Boobabe
Mitä?Joo...mutta sun lämmittelyt saa Majuri luvan hoitaa
Montako opasta haluat mukaan?
Majurin kunto ei taida kestää.
Mitä?Joo...mutta sun lämmittelyt saa Majuri luvan hoitaa
Jokaiselle oma opasMitä?
Montako opasta haluat mukaan?
Aijaa, sit mulle epekki.Jokaiselle oma opas
Hilavitkutin paiskoo pihalle sen minkä kerkiää..mutta jos ehtis sen verta sanomaan että..ja Kisu otetaan mukhaan luostholle lysthin pithoon
Ei se jouva, kunhan puhuu vaan...Nokun mä aattelin että se voi kantaa meitä aina välillä, jos ei jaksa kävellä...ja epek vie meitä koiravaljakossa
Lystiksenhän täällä kaikki onkinHilavitkutin paiskoo pihalle sen minkä kerkiää..mutta jos ehtis sen verta sanomaan että..
..mukanamukanamukanamukanamukana
Ja hyvässä porukassa kun on menossa niin eihän se muuta voikhan olla kuin lysthiä!
Takka check. Lampaantalja = keinutuoli ja viltti. Se toinen = kissaaattele miten ihana olis olla sellasen avotakan edessä nyt, lampaantaljalla...vain sinä ja se toinen...ulkona satelis hiljalleen lumihiutaleita ja olo olis lämmin...
*huokailee* Tai no ainakin mä tykkäisin
Laitoin ton hinnaston suosikkeihin, kiitosEi se jouva, kunhan puhuu vaan...
Mut oikeesti Posiolta ei oo pitkä matka koirakyydillä Suomutunturille.
Onko teillä rahhaa?
Enemmän vituttas jos ei alkasVitun menkat. Pitiki alkaa tänään.
Ei haittaa, ei mulla ole osaa eikä arpaa siihen, vaikka periaatteessa voisin itsekin pyörittää jotain vastaavaa... Mut makkarantekijä sais olla täällä, joku sellainen, eti tulis mahavaivoja. En tiedä, mitä merkkiä nuotioilla tarjoavat, mutta ikävää, jos pilaavat koko reissun huonolla makkaralla:-(Laitoin ton hinnaston suosikkeihin, kiitos
ai Paulako se siellä mulle ystävällisesti sen linkin vinkkasi? No kiitoksia vaan Mä näin unta tässä yks päivä, että olin saanut pienen tyttölapsen ja hänet oli nimetty sinun mukaanEi haittaa, ei mulla ole osaa eikä arpaa siihen, vaikka periaatteessa voisin itsekin pyörittää jotain vastaavaa... Mut makkarantekijä sais olla täällä, joku sellainen, eti tulis mahavaivoja. En tiedä, mitä merkkiä nuotioilla tarjoavat, mutta ikävää, jos pilaavat koko reissun huonolla makkaralla:-(
Luomukaritsat myydään ravintoloissa, mutta enää en tiedä, missä. Voishan siitä tehdä makkaraakin?
Heh - sun tarvii ostaa kahvin taimia sitten!ai Paulako se siellä mulle ystävällisesti sen linkin vinkkasi? No kiitoksia vaan Mä näin unta tässä yks päivä, että olin saanut pienen tyttölapsen ja hänet oli nimetty sinun mukaan
Varsinkin kun on piuhat poikki. Mä vaan sitä kun tänään olisin voinut saada jotakin.Enemmän vituttas jos ei alkas
Saisikos reseptin?Tein tirpoille rasvapötköjä talvievääksi
Siihen voi käyttää suolaamatonta sianihraa, mutta kun inspiraatio iski nyt eikä sitten kun kauppias tilaa ihraa, laitoin puolet kookosrasvaa ja puolet rypsiöljyä. Kookosrasva yksin kovettuu niin ettei tirppapolot saa siitä mitään irti.Saisikos reseptin?
Tiedätkö, mikä on maatamo?
Ajattelin ensin, et olis kirjoitusvirhe, m ut ei se oo... enkä googlaa nyt, kun en ehdi. Ärsyttää, kun en tiennyt. Miksi en tiennyt?
Mites muilla?
+ villasukat, koska avotakan äärellä niitä tarvitsee.Takka check. Lampaantalja = keinutuoli ja viltti. Se toinen = kissa
Mulla on aina villasukat, myös nukkuessa+ villasukat, koska avotakan äärellä niitä tarvitsee.
Takkatulen lämpö on kirjallisuuden kielikuva.
Oikeestihan se vie lämmintä ilmaa ulos yhtä paljon kuin vetää kylmää ilmaa sisään eikä lämmitä mitään. Sopii puuntuhlauspaikaksi taloon jossa on keskuslämmitys ja varaa pitää harakat lämpiminä.
Oikeet lämmitysuunit ei koskaan ole avotakkoja.
Tiedän.Saisikos reseptin?
Tiedätkö, mikä on maatamo?
Ajattelin ensin, et olis kirjoitusvirhe, m ut ei se oo... enkä googlaa nyt, kun en ehdi. Ärsyttää, kun en tiennyt. Miksi en tiennyt?
Mites muilla?