälläviikollaTuleekohan pukki käymään?
Samaa kastia kuin serkkunsa hammaskeiju, satuolentoja. Mutta hammaspeikko on totta. Ollaan monesti hammaspesun jälkeen huuhdottu sellainen lavuaarista alasNo, entä tonttu?
...tai jos häntä odotti kotona se oma ihuna Kärtty- Kaisa malttamattomana pannu kuumana niin...vähemmästäkin sitä rupee käämit punoittamaan kun edessään urpåilee tämmönen jonninjoutava akanhapatusNii ja mistäs sitä tietää miksi kiireinen papparainen oli ärtsy?
Jos hänellä oli kiire kassalle ennen kuin rahat loppuu?
Sama täällä, mutta ilman kahvia yritän lopettaa huonoa tapaa juoda tähän aikaan iltakahvi. Viime yönä nukuin sitten viisi tuntiaKeitän kaffet ja sitte nukkumaan.
Kuoritaanko valmiiksi ja paloitellaan lautaselle?Joo, ny olis klementiinin ottohimo
...mai aiiisss...mai aiiisss*järkyttynyt*Meillä lapsikin tietää sen olevan satuolento eli ei.
Kuorineen kiitos (kuorin ite)Kuoritaanko valmiiksi ja paloitellaan lautaselle?
Kahvi ei valvota mua.Sama täällä, mutta ilman kahvia yritän lopettaa huonoa tapaa juoda tähän aikaan iltakahvi. Viime yönä nukuin sitten viisi tuntia
Lopeta itse alapeukun käyttö, se on peukku peukusta...sano hammurappiEipäs alapeukutella sitä että pukki tulee jo tällä viikolla
Sori sisko, mutt me ollaan ihan ilman jouluperinteitä....mai aiiisss...mai aiiisss*järkyttynyt*
Oih, mitä tämä kylmä ja kavala maailma olkaa saanut aikaiseksi??!! Missä joulun taika ja lapsen uskoisuus jajaja... Joulupukki on niin olemassa...ja tontutkin..
Me ootellaan ihan oman joulutontun, Makkosen, joulukirjeitä...
ootpas kostonhimoinen.en tykkää.Lopeta itse alapeukun käyttö, se on peukku peukusta...sano hammurappi
Joo, elämä on ja niin pois päin.ootpas kostonhimoinen.en tykkää.
No ei haittaa, kun mä tiiän että teijen joulu on teijän oloinen jouluSori sisko, mutt me ollaan ihan ilman jouluperinteitä.
Toinen kupillinen, maistuuko hyvälle? Menee kohta myös keittämään
No nyt on mömmöt kohdillaan.gvghbhf hgu ui i i
MaistuuToinen kupillinen, maistuuko hyvälle? Menee kohta myös keittämään