Mulla meni osa ohi.Toi kirjoitus on jokseenkin täydellistä theKetju- kamaa.
Kolme kertaa luin enkä tajunnut mitään.
Loistavaa.
mulla ainaski ruukaa ramasta jos oon just tulluEi kuulemma saa mennä jos on just tullu, kuka näitä sääntöjä keksii?
Siis mihin tarkoitukseen toi on tehty? Vitun lauta?150€ vitun laudasta.
Toi kirjoitus on jokseenkin täydellistä theKetju- kamaa.
Kolme kertaa luin enkä tajunnut mitään.
Loistavaa.
Jos se toimii vähän samalla tyylillä kuin kenkälusikka? Tarkoitettu tiukkoihin...paikkoihin?Siis mihin tarkoitukseen toi on tehty? Vitun lauta?
Tuo on tarkoitettu istumatyötä tekeville. Voi seisoa ja jumpata kun tekee töitä. Ajattelin ostaa kotiin. Voi jumpata telkkaria katellessa.Siis mihin tarkoitukseen toi on tehty? Vitun lauta?
on aika raittiin hintanen läpyskäTuo on tarkoitettu istumatyötä tekeville. Voi seisoa ja jumpata kun tekee töitä. Ajattelin ostaa kotiin. Voi jumpata telkkaria katellessa.
Jos se toimii vähän samalla tyylillä kuin kenkälusikka? Tarkoitettu tiukkoihin...paikkoihin?
ai kenen miehen kanssa?
Tuli mieleen että tuossa voi keinua sylikkäin miehen kanssa.
Sun täytyy valistaa isääsi kotitalousvähennyksestä. Ehkä ei ole kuullut, että sellaiseen TYÖHÖN sitä kuuluisi käyttää?Isä soitti, mun pitää ny lähtee korjailemaan sen tuhoja, vaikka tiesi, etten kuntoni puolesta ole kykeneväinen remonttihommiin niin uhallakin aloitti remontin ja nyt on savupiippu romahtamaisillaan.
Mun on pakko lähtee vajaakuntoisena muuraamaan se kasaan, prkl
Mitä se turbulenssi ajallisesti tarkoittaa?no jos tulee turbulenssia niin kurssit voi romahtaa
toisaalta, nouseehan ne taas sitten aikanaan
Puhuin silleen yleisesti.ai kenen miehen kanssa?
Mä olisin voinut kokeilla tuota sun kanssa.Joku taitava ympäripuhuja sai mut yöpymään teltassa Nuuksiossa viime yönä. Ei se ihan niin kamalaa ollut kuin etukäteen kuvittelin mutta ei musta mitään pakkasessa teltassa-fania tullut
Onko?jos tilaa olis enempi niin tulis vaan houkutus ostaa lisää rojua
downshiftaaminen on päivän sana
Oli -20 kestävä makuupussi, sen sisällä ohut kesämakuupussi ja ruskovilla-alusasu. Hyvin tarkeni. Ja olihan siistiä aamulla keitellä nokipannukahvit ja katsella kun päivä valkeniMä olisin voinut kokeilla tuota sun kanssa.
Mullakin on -20 makuupussi. Ei ole kamalan pitkä matka nuuksioon.Oli -20 kestävä makuupussi, sen sisällä ohut kesämakuupussi ja ruskovilla-alusasu. Hyvin tarkeni. Ja olihan siistiä aamulla keitellä nokipannukahvit ja katsella kun päivä valkeni
Mua aina ärsyttää kun mies paasaa että "makuupussissa kuuluu sit nukkua nakuna" -kun se ei muuten muka lämmitä.Oli -20 kestävä makuupussi, sen sisällä ohut kesämakuupussi ja ruskovilla-alusasu. Hyvin tarkeni. Ja olihan siistiä aamulla keitellä nokipannukahvit ja katsella kun päivä valkeni