Normaali talvisääOlipahan matka.
Kehä kolmosen alussa oli sen verran liukasta että ajettiin kuuttakymppiä ja silti rekkojen persukset liukuivat eestaas. Ei tullut mieleenkään että ois yrittänyt ohi, hengenvaarallista!
No ei ole, jos useamman rekan peräpää seilaa oman ja "ohitus"kaistan puolellakin.Normaali talvisää
Ei se minua harmita tai ole mitenkään kateellinen, vastasin vain ketjuun. Naimisissa olen ollut viisi vuotta eli jollekin olen kelvannut.Mahtaa sinua harmittaa kun kokeilu osoittautuukin vakavammaksi seurusteluksi. Miksi pitää olla kateellinen? Siksikö kun itse ei kelpaa edes lyhtypylväälle?
Luulis et Villen sarjoissa olis mainintaa siitä... En ole kaikkia jaksoja katsonut.tislaamisen jalon taidon keksivät muistaakseni firenzeläiset jotain 1500 luvun huitteilla
oikeen pitää ihmetellä että miten vennäänmaalla pärjättiin sitä ennen kun ei ollut vodkaa
Luulis et Villen sarjoissa olis mainintaa siitä... En ole kaikkia jaksoja katsonut.
Lahjavinkiksi aikuisille:
http://www.kirsinkirjanurkka.fi/2013/01/milja-kaunisto-synnintekija.html
Ihan hirvee - muistakaa sit et varoitin
Mun kans on jutellut koko ajan! --- Löytäiskö jokainen kotiin tämän kartan avulla:Kyllä sä Krut oot säälittävä pelle, juttelet itsesi kanssa ketjussa.
Onko se kummallista? Moni hakee puolisoa nettitreffisivuilta.En päättömästä tai pojasta ja siitä että olisivat käyneet kaikki naiset läpi mitään tiedäkään kun en sitä kirjoitusta kirjoittanut.
No ei mitään, saahan sitä palstalaista kokeilla.
ÖöööhLunta tulvillaan on raikas talvisää *raakkuu korkeelta ja kovaa* . Joko voisi olla joulu . Tässä kohta malta odottaa .
Nih . Ooppa kiltisti. Tontut kurkkii jo .Ööööh
Varo vaan, ettei luuta katkia, kun rappusia harjailetNih . Ooppa kiltisti. Tontut kurkkii jo .
Missäs mun pusu viipyy?? HÄÄÄH??
...ja siellä toinen
Nus....pusMissäs mun pusu viipyy?? HÄÄÄH??
...ja siellä toinen
MULLE kanssa PUSUJA!
ja iltaa tänne oikein virallisesti
Miun taikaluuta luutii ihan itsekseenVaro vaan, ettei luuta katkia, kun rappusia harjailet
Voi se silti mennä katkipoikkiMiun taikaluuta luutii ihan itsekseen
Onneksi ei tarvii junalla kulkea . Ne on myöhässä jos tuulee, sataa tai paistaa .VR ennakoi, peruu junavuoroja jo valmiiksi
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-2000001948033.html?ref=rss
Onneks mä ajelen vain taksilla, huomenakin taas meen käväsee meilahden hospitaalissa
alamme joulun viettoon jo nyt eli suoritetaan ns. hyväksikäytön maksimointiLunta tulvillaan on raikas talvisää *raakkuu korkeelta ja kovaa* . Joko voisi olla joulu . Tässä kohta malta odottaa .