Juup,niin tehäänVeetään sellaset kunnon lumisadetanssit ku 0roosan0 työmaa urakka on valmis,
sitten alkaa tupruttaa lunta sellasella tahilla että ei oo kuunaan sellasta nähty.
Juup,niin tehäänVeetään sellaset kunnon lumisadetanssit ku 0roosan0 työmaa urakka on valmis,
sitten alkaa tupruttaa lunta sellasella tahilla että ei oo kuunaan sellasta nähty.
Ei sitä olis kuin yks huoneellineNo et saa**na muuten mene!!!!!
Mä luin ekaks, että viljeltyä suklaatiaTulikoha liikaa vejettyä suklaatia, tosin vaan 80 g
Hei missäs ne turvavyöt oikein on??? *etsii kuumeisesti* Sä mihkään konttaileen mene jos ei kunto kestä niin..perse <--hups mä kiroonEi sitä olis kuin yks huoneelline
Tos on köysi. *ojentaa*Hei missäs ne turvavyöt oikein on??? *etsii kuumeisesti* Sä mihkään konttaileen mene jos ei kunto kestä niin..perse <--hups mä kiroon
Sanot vaan äijälle että nyt saat ootella, ei se lattia parista viikosta oo kiinni. Jos on niin rahalla saa asentajan.Kilin vittu saatana, se on näköjään pakko yrittää vaikkei kykenis.
Äijä soitti, se perkele ei saa laminaattia laitettuu lattiaan yksin, eikä malta saatana odottaa paria viikkoa, jotta veljeni kerkeis auttamaan. Nyt se vinkuu mua siihen savottaan, vaikka tietää, ettei mun kunto kestä konttaamista ja pää alaspäi kyykkimistä
*Painaa korkeekorkoiset nilkkuribootsit Majurin selkään* Sido sää mää painan sitä lattiaa vasten ! Nyt pannaan äijä aisoihinTos on köysi. *ojentaa*
Ette perkele tanssi askeltakaan!Veetään sellaset kunnon lumisadetanssit ku 0roosan0 työmaa urakka on valmis,
Samantekevää minkä verran. Sulla ei sitä kunto kestä niin ei.Ei sitä olis kuin yks huoneelline
Ok*Painaa korkeekorkoiset nilkkuribootsit Majurin selkään* Sido sää mää painan sitä lattiaa vasten ! Nyt pannaan äijä aisoihin
Siellä on kolmelta vuodelta kaikenlaista pientä rempattavaa, kun en kyeny edes tähänkää vähään, kuin nytSamantekevää minkä verran. Sulla ei sitä kunto kestä niin ei.
Kuinkas isäs sinua pyytää minkäänlaisiin hätiin kun olet seuraavat puoli vuotta teholla?
PeesiEtte perkele tanssi askeltakaan!
Kyllä mä tykkäsin tossa muutaman päivän kun oli hiukka lunta maassa ja kuiva keli.Ette perkele tanssi askeltakaan!
Sä voit joutua taas sairaalaan jos menet.Siellä on kolmelta vuodelta kaikenlaista pientä rempattavaa, kun en kyeny edes tähänkää vähään, kuin nyt
Mielummin musta, märkä ja pimeä, kuin luminen, jäinen kylmäKyllä mä tykkäsin tossa muutaman päivän kun oli hiukka lunta maassa ja kuiva keli.
Nyt on taas vaan mustaa pimeää ja märkää enkä mä siitä tykkää yhtään.
Samoin. Lumi piristää tähän aikaan vuodesta...toi märkä loska tuolla ulkona pistää mielen matalaksi.Kyllä mä tykkäsin tossa muutaman päivän kun oli hiukka lunta maassa ja kuiva keli.
Nyt on taas vaan mustaa pimeää ja märkää enkä mä siitä tykkää yhtään.
Mähän meen sinne muutamaks päiväks muutenkin kuun vaihteessaSä voit joutua taas sairaalaan jos menet.
Sairaalaan? no mutta sitä suuremmalla syyllä en suosittele nyt aikaansaamaan itselles mitään suurempaa terveysongelmaa.Mähän meen sinne muutamaks päiväks muutenkin kuun vaihteessa
Juu, meikkuun, 1 vuotis kontrolliin 3 pvSairaalaan? no mutta sitä suuremmalla syyllä en suosittele nyt aikaansaamaan itselles mitään suurempaa terveysongelmaa.
Problem solved.Mähän meen sinne muutamaks päiväks muutenkin kuun vaihteessa