Etkä tullu nykimään hihasta, vaikka olin söpöjen skeittaripoikien kans liikenteessä Johan on markkinat.Joo mä näin sut olit iha ympäripäissäs.
Huonoista seuroista puheenollen:
Et kai sää vaan yrittäny sniffata tota?
Etkä tullu nykimään hihasta, vaikka olin söpöjen skeittaripoikien kans liikenteessä Johan on markkinat.Joo mä näin sut olit iha ympäripäissäs.
Huonoista seuroista puheenollen:
Et kai sää vaan yrittäny sniffata tota?
Etkö sä mennytkään?no nyt sataa täälläkin.
oon muuten joitakin kummallisia artsuja lukiessani ihmetelly että kännissäkö tämäkin on kirjoitettuEtkä tullu nykimään hihasta, vaikka olin söpöjen skeittaripoikien kans liikenteessä Johan on markkinat.
Ihanaa, mä olen niin onnellinen sun puolesta...nyt sitten kieli ulos suusta ja teet niinkuin minäkin teen ulkonano nyt sataa täälläkin.
Kukahan tuossa yrittää, ei ole tämä mummu ainakaan - päättömälle tiedoksi;.)*kujertaa* miumiu...ja tsirppitsirppitsörptsörp...yritän avata sky..mutta ei tuo vielä aukea...mitämäteenmitämäteeen
Psst...sä hiivit kiltisti yöllä mun uniini..
pysyn sisällä.Ihanaa, mä olen niin onnellinen sun puolesta...nyt sitten kieli ulos suusta ja teet niinkuin minäkin teen ulkona
Pyh...ootahan vaan, vielä tulee aika kun mä vien sut pulkkamäkeen ja nauttimaan lumesta ja hiutaleista ja lumilyhdyistä ja ja...pyyyyyyh sää ja sisätilatpysyn sisällä.
Ilimankos mie oonki ymmärtänyt sitä alusta saakka--- palsta-aikojen, luulisinEtkö sä mennytkään?
Eikun siis: Mitä sitte
epek on hyvä äidinkielen ope
Oops... Bustedoon muuten joitakin kummallisia artsuja lukiessani ihmetelly että kännissäkö tämäkin on kirjoitettu
onneks paljastit että näin todella usein on
tais olla melkonen painajainen.*kujertaa* miumiu...ja tsirppitsirppitsörptsörp...yritän avata sky..mutta ei tuo vielä aukea...mitämäteenmitämäteeen
Psst...sä hiivit kiltisti yöllä mun uniini..
Ookkosie Muuramen suunnalla asunu koskaan? Sieltä on "jotanni" tarttunu mukkaan?ohan se lontoon murre nyt yleisesti ottaen aikas paljo hyödyllisempi ko ruåtti
ruåtti olis kyllä helppo kieli jos vähän jaksas paneutua, määki melkein opin sen kun asuin nuorramiessä jonniiaekaa österbottenissa
AHATulin suihkussa
En miekään ihan sitä tarkottanu, mut joku yrittää tutustua sinnuun lähemmin, muttei taho laittaa yksäriä. Onhan sekin ymmärrettävää, mutta olis varmaan kivempaa edes ollakin nimmarilla, eikö? Mulla ei oikeesti ole sua vastaan mitään, sekin vaan tiedoksitais olla melkonen painajainen.
Elenahan se oli. Tuleva palstapari elena ja päätön (ellei jo ole sellainen). Olemassa olevat parithan on jo lispetti ja poika sekä freezecat ja epek. Pitäähän sitä nyt ketjulaiset läpi käydä.Kukahan tuossa yrittää, ei ole tämä mummu ainakaan - päättömälle tiedoksi;.)
Ei oikeesti kiinnosta sekään, mutta inhoan pilailua toisten kustannuksella.Elenahan se oli. Tuleva palstapari elena ja päätön (ellei jo ole sellainen). Olemassa olevat parithan on jo lispetti ja poika sekä freezecat ja epek. Pitäähän sitä nyt ketjulaiset läpi käydä.
Joo, nyt vaan aloin ihmettelemään, mistä se Sacramenton nimi on tullut?kivoja rallatuksia tolla keskitielllä
tullee lapsuus mieleen
Päätön ja Elena eivät ole yhdessä.Elenahan se oli. Tuleva palstapari elena ja päätön (ellei jo ole sellainen). Olemassa olevat parithan on jo lispetti ja poika sekä freezecat ja epek. Pitäähän sitä nyt ketjulaiset läpi käydä.
Silti itse sitä harrastat koko ajan.Ei oikeesti kiinnosta sekään, mutta inhoan pilailua toisten kustannuksella.
arvasit ilmeisesti oikein nimittäin hyvä ustavamme pedian wiki on myös sitä mieltä että sakramentistapa hyvinniiJoo, nyt vaan aloin ihmettelemään, mistä se Sacramenton nimi on tullut?
Sakramentistako?????
Kiitosarvasit ilmeisesti oikein nimittäin hyvä ustavamme pedian wiki on myös sitä mieltä että sakramentistapa hyvinnii
Espanjalainen tutkimusmatkailija Gabriel Moraga löysi ja nimesi Sacramento Valleyn ja Sacramentojoen pyhän sakramentin mukaan joko vuonna 1806 tai 1808.