The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Pakko todeta, että ei oo kyl hajuakaan missä baareissa ollaan käyty, on otettu tarpeeks hyvät pohjat ja oon menny vaan muiden perässä :ROFLMAO:


40 min aikaa deadlineen ja 100 merkkiä puuttuu. Oon niin pississä lirissä ja vittu.
raffilainen.:love:
No ala vääntää, äläkä täällä rieku!:eek:

Vai saadaanko mekin osallistua sun läksyjen tekoon!!!!? *into pinkeenä*
 
vierailija
oiskos sisäturkki? on ainaski mageen näkönen
On ne, 1970- luvulla oli isoilla tytöillä tuollaisia ja taisi olla afghan-coat... tai jotain sellaista. Irwinillä on esityksissä sellainen. Eikö nuita vois tehdä kotomaassakin, mut huppu pitäis olla kaikkiin. Ihan heleppo ommella, kun ei tarvi monta takkia - vuori, välly/vanu - päällyskangas. Onko se lammasrotu sitten eriä, en tiedä. Mulle ei tarttis olla noin sliipattua, mut hupullisen ehdottomasti haluaisin, muuten jäis hankkimatta.
 
Joo, kerro mulle jotain tiukkaa faktaa boardexpo -messuista. Olin itse paikalla, mutta huomioni oli muualla enkä tiedä ko. tapahtumasta mm. mitään. Valitsin huonon aiheen, "huonon seuran" ja nyt se kostautuu.
Jotain mullistavan hyviä laakereita kenties?:D Paras lauta?
Oliks siel hooverboard? Siitähän nyt kaikki tyksii.
Suomeen tulossa joitain uusii skeittipuistoi, ramppei??


En ollu paikalla.:oops:
 
En tyksiny tuosta Saaran esittämän piisi orkkisversioista, mutta kyllähän tuota Saaran esittämänä kuunteli ja katsoi.:love:

Kyllä Saaran ura varmaan jatkuu Brodwaylla kunhan tuo kisa päättyy!:love:
Suomen oma showprinsessa!:love:
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Minäpä sipsuttelen tuonne omaan sänkyyni ja vien peppuni sinne mennessäni...ulkona satelee hiljalleen lunta ja mä toivon näkeväni tänäkin yönä eräästä unta:love:

Hyvää yötä kaikille, älkääkä pudotko sängyistänne *Pus Nus ja Kis*:love:
 
Pakko todeta, että ei oo kyl hajuakaan missä baareissa ollaan käyty, on otettu tarpeeks hyvät pohjat ja oon menny vaan muiden perässä :ROFLMAO:


40 min aikaa deadlineen ja 1000 merkkiä puuttuu. Oon niin pississä lirissä ja vittu.
Joo mä näin sut olit iha ympäripäissäs.:rolleyes:
Huonoista seuroista puheenollen:
Et kai sää vaan yrittäny sniffata tota?:eek:
 
Minäpä sipsuttelen tuonne omaan sänkyyni ja vien peppuni sinne mennessäni...ulkona satelee hiljalleen lunta ja mä toivon näkeväni tänäkin yönä eräästä unta:love:

Hyvää yötä kaikille, älkääkä pudotko sängyistänne *Pus Nus ja Kis*:love:
Hattaran kuvia Ellupupu.:love:

Mie kans mään maate.
Hattaran kuvia kaikille.:love:

Raffille nyt vauhtia ja tsemii siihen viimeseen puristukseen!:coffee:
 
Hyvää huomenta kaikille ja oikee hyvää tyäpäivää.:love:

Kiirepäivä vaihteeks!
Pannullinen kahvia naamarii ni pysyy mukana.:coffee:

Ehanasti on tullu lunta.:love: Koko eilisen päivän.:love: Iiiiiiik, hitto ku kohta on joulu!!!!!!Mä en kestä!:love::love::love:

sori:oops: yritän pysyy pöksyissäni
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä