meillä taas joku lapsosista sano pienenä että antenni ku piti pyytää anteeksiMulla on muuten tapana käyttää pienen pojan pippelistä antenni sanaa.
Muutamasti oon jo joutunu pärskimään täällä noista ruutiksen antenneista.
meillä taas joku lapsosista sano pienenä että antenni ku piti pyytää anteeksiMulla on muuten tapana käyttää pienen pojan pippelistä antenni sanaa.
Mun pojalla oli n. kolmivuotiaana villitys laskee housut kinttuhin ja huudahtaa itun nakkikikke ja se teki sitä melkein missä vaan, jopa kaupan kassajonossakinMulla on muuten tapana käyttää pienen pojan pippelistä antenni sanaa.
Mun ystävä sanoo usein että ''anna hei antenni ja ollaan kameleita''meillä taas joku lapsosista sano pienenä että antenni ku piti pyytää anteeksi
ettei vaan isukki ollut näyttänyt mallia kaupankassalla?Mun pojalla oli n. kolmivuotiaana villitys laskee housut kinttuhin ja huudahtaa itun nakkikikke ja se teki sitä melkein missä vaan, jopa kaupan kassajonossakin
Et muuten arvaa mikä mielikuva tuosta tuli Krutti istumassa sohvalla antenni pystyssäiltakympiltä sitte antennit sojottamaan kohti nelosen teevee-lähetintä!
Mitä sielt tulee?iltakympiltä sitte antennit sojottamaan kohti nelosen teevee-lähetintä!
Tuli kuiva matka.tulee tosta mieleen että isävainaja joutu kerran laittaa amazonin tankkiin pullon punakorkkivotkaa kun alko B20 yskimään erämaataipaleella Iso-Syötteen maisemissa
oltiin menossa isän kaverin tykö SarakyläänTuli kuiva matka.
Miten sitä ennen vanhaa muuten oliki aina kirkas pullo mukana. Okikohan se joku ihan normijuttu...
Mun iskällä ja sen veljillä ainaki oli pottu usein matkassa.
Kiss bang loveMitä sielt tulee?
ja siinä AlexandraKiss bang love
En tiiä mistä puhutte.ja siinä Alexandra
Kaiva monttu luukun taakse niin mahut seisooHej!
Kotona taas. Ja sit muistin, mikä äksceeysikymppisessä Volvossa on perusvikana. Siis kun otin takakontista isompaa kassia. Mojovan mustelman sain kallooni kun nousin kumarasta- kai liian- ylös... Pygmeille tarkoitettu moinen menopeli.
Mää luulin että pohja on korkeella tontista.Hej!
Kotona taas. Ja sit muistin, mikä äksceeysikymppisessä Volvossa on perusvikana. Siis kun otin takakontista isompaa kassia. Mojovan mustelman sain kallooni kun nousin kumarasta- kai liian- ylös... Pygmeille tarkoitettu moinen menopeli.
Veetään sellaset kunnon lumisadetanssit ku 0roosan0 työmaa urakka on valmis,Iltaa
Kahvia & minttuvalkosuklaata
Täällä on kans kostee ilma,välillä.sataa vettä,välillä räntää. Lumet sulaa
No et saa**na muuten mene!!!!!Kilin vittu saatana, se on näköjään pakko yrittää vaikkei kykenis.
Äijä soitti, se perkele ei saa laminaattia laitettuu lattiaan yksin, eikä malta saatana odottaa paria viikkoa, jotta veljeni kerkeis auttamaan. Nyt se vinkuu mua siihen savottaan, vaikka tietää, ettei mun kunto kestä konttaamista ja pää alaspäi kyykkimistä
Voi perhana sun isääs,sano sille ettet sä kykene tekemään,hommatkoon jonkun muun työmiehenKilin vittu saatana, se on näköjään pakko yrittää vaikkei kykenis.
Äijä soitti, se perkele ei saa laminaattia laitettuu lattiaan yksin, eikä malta saatana odottaa paria viikkoa, jotta veljeni kerkeis auttamaan. Nyt se vinkuu mua siihen savottaan, vaikka tietää, ettei mun kunto kestä konttaamista ja pää alaspäi kyykkimistä