Nippaan pebasta sua kohta
Nippaan pebasta sua kohta
Uuu..Nippaan pebasta sua kohta
Mä kerkisin jo pari tanssiaskelta ottaaEtte perkele tanssi askeltakaan!
Boobiksen yllytys siis tehoaa.Nippaan pebasta sua kohta
SamaSamoin. Lumi piristää tähän aikaan vuodesta...toi märkä loska tuolla ulkona pistää mielen matalaksi.
Vieläkö uskallat:Mä kerkisin jo pari tanssiskelta ottaa
" ottaa muutaman tanssiaskeleen & juoksee karkuun "Vieläkö uskallat:
*vahtii viikate kourassa*
...mitäs mitäs...aistinko mä täällä haluttavan ryhtiliikettä ja persuuksille potkasua?
Laitanko kierteellä tulemaan....Majuri*räpsytiräpsyti*?
...nääh, mä vastauksia jouda ootteleen joten pyllistäpäs....nuiin, nyt on hyvä!!Pidä toi!!
*TÖMPSIS*
Nuin.*taputtaa kätösiään ja nostelee pöks..ei, toi ei kuulosta hyvältä...haa, paukuttelee rintsikan olkaimia*
Mutta. Sitten seuraa sanallinen osuus.
Johan sie melkonen pässinpää oot, jos menet isälles rähmälleen rehkimään! Nyt sanot selkeesti että ei käy. Eikä se sen enempiä selityksiä vaadi. Oma kunto ja terveys ennen kaikkea, perkules sentään!
Tolkkupäisenä oon jotenkin sua pitäny, annapa asianlaidan olla jatkossakin samanlainen
No, vilautitko?Iltaa!
Töissä oli tänää ja tulee jonkun aikaa olemaan remppamiehiä, kuikuiltiin yhe remppamiehen kanssa toisiamme
Lumi ei piristä koskaan eikä missään tapauksessa.Samoin. Lumi piristää tähän aikaan vuodesta...toi märkä loska tuolla ulkona pistää mielen matalaksi.
Tuu mun luo, mä suojelen sua" ottaa muutaman tanssiaskeleen & juoksee karkuun "
Pah" ottaa muutaman tanssiaskeleen & juoksee karkuun "
Lumi ei piristä koskaan eikä missään tapauksessa.
pusMie en pelkää Majuria.
*tanssii vimmatusti*
Mie en pelkää Majuria.
*tanssii vimmatusti*
Voi sun kanssa...sä oot kyllä aivan liian kilttiKyl mä meen kokeilee, että onnistuskos matalalta istuimelta käsin homma tai jos ei, niin sit rupeen vain katkomaan niitä, kun äijä yrittää asentaa
JuuhKato sait Majurinkin tanssimaan