Naisystävä ei tahdo yhtään julkisia hellyydenosoituksia :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Tilanne on nyt se, että lähes koko suhteemme (vajaa 1v) ajan naisystäväni ei ole halunnut juuri mitään julkisia hellyydenosoituksia. Ei halua suudella tai antaa edes pientä suukkoa, ei halua että pidän häntä esim. vyötäröstä tai kädestä eikä itsekään halua pitää kättään minun vyötärlölä tai kädessä. Tämän takia minä en koe itseäni kunnolla rakastetuksi, ja minua ottaa todella päähän kun näen muita pariskuntia käsikkäin tai suukottelemassa onnellisina. Olen puhunut tästä useita kertoja naisystävälleni, ja hän vain sanoo ettei pidä julkisista hellyydenosoituksista ollenkaan, koska ne ovat muka niin noloja ja teinimäisiä. En ymmärrä, mitä noloa ja teinimäistä on muka käsi kädessä kävelemisessä tai esim. halailussa/pikku suukottelussa? Ylenpalttinen julkinen lääppiminen ja imuttelu on kyllä mielestäni noloa, mutta nyt on kyse ihan pikku pusuista ja kädestä pitämisestä. Mitä noloa siinä muka on? En voi ymmärtää!
Kotona neljän seinän sisällä saan naiseltani hellyyttä kyllä ihan riittävästi (ja enemmänkin), mutta en ymmärrä miksei hän voi edes hetken aikaa kävellä käsi kädessä ulkona? Nainen sanoo kyllä rakastavansa minua todella paljon, mutta en tajua miksei hän tahdo näyttää sitä julkisesti? Vai onko hän sittenkään kiinnostunut minusta oikeasti? :cry:

Vaiha akkaa

Monet ihmiset arvostavat niin kovasti yksityisyyttään, että ihmisten ilmoilla muille ei näytetä omasta elämästään mitään enemmän kuin on ehdottoman välttämätöntä. Julkiset hellyydenosoitukset ovat näille ihmisille hankalia, koska heillä ei ole tarvetta esitellä tai esittää sitä suhdetta ulospäin, ei tutuille eikä varsinkaan tuntemattomille ihmisille. Se kuuluu heidän mielestään pariskunnan yksityisiin hetkiin.
Älä vertaa itseäsi ja parisuhdettasi muihin ihmisiin. Sinä ehkä haluat esitellä onneasi kaikelle maailmalle, hän ei. Sillä ei ole rakkauden kanssa mitään tekemistä.

Minä olen kuvailemasi tyylinen nainen.
en halua suudella joka kadun kulmalla ja halia ja pusia ihmisjoukossa.
Kotona seksielämä ja hellyydenosoitukset ovat runsaita ja mies on tyytyväinen.

Seurustelin miehen kanssa, joka olisi välttämättä halunnut julkisilla paikoilla pusutella ja kosketella.
tuohon suhteemme kaatuikin, minusta ihmiset, jotka tuntevat pakonomaista halua pusutella julkisella paikalla ovat sisimmältään epävarmoja, ehkä hiukan saaneet elämässä ja suhteissaan siipeensä ja haluavat näyttää muille, että minulla on puoliso kattokaa minua.

tapasin miehen, joka on itsevarma ja ihana ja ei tunne tarvetta suukotella ja roikkua julkisella paikalla.
suhteemme on hyvä näin.

älä ap heitä romukoppaan hyvää suhdetta tuollaisen takia. mieti sisimmässäsi mitä varten sinun täytyy saada julkisesti pusutella, mitä saat siitä. pönkittääkö se egoasi vai miksi ei riitä teidän kahdenkeskeinen hetkenne omassa kotona

Minä olen kuvailemasi tyylinen nainen.
en halua suudella joka kadun kulmalla ja halia ja pusia ihmisjoukossa.
Kotona seksielämä ja hellyydenosoitukset ovat runsaita ja mies on tyytyväinen.

Seurustelin miehen kanssa, joka olisi välttämättä halunnut julkisilla paikoilla pusutella ja kosketella.
tuohon suhteemme kaatuikin, minusta ihmiset, jotka tuntevat pakonomaista halua pusutella julkisella paikalla ovat sisimmältään epävarmoja, ehkä hiukan saaneet elämässä ja suhteissaan siipeensä ja haluavat näyttää muille, että minulla on puoliso kattokaa minua.

tapasin miehen, joka on itsevarma ja ihana ja ei tunne tarvetta suukotella ja roikkua julkisella paikalla.
suhteemme on hyvä näin.

älä ap heitä romukoppaan hyvää suhdetta tuollaisen takia. mieti sisimmässäsi mitä varten sinun täytyy saada julkisesti pusutella, mitä saat siitä. pönkittääkö se egoasi vai miksi ei riitä teidän kahdenkeskeinen hetkenne omassa kotona

Sama Täällä.

Nainen häpeää sinua. Jostain syystä ehkä välittää sinusta, mutta ei voi sallia julkisia hellyydenosoituksia, koska et ole hänen mielestään samaa tasoa.

Nainen häpeää sinua. Jostain syystä ehkä välittää sinusta, mutta ei voi sallia julkisia hellyydenosoituksia, koska et ole hänen mielestään samaa tasoa.
Pää pystyyn, jos nainen on muissa suhteissa se oikea, niin tuollainen puute on hyväksyttävissä. Kunhan tosi rakkautta saa intiimimmässä tilanteessa. Niin ja en tarkoita vain seksiä, sehän on vain rakkauden ilmentymä ja pieni mutta välttämätön osa ihmissuhdetta.

Kyllä mielestäni pitää julkisestikin ainakin kädestä pitää ja halata. Muuten näyttääkin siltä, että ollaan vain kavereita. Ja saattaa tulla myös sellainen olo, että partnerilla on edelleen haku päällä. Varaudu ainakin siihen tilanteeseen, että joku tulee kysymään saako lähteä "kaverisi" kanssa tanssimaan tai treffeille.

Miksi pitää, kuka pakottaa? Eikö silloin parisuhteessa ole kaikki hyvin jos ei halua lääppiä ihmisten ilmoilla? Me ollaan ainaki yhtä mieltä että ei edes haluta nuoleskella tuolla pitkin pitäjää. Kädestä voi toisinaan pitää kiinni jne.. Ei minun ainakaan tarvitse varautua minkäänlaiseen tilanteeseen, ehkä tuo on sitten huonoa itsevarmuutta itsestä ja omasta parisuhteesta jos täytyy?
Ps. Kummallakaan ei ole haku päällä. Kotona kaikki hyvin ja hellyyttä riittää.

Minuakin julkiset hellyydenosoitukset aina häirinneet. Ei nyt satunnainen kädestä pitäminen, mutta suukottelu menisi jo ehdottomasti yli sietokyvyn. Nuo on yksityisiä asioita. Mutta kerro naisystävällesi että sua loukkaa tuo ehdottomuus.

Mielestäni julkinen hipelöinti on teinitouhua ja noloa. Siinä juurikin yritetään näyttää muille, että katsokaa, kun minulla on tällainen seurustelukumppani. Halutaan todistella ulkopuolisille jotain, kun ei olla varmoja itsestä ja omasta suhteesta. Itsekin olin samanlainen teininä.

Nyt vanhempana lähinnä kiusaannun muiden intiimistä nuoleskelusta julkisilla paikoilla, enkä koe mitään tarvetta tehdä itse niin. Olen edelleen saman miehen kanssa naimisissa kuin nuorena seurustelin. Meidän ei tarvitse todistella mitään itsellemme eikä varsinkaan muille ihmisille, joten jätämme toistemme koskettelut kotiin ja kahdenkeskisiin tilanteisiin.

Aloittajan pitäisi kunnioittaa naisensa tarvetta yksityisyyteen, eikä väkisin tehdä intiimeistä asioista julkisia.

Mielestäni julkinen hipelöinti on teinitouhua ja noloa. Siinä juurikin yritetään näyttää muille, että katsokaa, kun minulla on tällainen seurustelukumppani. Halutaan todistella ulkopuolisille jotain, kun ei olla varmoja itsestä ja omasta suhteesta. Itsekin olin samanlainen teininä.

Nyt vanhempana lähinnä kiusaannun muiden intiimistä nuoleskelusta julkisilla paikoilla, enkä koe mitään tarvetta tehdä itse niin. Olen edelleen saman miehen kanssa naimisissa kuin nuorena seurustelin. Meidän ei tarvitse todistella mitään itsellemme eikä varsinkaan muille ihmisille, joten jätämme toistemme koskettelut kotiin ja kahdenkeskisiin tilanteisiin.

Aloittajan pitäisi kunnioittaa naisensa tarvetta yksityisyyteen, eikä väkisin tehdä intiimeistä asioista julkisia.

Ei ole todellakaan normaalia eikä tuollaiseen pidä kenenkään alistua. Niin kivuliaalta kuin se saattaakin tuntua, suhde kannattaa lopettaa välittömästi.
Ollaan neljännesvuosisata oltu yhdessä teiniajoista lähtien ja edelleen kädestä kiinni pitäminen ja suutelu on luonteva tapa kertoa, että minä rakastan sinua. Vaikka sitten julkisella paikalla, kun ei koko ajan viitsi nyhjätä neljän seinän sisällä.

Monet ihmiset arvostavat niin kovasti yksityisyyttään, että ihmisten ilmoilla muille ei näytetä omasta elämästään mitään enemmän kuin on ehdottoman välttämätöntä. Julkiset hellyydenosoitukset ovat näille ihmisille hankalia, koska heillä ei ole tarvetta esitellä tai esittää sitä suhdetta ulospäin, ei tutuille eikä varsinkaan tuntemattomille ihmisille. Se kuuluu heidän mielestään pariskunnan yksityisiin hetkiin.
Älä vertaa itseäsi ja parisuhdettasi muihin ihmisiin. Sinä ehkä haluat esitellä onneasi kaikelle maailmalle, hän ei. Sillä ei ole rakkauden kanssa mitään tekemistä.

Meinaatko että niitä syviä rakkaudentunteita, joissa yleensä on tapana osittaa fyysisestikin tunteitaan, ei tule esim. kaupassa olessa?

Tarkoitan, että jos ihmiset suutelevat esim. kaupassa, ei se tarkoita yleensä sitä, että haluavat esittää tuntemattomille tai tutuille suutelonsa/tunteensa, vaan, että he ovat tunteiden vallassa, eivätkä juuri sillä hetkellä välitä muista.

Ihan vain selvennökseksi kun mulla hirtti kiinni tossa boldatun kohdalla.:D

Ja toki on myös ihmisiä, kuten aiempana ketjussa mainittiin, jotka ovat arempia näyttämään tunteitaan yleisesti ja arvostavat yksityisyyttä. Tämä rajoittaa fyysiset tunteenosoitukset yleisillä paikoilla, kyllä kyllä.

Itse en moisesta tykkäisi ja toimisin luultavasti niin että kyhnäisin kyljessä ja pussailisin juuri niin paljon kuin minua huvittaa, toisen tunteista viis.:oops:

On se kumma, jos kädestä kiinni pitäminen on ylivoimaista jollekin. Mutta tapahtuu maailmassa pahempiakin asioita, joten aliarvostakaa toki aivan vapaasti rakastanne tällä tavalla.

Niin, pienet lapset kuolevat nälkään, tehdään itsemurhia, kamppaillaan sairaaloissa kuolemaa vastaan. Maailma ei ole paratiisi, mutta miksi näiden asioiden takia täytyy aliarvostaa rakasta ihmistä, joka ei halua julkisesti kulkea käsikädessä, pakottaa hänet pitämään kädestä, tehdä hänelle epämukava olo.

ihmiset ovat erilaisia, niin se vain on

Niin, pienet lapset kuolevat nälkään, tehdään itsemurhia, kamppaillaan sairaaloissa kuolemaa vastaan. Maailma ei ole paratiisi, mutta miksi näiden asioiden takia täytyy aliarvostaa rakasta ihmistä, joka ei halua julkisesti kulkea käsikädessä, pakottaa hänet pitämään kädestä, tehdä hänelle epämukava olo.

ihmiset ovat erilaisia, niin se vain on
Kai se kosketuskammo terapiassa ratkeaisi. Toki tuo vaatii rahaa, kun julkisen puolen terapeutit ratkovat vakavampia ongelmia.

Ei kait se, että koko kansan nähden pitää toista kädestä tai jopa pussata muiskauttaakin suinkaan sitä tarkoita, että pitää "kaikille näyttää suhteensa tilaa" :D.. Sehän on huomionosoitusta vain ja ainoastaan sille rakkaalle ihmiselle :).

Mutta meitä on erilaisia. Joitakin häiritsee julkinen hellyyden osoittaminen ja joillekin se on niin luonnollista ja luontevaa pitää toista kädestä kiinni.

Minun silmiini on hyvinkin kaunista se, että pariskunnat kulkevat käsikkäin, katsovat toisiinsa lämpimästi silmät tuikkien ja jopa suukottelevatkin.

Ei kait se, että koko kansan nähden pitää toista kädestä tai jopa pussata muiskauttaakin suinkaan sitä tarkoita, että pitää "kaikille näyttää suhteensa tilaa" :D.. Sehän on huomionosoitusta vain ja ainoastaan sille rakkaalle ihmiselle :).

Mutta meitä on erilaisia. Joitakin häiritsee julkinen hellyyden osoittaminen ja joillekin se on niin luonnollista ja luontevaa pitää toista kädestä kiinni.

Minun silmiini on hyvinkin kaunista se, että pariskunnat kulkevat käsikkäin, katsovat toisiinsa lämpimästi silmät tuikkien ja jopa suukottelevatkin.
Ja voiko joku oikeasti väittää, että siinä on jotakin ällöä, kun eläkeläispariskunta 50 avioliittovuoden jälkeen pitää toisiaan kädestä tai jopa rohkenee suutelemaan. Tuo voi olla juuri osa sitä juttua, joka auttaa rakkautta roihuamaan vuosikymmenten ajan.

Ja voiko joku oikeasti väittää, että siinä on jotakin ällöä, kun eläkeläispariskunta 50 avioliittovuoden jälkeen pitää toisiaan kädestä tai jopa rohkenee suutelemaan. Tuo voi olla juuri osa sitä juttua, joka auttaa rakkautta roihuamaan vuosikymmenten ajan.
No ei minusta voi ollenkaan :). Itseasiassa muutaman kerran olen saanut nähdä näitä ihania iäkkäitä pariskuntia jotka antavat onnensa ja rakkautensa kukoistaa julkisestikin ja - se on tuntunut näin vastaantulevana ihan mielettömän hienolta :)! Ja se onnellisuuskin tarttuu...

Kyllä mun mielestä julkinen hellyys on ihan ok asia, parempi se on kuin sellanen tyyli mitä usein näkee. Pariskunnat kävelee toisistaan kaukana tai lähellä toisiaan aivan kuin olisivat vieraita toisilleen.

Yhteistyössä