The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
...mitäs mitäs...aistinko mä täällä haluttavan ryhtiliikettä ja persuuksille potkasua?


Laitanko kierteellä tulemaan....Majuri:)*räpsytiräpsyti*?

...nääh, mä vastauksia jouda ootteleen joten pyllistäpäs....nuiin, nyt on hyvä!!Pidä toi!!



*TÖMPSIS*


Nuin.*taputtaa kätösiään ja nostelee pöks..ei, toi ei kuulosta hyvältä...haa, paukuttelee rintsikan olkaimia(y)*

Mutta. Sitten seuraa sanallinen osuus.


Johan sie melkonen pässinpää oot, jos menet isälles rähmälleen rehkimään! Nyt sanot selkeesti että ei käy. Eikä se sen enempiä selityksiä vaadi. Oma kunto ja terveys ennen kaikkea, perkules sentään!

Tolkkupäisenä oon jotenkin sua pitäny, annapa asianlaidan olla jatkossakin samanlainen :)
 
...mitäs mitäs...aistinko mä täällä haluttavan ryhtiliikettä ja persuuksille potkasua?


Laitanko kierteellä tulemaan....Majuri:)*räpsytiräpsyti*?

...nääh, mä vastauksia jouda ootteleen joten pyllistäpäs....nuiin, nyt on hyvä!!Pidä toi!!



*TÖMPSIS*


Nuin.*taputtaa kätösiään ja nostelee pöks..ei, toi ei kuulosta hyvältä...haa, paukuttelee rintsikan olkaimia(y)*

Mutta. Sitten seuraa sanallinen osuus.


Johan sie melkonen pässinpää oot, jos menet isälles rähmälleen rehkimään! Nyt sanot selkeesti että ei käy. Eikä se sen enempiä selityksiä vaadi. Oma kunto ja terveys ennen kaikkea, perkules sentään!

Tolkkupäisenä oon jotenkin sua pitäny, annapa asianlaidan olla jatkossakin samanlainen :)

Kyl mä meen kokeilee, että onnistuskos matalalta istuimelta käsin homma tai jos ei, niin sit rupeen vain katkomaan niitä, kun äijä yrittää asentaa
 
Muikka muit sullekin :)*huiskuttaa*

Litsislätsis keliä pukkaa, liukastakin piisaa - pihassa saa taiteilla kieli keskellä suuta hekotuksen ja kiljumisen kera kun väkisinkin meinaan mennä persiilteni tossa sohjossa :D... Vettäkin satoi oikein ropisemalla, muutoin se on jees mutta nyt tuo vain tietää..:sneaky:...ihan törkeen armotonta lantion ketkutusvetkutusta ja tanssiaskelkuvioita lumisateen puolesta(y)

Ihunaa torjantai-iltaa sulle :). Koska mä en vieläkään mistään niin mitään ymmärrä - rakastan rakastan niin kovin tuota yhtä tuittupäätäni:love: - niin koetan tässä ymmärtää miten pannukakku tehdään....höperötuulella meen, joten menköön kunnolla herkutteluksi, koska mä voin ja saan niin tehdä :)
 
Kyl mä meen kokeilee, että onnistuskos matalalta istuimelta käsin homma tai jos ei, niin sit rupeen vain katkomaan niitä, kun äijä yrittää asentaa
Voi sun kanssa...sä oot kyllä aivan liian kiltti :)

Mutta - kuuntelet sitten ittees ja oloas!! Rehkimään ja rasittamaan et rupee ollenkaan. Onks selvä? Onko??!!

Minnekään sairaalaan ei tuon asian takia lähdetä...olkoonkin siellä vaikka kuinka sähikäisiä hoitsuja tahansa...
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä