The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Sunnuntasäntäilyjähän tässä on ruvettava tekemään.

Oikeesti, miten nää viikonloput vaan karkaa käpälistä?! Kellolla on kummallinen taipumus laukata vapailla ja työpäivinä jopa toisinaan taantua ihan rähmäilemään... Vuan koneet pyörimään ja johonkin kohtaan mä laitan leipoenkin, jos sais vaikka pikkuapuriakin mukaan...viimeistään silloin kun pitää päästä kulhoa nuolijalla putsailemaan :D
 
vierailija
Hilavitkutin paiskoo pihalle sen minkä kerkiää:D..mutta jos ehtis sen verta sanomaan että..

..mukanamukanamukanamukanamukana:D

Ja hyvässä porukassa kun on menossa niin eihän se muuta voikhan olla kuin lysthiä(y)!
Lystiksenhän täällä kaikki onkin(y)
Varoitus: ei ole joet ja järvet jäässä pohojosessa vielä ja luntaki vaan 2cm.
Suunnitella voipi sentään kaikenlaista:rolleyes:
 
vierailija
Laitoin ton hinnaston suosikkeihin, kiitos(y)(y):)
Ei haittaa, ei mulla ole osaa eikä arpaa siihen, vaikka periaatteessa voisin itsekin pyörittää jotain vastaavaa... Mut makkarantekijä sais olla täällä, joku sellainen, eti tulis mahavaivoja. En tiedä, mitä merkkiä nuotioilla tarjoavat, mutta ikävää, jos pilaavat koko reissun huonolla makkaralla:-(
Luomukaritsat myydään ravintoloissa, mutta enää en tiedä, missä. Voishan siitä tehdä makkaraakin?
 
Ei haittaa, ei mulla ole osaa eikä arpaa siihen, vaikka periaatteessa voisin itsekin pyörittää jotain vastaavaa... Mut makkarantekijä sais olla täällä, joku sellainen, eti tulis mahavaivoja. En tiedä, mitä merkkiä nuotioilla tarjoavat, mutta ikävää, jos pilaavat koko reissun huonolla makkaralla:-(
Luomukaritsat myydään ravintoloissa, mutta enää en tiedä, missä. Voishan siitä tehdä makkaraakin?
ai Paulako se siellä mulle ystävällisesti sen linkin vinkkasi? No kiitoksia vaan :D Mä näin unta tässä yks päivä, että olin saanut pienen tyttölapsen ja hänet oli nimetty sinun mukaan (y)
 
vierailija
ai Paulako se siellä mulle ystävällisesti sen linkin vinkkasi? No kiitoksia vaan :D Mä näin unta tässä yks päivä, että olin saanut pienen tyttölapsen ja hänet oli nimetty sinun mukaan (y)
Heh - sun tarvii ostaa kahvin taimia sitten!
Se ei ole meillä kukkinut vielä, mutta siitä tulee pula maailmassa. Hyötykasviyhdistyksen lehdessä oli juttua siitä... Ihan vaivaton kasvi onkin, joten...o_O
Mandariinitkaan ei tarvi valoa. Banaanipuu on jättiruoho, mutta miten sen sais kukkimaan?
Noi asiat on sellaisia, mihin toivoisin vastausta. Kerropa sitten, kun selviää. Me opitaan joka päivä jotakin... Niinkuin sekin, et tähdet näkyy vedessä - huippuhienoa, mut täytyy olla se taivaskin aika musta - ei siis revontulia eikä kuutamoita:cool::barefoot::cool:
 
Saisikos reseptin?
Tiedätkö, mikä on maatamo?
Ajattelin ensin, et olis kirjoitusvirhe, m ut ei se oo... enkä googlaa nyt, kun en ehdi. Ärsyttää, kun en tiennyt. Miksi en tiennyt?

Mites muilla?
Siihen voi käyttää suolaamatonta sianihraa, mutta kun inspiraatio iski nyt eikä sitten kun kauppias tilaa ihraa, laitoin puolet kookosrasvaa ja puolet rypsiöljyä. Kookosrasva yksin kovettuu niin ettei tirppapolot saa siitä mitään irti.

Maitopurkki on varsin toimiva muotti. Naru teipataan maitopurkin pohjalle ja viritetään kireäksi kynän tai jonkun tikun avulla että pötkön saa oksalle kiikkumaan.

Sitten vaan sulatetut öljyt maitopurkkiin, sekaan mitä sattuu olemaan. Tein niitä 6kpl ja laitoin siemeniä, pähkinöitä, rusinoita, kaurahiutaleita ja marjoja. Sitten vaan purkit pihalle jähmettymään. Kannattaa ravistella varovasti ennen jähmettämistä niin ilmakuplat lähtee
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Takka check. Lampaantalja = keinutuoli ja viltti. Se toinen = kissa
+ villasukat, koska avotakan äärellä niitä tarvitsee.
Takkatulen lämpö on kirjallisuuden kielikuva.
Oikeestihan se vie lämmintä ilmaa ulos yhtä paljon kuin vetää kylmää ilmaa sisään eikä lämmitä mitään. Sopii puuntuhlauspaikaksi taloon jossa on keskuslämmitys ja varaa pitää harakat lämpiminä.
Oikeet lämmitysuunit ei koskaan ole avotakkoja.
 
+ villasukat, koska avotakan äärellä niitä tarvitsee.
Takkatulen lämpö on kirjallisuuden kielikuva.
Oikeestihan se vie lämmintä ilmaa ulos yhtä paljon kuin vetää kylmää ilmaa sisään eikä lämmitä mitään. Sopii puuntuhlauspaikaksi taloon jossa on keskuslämmitys ja varaa pitää harakat lämpiminä.
Oikeet lämmitysuunit ei koskaan ole avotakkoja.
Mulla on aina villasukat, myös nukkuessa
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä