The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
tulee tosta mieleen että isävainaja joutu kerran laittaa amazonin tankkiin pullon punakorkkivotkaa kun alko B20 yskimään erämaataipaleella Iso-Syötteen maisemissa
Tuli kuiva matka.:coffee:
Miten sitä ennen vanhaa muuten oliki aina kirkas pullo mukana. Okikohan se joku ihan normijuttu...
Mun iskällä ja sen veljillä ainaki oli pottu usein matkassa.
 
Hej!

Kotona taas. Ja sit muistin, mikä äksceeysikymppisessä Volvossa on perusvikana. Siis kun otin takakontista isompaa kassia. Mojovan mustelman sain kallooni kun nousin kumarasta- kai liian- ylös... Pygmeille tarkoitettu moinen menopeli. :cautious:
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Hej!

Kotona taas. Ja sit muistin, mikä äksceeysikymppisessä Volvossa on perusvikana. Siis kun otin takakontista isompaa kassia. Mojovan mustelman sain kallooni kun nousin kumarasta- kai liian- ylös... Pygmeille tarkoitettu moinen menopeli. :cautious:
Mää luulin että pohja on korkeella tontista.
Mutta tilavuutta siinä takana ainaki on ku kaataa penkit? Eikös se oo rekattu seittemälle?

S80:een meni kaksosten rattaat heittämällä sisään, niin hassulta ku kuulostaakin.:D

Volvot on kyllä sellasia hyviä ja varmoja perheautoja. Oon tykänny.
 
  • Tykkää
Reactions: ruuttis
Iltaa :love:
Kahvia & minttuvalkosuklaata:coffee: :love::p

Täällä on kans kostee ilma,välillä.sataa vettä,välillä räntää. Lumet sulaa :cautious::(
 
  • Tykkää
Reactions: Boobabe
Kilin vittu saatana, se on näköjään pakko yrittää vaikkei kykenis. :mad:

Äijä soitti, se perkele ei saa laminaattia laitettuu lattiaan yksin, eikä malta saatana odottaa paria viikkoa, jotta veljeni kerkeis auttamaan. Nyt se vinkuu mua siihen savottaan, vaikka tietää, ettei mun kunto kestä konttaamista ja pää alaspäi kyykkimistä
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Kilin vittu saatana, se on näköjään pakko yrittää vaikkei kykenis. :mad:

Äijä soitti, se perkele ei saa laminaattia laitettuu lattiaan yksin, eikä malta saatana odottaa paria viikkoa, jotta veljeni kerkeis auttamaan. Nyt se vinkuu mua siihen savottaan, vaikka tietää, ettei mun kunto kestä konttaamista ja pää alaspäi kyykkimistä
No et saa**na muuten mene!!!!!
 
Kilin vittu saatana, se on näköjään pakko yrittää vaikkei kykenis. :mad:

Äijä soitti, se perkele ei saa laminaattia laitettuu lattiaan yksin, eikä malta saatana odottaa paria viikkoa, jotta veljeni kerkeis auttamaan. Nyt se vinkuu mua siihen savottaan, vaikka tietää, ettei mun kunto kestä konttaamista ja pää alaspäi kyykkimistä
Voi perhana sun isääs,sano sille ettet sä kykene tekemään,hommatkoon jonkun muun työmiehen :cautious::cautious:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä