ei sano mullekkaan mittään...seh seh = poika yrittää kutsua koiraa
mihinä = missä
karvatti = koira?
mariaaloo jää mullekki hämärän peittohon
suomen rumin koirarotu: turun murreei sano mullekkaan mittään...
Mainoksissa aika hyvin ilmaistu murteita...
luuraamariaaloo jää mullekki hämärän peittohon
erittäin hyvin veikattu sieltä takarivistä, jotain tuommosta itekki uumoilinluuraa
on mun villi veikkaus
Sun ulkoilu tallentui nauhalleHyvää huomenta kaikille ja oikee hyvää tyäpäivää.
Kiirepäivä vaihteeks!
Pannullinen kahvia naamarii ni pysyy mukana.
Ehanasti on tullu lunta. Koko eilisen päivän. Iiiiiiik, hitto ku kohta on joulu!!!!!!Mä en kestä!
sori yritän pysyy pöksyissäni
*kujertaa* miumiu...ja tsirppitsirppitsörptsörp...yritän avata sky..mutta ei tuo vielä aukea...mitämäteenmitämäteeenja tsadi kehä kolmosen eteläpuolelta.
Onhan niitä olemassaHuomenta!
Hyytävänkylmä huomenta.
Jos ois oikein isoja kahvikuppeja, voisi niihin mennä kylpyyn. *haaveilee*
Rauma on rumempi murre, siitä saa mitään selvääsuomen rumin koirarotu: turun murre
totta, eikö oo hääviä se toinoin porin pamlaaminenkaanRauma on rumempi murr, siitä saa mitään selvää
Joo siinä on kanssa sellanen murre mikä tarvitsee suomi-pori-suomi sanakirjantotta, eikö oo hääviä se toinoin porin pamlaaminenkaan
länsirannan sanat on yleensä helppo arvata jos osaa ruotsiaJoo siinä on kanssa sellanen murre mikä tarvitsee suomi-pori-suomi sanakirjan
No mulla toi ruotsi tuottaa edelleen vaikeuksia vaikka sukua ja ystäviä siellä asuukin aika kiva määrä ja heiltäkin saan moitteita kun en opettele kieltä, vaikka se on toinen äidinkieleni...tai pitäisi olla...mutta minkäs teet kun suomenkieli ja englanti on helpompia ja kauniimpia oppialänsirannan sanat on yleensä helppo arvata jos osaa ruotsia
snadin murre on haastavaa kun pitäs osata venättä että arvais mitä ne pamlaa
ohan se lontoon murre nyt yleisesti ottaen aikas paljo hyödyllisempi ko ruåttiNo mulla toi ruotsi tuottaa edelleen vaikeuksia vaikka sukua ja ystäviä siellä asuukin aika kiva määrä ja heiltäkin saan moitteita kun en opettele kieltä, vaikka se on toinen äidinkieleni...tai pitäisi olla...mutta minkäs teet kun suomenkieli ja englanti on helpompia ja kauniimpia oppia
Se on totta kyllä, että ei se mikään vaikea kieli ole oppia jos vaan kiinnostusta oppimiseen riittäisi...mulla vaan loppui koulussa aina se kiinnostus tosi pian jo lukuvuoden alettua, eikä asiaa auttanut se etten tullut opettajan kanssa toimeen juuri ikinäohan se lontoon murre nyt yleisesti ottaen aikas paljo hyödyllisempi ko ruåtti
ruåtti olis kyllä helppo kieli jos vähän jaksas paneutua, määki melkein opin sen kun asuin nuorramiessä jonniiaekaa österbottenissa
Tarvis olla nokian Kuomat jalassa. Niissä on sellainen kitkakumipohja, oppii luikastelemaan hallitustiSun ulkoilu tallentui nauhalle
mulla oli kans lukiossa 2. ja 3. luoikilla melko kirpakka ruottin opeSe on totta kyllä, että ei se mikään vaikea kieli ole oppia jos vaan kiinnostusta oppimiseen riittäisi...mulla vaan loppui koulussa aina se kiinnostus tosi pian jo lukuvuoden alettua, eikä asiaa auttanut se etten tullut opettajan kanssa toimeen juuri ikinä
ei kuomat oo noksui vaan jonku kuomikoski ltd tuotoksiaTarvis olla nokian Kuomat jalassa. Niissä on sellainen kitkakumipohja, oppii luikastelemaan hallitusti