The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
ei mullakaan kyllä kestäis arvostella, on päässy vuosien varrella kertymään yhtä jos toista

sinänsä tarpeellisia mutta kaikkee ei kerkiä käyttämän
Olen kaksi kertaa hävittänyt irtaimiston aivan minimiin (koko muutto kaksi pakua). Tykkään silti kaikesta kivasta ja omaa kotia on kiva laitella. Pieni (?) keräilijä asuu meikäläisessäkin. Mun ja miehen yhteinen sisustusmaku onkin ehkä vasta nyt löytymässä ja se on sekoitus uutta ja vanhaa, retroa ja designia. Mutta mitään turhaa ei tietenkään keräillä :oops::rolleyes:
 
  • Tykkää
Reactions: 0roosa0
Siinä isommassa asunnossa olisi kaksi kylppäriä (lapselle oma vessa ja suihku, ei tarvitse jonottaa vessaan) ja toisessa on kylpyamme :love::barefoot: Kodinhoitohuone :love: Keittiön ja olohuoneen voisi laajentaa ja tärvätä pari makkaria ja vielä jäisi makkarit ja työhuonekin. Parveke lasitettu ja hissitalo. Hyvät yleiset tilat ja auton saisi talon lähelle :love::love::love::love::love::love::love::love::love: Täydellinen.
Mutta ei mennä katsomaan :poop:
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Siinä isommassa asunnossa olisi kaksi kylppäriä (lapselle oma vessa ja suihku, ei tarvitse jonottaa vessaan) ja toisessa on kylpyamme :love::barefoot: Kodinhoitohuone :love: Keittiön ja olohuoneen voisi laajentaa ja tärvätä pari makkaria ja vielä jäisi makkarit ja työhuonekin. Parveke lasitettu ja hissitalo. Hyvät yleiset tilat ja auton saisi talon lähelle :love::love::love::love::love::love::love::love::love: Täydellinen.
Mutta ei mennä katsomaan :poop:
jos tilaa olis enempi niin tulis vaan houkutus ostaa lisää rojua

downshiftaaminen on päivän sana
 
Isä soitti, mun pitää ny lähtee korjailemaan sen tuhoja, vaikka tiesi, etten kuntoni puolesta ole kykeneväinen remonttihommiin niin uhallakin aloitti remontin ja nyt on savupiippu romahtamaisillaan.
Mun on pakko lähtee vajaakuntoisena muuraamaan se kasaan, prkl
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä