älä vaan osta mtn, sulla on kaikkee jo riittävästiHuutiksessa pläräämässä kaikkea vanhaa ja retroa, huokaus.
Tee noin niin ei tukka kastuKohta suihkuun. Majuri pesee selän ja ruutis kuivaa mut?
Elena pukee päälle.
Miun tarvi tehä mittää.
Niin mutta kun ...älä vaan osta mtn, sulla on kaikkee jo riittävästi
hyvä vaimo on tarkka talousihminen
ei mullakaan kyllä kestäis arvostella, on päässy vuosien varrella kertymään yhtä jos toistaNiin mutta kun ...
On Fazeria, Pauligia, kankaita, liinoja, emalia, lasia....
yläfemmaSiinä isommassa asunnossa olisi kyllä puolensa mies haluaisi sen, mutta viisaana ja järkevänä taloutta vahtivana vaimona en tue ajatusta
Olen kaksi kertaa hävittänyt irtaimiston aivan minimiin (koko muutto kaksi pakua). Tykkään silti kaikesta kivasta ja omaa kotia on kiva laitella. Pieni (?) keräilijä asuu meikäläisessäkin. Mun ja miehen yhteinen sisustusmaku onkin ehkä vasta nyt löytymässä ja se on sekoitus uutta ja vanhaa, retroa ja designia. Mutta mitään turhaa ei tietenkään keräilläei mullakaan kyllä kestäis arvostella, on päässy vuosien varrella kertymään yhtä jos toista
sinänsä tarpeellisia mutta kaikkee ei kerkiä käyttämän
Ihan kaikenlaista. Tuu mukaan vaan.Mitä tähän ketjuun saa kirjoitella?
jos tilaa olis enempi niin tulis vaan houkutus ostaa lisää rojuaSiinä isommassa asunnossa olisi kaksi kylppäriä (lapselle oma vessa ja suihku, ei tarvitse jonottaa vessaan) ja toisessa on kylpyamme Kodinhoitohuone Keittiön ja olohuoneen voisi laajentaa ja tärvätä pari makkaria ja vielä jäisi makkarit ja työhuonekin. Parveke lasitettu ja hissitalo. Hyvät yleiset tilat ja auton saisi talon lähelle Täydellinen.
Mutta ei mennä katsomaan
Nii-in, mutku...jos tilaa olis enempi niin tulis vaan houkutus ostaa lisää rojua
downshiftaaminen on päivän sana
pääasiassa meemejä, hymiöitä ja musavideoitaMitä tähän ketjuun saa kirjoitella?
Trump vai Clinton?politiikkaa, sitä on aika vähän
se rumppi on ihan hirveeTrump vai Clinton?
Ja toinen taas omalla tavallaan hirvee. Näistä sitten on jenkkien valittava se pienempi paha.se rumppi on ihan hirvee
mulla on jenkkifirmojen osakkeitaEi kyl oikeasti menen jenkeillä hyvin. Onneksi en oo ostanut dollareita niinkun jotkut.
*hali*mulla on jenkkifirmojen osakkeita
Mikä vika niissä?mulla on jenkkifirmojen osakkeita
Muuten kyllä mutta piti pestä hiukset.Tee noin niin ei tukka kastu