The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Arvelinkin, että joku sen varmaan lukee läpi, niin en jaksanut itse vaivautua, mutta että vielä kolmeen kertaan, niin se kyllä yllätti mut, ehkä lukaisen vielä mitä olen kirjoittanut, pitäisköhän kirjoittaa kirja, Annelikin kirjoitti.

Onko sitä kukaan lukenu?

Toi kirjoitus on jokseenkin täydellistä theKetju- kamaa.
Kolme kertaa luin enkä tajunnut mitään.
Loistavaa.
 
vierailija
Isä soitti, mun pitää ny lähtee korjailemaan sen tuhoja, vaikka tiesi, etten kuntoni puolesta ole kykeneväinen remonttihommiin niin uhallakin aloitti remontin ja nyt on savupiippu romahtamaisillaan.
Mun on pakko lähtee vajaakuntoisena muuraamaan se kasaan, prkl
Sun täytyy valistaa isääsi kotitalousvähennyksestä. Ehkä ei ole kuullut, että sellaiseen TYÖHÖN sitä kuuluisi käyttää?

Suojanaamareista et itse varmaan oo ikinä kuullutkaan?

Olisko sun lapsi saanut jotain niinku--- mitensennyt sanoiskaan ---isänperintönä?
 
vierailija
Oli -20 kestävä makuupussi, sen sisällä ohut kesämakuupussi ja ruskovilla-alusasu. Hyvin tarkeni. Ja olihan siistiä aamulla keitellä nokipannukahvit ja katsella kun päivä valkeni
Mua aina ärsyttää kun mies paasaa että "makuupussissa kuuluu sit nukkua nakuna" -kun se ei muuten muka lämmitä.

Joo-o. Onkin sit tosi kiva pakkasella nousta keskellä yötä ja käydä puskassa pisulla.

Mutta toi villainen alusasu, se vois oikeasti olla tosi oiva. Hengittää ja lämmittää kosteanakin.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti ja Bitch
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä