Meillä paistoi tovi itten mutta nyt pyryttää.Ja lunta sataa. Mä haluun aurinkoa.
Mä tahdon kanssa jonnekin lämpimään!
Meillä paistoi tovi itten mutta nyt pyryttää.Ja lunta sataa. Mä haluun aurinkoa.
aattele miten ihana olis olla sellasen avotakan edessä nyt, lampaantaljalla...vain sinä ja se toinen...ulkona satelis hiljalleen lumihiutaleita ja olo olis lämmin...Ja lunta sataa. Mä haluun aurinkoa.
Ei ole takkaa.aattele miten ihana olis olla sellasen avotakan edessä nyt, lampaantaljalla...vain sinä ja se toinen...ulkona satelis hiljalleen lumihiutaleita ja olo olis lämmin...
*huokailee* Tai no ainakin mä tykkäisin
Rakennatte Majurin kanssa teille sellasen Tai Majuri kyllä vissiin makais sillä taljalla sen aikaa kun sä rakennat sitä takkaaEi ole takkaa.
Ja kumpaan kämppään se tulee? Tänne kerrostaloon on aika vaikia tehdä.Rakennatte Majurin kanssa teille sellasen Tai Majuri kyllä vissiin makais sillä taljalla sen aikaa kun sä rakennat sitä takkaa
niin joo, en taas aatellut tuota puolta...no sitten vuokraatte Lapista keskeltä ei mitään jonkun ihanan hirsimökin ja meette sinne hempeilemään takkatulen lämpöön...mä ainakin tekisin niin vaikka hetiJa kumpaan kämppään se tulee? Tänne kerrostaloon on aika vaikia tehdä.
Sentään teltta oli, siltä varalta, et sataisi kastematoja taivaalta...Joku taitava ympäripuhuja sai mut yöpymään teltassa Nuuksiossa viime yönä. Ei se ihan niin kamalaa ollut kuin etukäteen kuvittelin mutta ei musta mitään pakkasessa teltassa-fania tullut
Lappiin vois mennä vaikka heti.niin joo, en taas aatellut tuota puolta...no sitten vuokraatte Lapista keskeltä ei mitään jonkun ihanan hirsimökin ja meette sinne hempeilemään takkatulen lämpöön...mä ainakin tekisin niin vaikka heti
Niin vois, ihana olis...Lappiin vois mennä vaikka heti.
niimpä, mun pitäis just lähtee ajamaan sieltä poisLappiin vois mennä vaikka heti.
Tehdäänkö tyttöjen matka lappiin?Niin vois, ihana olis...
jos jätät liköörit himaanTehdäänkö tyttöjen matka lappiin?
*huokaan*Lappiin vois mennä vaikka heti.
huuda sille takaisinPaperipino huutaa olkkarin nurkassa. Pitäs laitella niitä.
En ota mukaan.jos jätät liköörit himaan
ja Kisu otetaan mukhaan luostholle lysthin pithoonEn ota mukaan.
Otetaan vaan. Ja joku miesopas meille.ja Kisu otetaan mukhaan luostholle lysthin pithoon
Sopii Miksi juuri hän?@päätön
Nokun mä aattelin että se voi kantaa meitä aina välillä, jos ei jaksa kävellä...ja epek vie meitä koiravaljakossaSopii Miksi juuri hän?
Ja kokata.Nokun mä aattelin että se voi kantaa meitä aina välillä, jos ei jaksa kävellä...ja epek vie meitä koiravaljakossa
Joo...mutta sun lämmittelyt saa Majuri luvan hoitaaJa kokata.