Et ole kertonut olevasi Routamisun sisko.Mulla on aina villasukat, myös nukkuessa
Paheksun.
Niih.
Et ole kertonut olevasi Routamisun sisko.Mulla on aina villasukat, myös nukkuessa
Joko olet porthaninkadun majavabaarissa käynyt? Paras baari ikinä!Piti eilen kirjottaa juttu messuilta, mut sit tapahtui vahingossa vähän kaljaa Kallio on petollinen paikka.
Mullakin!Mulla on aina villasukat, myös nukkuessa
Olet joskus kysynyt sattuuko mulla olemaan siskoa mutta et oo koskaan kysynyt kuka se onEt ole kertonut olevasi Routamisun sisko.
Paheksun.
Niih.
Entä uidessa?Mullakin!
Tai no, riisun mä ne sentäs saunassa.
Tollaiset käy, noita on muitakinJa kumpaan kämppään se tulee? Tänne kerrostaloon on aika vaikia tehdä.
Jos jäätä pitkin pitää mennä avantoon niin villikset pysyvät jalassa.Entä uidessa?
waaatHeh - sun tarvii ostaa kahvin taimia sitten!
Se ei ole meillä kukkinut vielä, mutta siitä tulee pula maailmassa. Hyötykasviyhdistyksen lehdessä oli juttua siitä... Ihan vaivaton kasvi onkin, joten...
Mandariinitkaan ei tarvi valoa. Banaanipuu on jättiruoho, mutta miten sen sais kukkimaan?
Noi asiat on sellaisia, mihin toivoisin vastausta. Kerropa sitten, kun selviää. Me opitaan joka päivä jotakin... Niinkuin sekin, et tähdet näkyy vedessä - huippuhienoa, mut täytyy olla se taivaskin aika musta - ei siis revontulia eikä kuutamoita
No kohtuus kaikessa, sääli naapureitaVarsinkin kun on piuhat poikki. Mä vaan sitä kun tänään olisin voinut saada jotakin.
Oho, mä ajattelin juuri äsken sua kun näin tuolla jossain keskustelussa sun vanhemman viestin, että missäs Kais oikein mahtaa olla...SpookyIltaa muruset kuinkas on sunnuntaipäivä sujunu ?
putkimiehet on aivan sairaan kalllita eikä ne putken osatkaan oo ilmasiaMitäs luulette, voiko maksaa kauhiasti yli satkun, jos putkimies tulee, katkaisee (ohuen) putken, laittaa siihen sulkuventtiilin ja yhdistää sen jälleen?
Vedet toki olisivat valmiiksi poikki ja töihin pääsisi oitis.
Joo spookyaOho, mä ajattelin juuri äsken sua kun näin tuolla jossain keskustelussa sun vanhemman viestin, että missäs Kais oikein mahtaa olla...Spooky
Kielletyissä hommissaIltaa muruset kuinkas on sunnuntaipäivä sujunu ?
Tähän jatkoin vaan äskenai Paulako se siellä mulle ystävällisesti sen linkin vinkkasi? No kiitoksia vaan Mä näin unta tässä yks päivä, että olin saanut pienen tyttölapsen ja hänet oli nimetty sinun mukaan
Tuhmissa,hyvin tuhmissa vai pervoissa ?Kielletyissä hommissa
Muurauskauha kourassaTuhmissa,hyvin tuhmissa vai pervoissa ?
No hei nyt puhutaan Majurista Tottakai kyse on pervoilustaTuhmissa,hyvin tuhmissa vai pervoissa ?