Niinpä tulee täälläkin *pärrää menemään*Täälläpä tulee lunta, lällätilällätilällää
Niinpä tulee täälläkin *pärrää menemään*Täälläpä tulee lunta, lällätilällätilällää
täälläpäs ei sada lunta.Täälläpä tulee lunta, lällätilällätilällää
Tuu tänne, mennään yhdessä tuonne pimeyteen pyydystämään lumihiutaleita kielillämme...täälläpäs ei sada lunta.
Voit palaa stadiin mutta älä palaa palstalle.Lähden aamulla pohjanmaalle.
Palaan jos palaan, se ei vielä ole varmaa.
Pukkaa sitten pitempää ajoreissua sullekin . Malttia liikenteessä että pääset perille turvallisestiLähden aamulla pohjanmaalle.
Pohjanmaan latomerta pääset katselemaanLähden aamulla pohjanmaalle.
Tuskin aakookaan niin hullu on että ajais satoja kilometrejä känässä. Onks sillä edes autoo?Pukkaa sitten pitempää ajoreissua sullekin . Malttia liikenteessä että pääset perille turvallisesti
Vaan sielläpä on sitten valkeaa silminkantamattomiin lumipeitteisillä lakeuksilla
Oon kuullut villin huhun, että sielläki ois nykyään intternetti.Lähden aamulla pohjanmaalle.
Missä kohtaa mä laitoin AaKoon kännissä ajamaan?Tuskin aakookaan niin hullu on että ajais satoja kilometrejä känässä. Onks sillä edes autoo?
Aina kun se on kännissä niin se alkaa jauhamaan siitä että on valan vannonut panssarikessu. Etkö muka ole pannut merkille?Missä kohtaa mä laitoin AaKoon kännissä ajamaan?
Ja jos ei sitten aja itse autolla niin mun puolesta istukoon täysin tyytyväisenä sitten linkin kyydissä tai tsutsutelkoon junalla, kunhan silloinkin perille pääsee turvallisesti
No se on hyvä huhu!Oon kuullut villin huhun, että sielläki ois nykyään intternetti.
Mitä sitte?Aina kun se on kännissä niin se alkaa jauhamaan siitä että on valan vannonut panssarikessu. Etkö muka ole pannut merkille?
No sitä sitte että aakoolle on ihan turha toivottaa turvallista ajomatkaa koska jokainen tajuaa että se menee Pohjanmaalle junalla. Jos selviää juna-asemalle.Mitä sitte?
Ei vissiin tarpeeksi montaa kertaa, on siis panssarintorjunta- kersantti.Aina kun se on kännissä niin se alkaa jauhamaan siitä että on valan vannonut panssarikessu. Etkö muka ole pannut merkille?
pssst. mestari kerto ettei saa sitä kysymysmerkkiä käyttääMitä sitte?
Mitä sittepssst. mestari kerto ettei saa sitä kysymysmerkkiä käyttää
Koita sinä selvitä asiankannattajan elämän miettimisestä.No sitä sitte että aakoolle on ihan turha toivottaa turvallista ajomatkaa koska jokainen tajuaa että se menee Pohjanmaalle junalla. Jos selviää juna-asemalle.
No voi suuriharmitus sentään kun menin jo niin tekemäänNo sitä sitte että aakoolle on ihan turha toivottaa turvallista ajomatkaa koska jokainen tajuaa että se menee Pohjanmaalle junalla. Jos selviää juna-asemalle.