V
vierailija
Vieras
Tilanne on nyt se, että lähes koko suhteemme (vajaa 1v) ajan naisystäväni ei ole halunnut juuri mitään julkisia hellyydenosoituksia. Ei halua suudella tai antaa edes pientä suukkoa, ei halua että pidän häntä esim. vyötäröstä tai kädestä eikä itsekään halua pitää kättään minun vyötärlölä tai kädessä. Tämän takia minä en koe itseäni kunnolla rakastetuksi, ja minua ottaa todella päähän kun näen muita pariskuntia käsikkäin tai suukottelemassa onnellisina. Olen puhunut tästä useita kertoja naisystävälleni, ja hän vain sanoo ettei pidä julkisista hellyydenosoituksista ollenkaan, koska ne ovat muka niin noloja ja teinimäisiä. En ymmärrä, mitä noloa ja teinimäistä on muka käsi kädessä kävelemisessä tai esim. halailussa/pikku suukottelussa? Ylenpalttinen julkinen lääppiminen ja imuttelu on kyllä mielestäni noloa, mutta nyt on kyse ihan pikku pusuista ja kädestä pitämisestä. Mitä noloa siinä muka on? En voi ymmärtää!
Kotona neljän seinän sisällä saan naiseltani hellyyttä kyllä ihan riittävästi (ja enemmänkin), mutta en ymmärrä miksei hän voi edes hetken aikaa kävellä käsi kädessä ulkona? Nainen sanoo kyllä rakastavansa minua todella paljon, mutta en tajua miksei hän tahdo näyttää sitä julkisesti? Vai onko hän sittenkään kiinnostunut minusta oikeasti?
Kotona neljän seinän sisällä saan naiseltani hellyyttä kyllä ihan riittävästi (ja enemmänkin), mutta en ymmärrä miksei hän voi edes hetken aikaa kävellä käsi kädessä ulkona? Nainen sanoo kyllä rakastavansa minua todella paljon, mutta en tajua miksei hän tahdo näyttää sitä julkisesti? Vai onko hän sittenkään kiinnostunut minusta oikeasti?