Mieheni ei halua julkisia hellyydenosoituksia...

  • Viestiketjun aloittaja ap24
  • Ensimmäinen viesti
tunnevammainen
Mielestäni on todella tökeröä ja jopa tunnevammaista olla vastaamatta toisen hellyydenosoituksiin, oltiimpa sitten neljän seinän sisällä tai ihmisten ilmoilla..Jos miehelleni olisi tärkeämpää miettiä mitä muut mahtavat ajatella, kuin se että minulla on hyvä mieli rakkaudenosoituksista, hänellä ei mielestäni olisi itsetunto kunnossa. Tasapainoinen ihminen ei jätä hoitamatta parisuhdettaan sen takia että esim. pelkää että muut tulevat kateellisiksi. Suomalaiset ovat tunnetusti kansaa, jonka on vaikea näyttää tunteitaan, mutta se ei ole normaalia eikä tervettä! Tunteet ovat luonnollinen osa ihmistä, ja se ettei niitä, sekä positiivisia että "negatiivisia" tunteita, myös tervettä vihaaa, muka joidenkin ahdasmielisten mielestä saa näyttää avoimesti, johtaa ongelmiin...Ei mikään ihme, että Suomessa on väkilukuun nähden niin paljon alkoholiongelmia ja väkivaltaa ja eroja! En ikimaailmassa katselisi päivääkään miestä, joka kieltäytyisi näyttämästä tunteitaan julkisesti.
tänäänkin kauppakeskuksessa näkyi julkisesti tunteitaan näyttäviä ihmisiä.

Heti kaupan sisääntulossa lihava keski-ikäinen rouva tiuski hissukkaukolleen, että älä nyt niitä perunoita ota, me syödään vain näitä vihreässä pussissa olevia!
Satuttiin samaan aikaan leipähyllyille, mies otti väärää leipää ja taas tuli rouvalta tiukka kommentti, ei me tuota syödä, meillä syödään aina tätä, joho mies, että kun ne jyvät jää ikävästi hampaisiin kiinni. Rouva tokaisi siihen tylysti että eikä jää! Jyväleipä meni kärryyn ja miehen valitsema paahtoleipä takaisin hyllyyn.

Ulosmennessä kauppakeskuksen nurkalla alkoholisoitunut nuori nainen otti häppää suoraan pullon suusta kavereinaan neljä rähjäistä miestä. Naisella oli silmä mustana, pari hammasta puuttui, oli tosi kärsineen näköinen. Sääliksi kävi.

Muistin tämän ketjun ja totesin mielessäni, että luojalle kiitos siitä kun asun yksin. Saa päättää itse mitä leipää syö ja saa päättää myös siitä, kenen ja miten, antaa itseään koskea ja kenen ei.
 
Viimeksi muokattu:
Onnistuva mies.
tänäänkin kauppakeskuksessa näkyi julkisesti tunteitaan näyttäviä ihmisiä.

Heti kaupan sisääntulossa lihava keski-ikäinen rouva tiuski hissukkaukolleen, että älä nyt niitä perunoita ota, me syödään vain näitä vihreässä pussissa olevia!
Satuttiin samaan aikaan leipähyllyille, mies otti väärää leipää ja taas tuli rouvalta tiukka kommentti, ei me tuota syödä, meillä syödään aina tätä, joho mies, että kun ne jyvät jää ikävästi hampaisiin kiinni. Rouva tokaisi siihen tylysti että eikä jää! Jyväleipä meni kärryyn ja miehen valitsema paahtoleipä takaisin hyllyyn.

Ulosmennessä kauppakeskuksen nurkalla alkoholisoitunut nuori nainen otti häppää suoraan pullon suusta kavereinaan neljä rähjäistä miestä. Naisella oli silmä mustana, pari hammasta puuttui, oli tosi kärsineen näköinen. Sääliksi kävi.

Muistin tämän ketjun ja totesin mielessäni, että luojalle kiitos siitä kun asun yksin. Saa päättää itse mitä leipää syö ja saa päättää myös siitä, kenen ja miten, antaa itseään koskea ja kenen ei.
Olen aina ihmetellyt miten usein noita kielteisiä tunteita esitetään julkisesti.
Helliä ja kauniita tunteita, kun esittää julkisesti, niin sitä paheksutaan.
 
Viimeksi muokattu:
wiltsujohanna
...totesin mielessäni, että luojalle kiitos siitä kun asun yksin. Saa päättää itse mitä leipää syö ja saa päättää myös siitä, kenen ja miten, antaa itseään koskea ja kenen ei.
Luojalle kiitos siitä, että asun lasteni kanssa ilman miesystävääni. Saan päättää ihan itse, mitä leipää syön ja saan päättää myös itse, koska haluan, että minua kosketaan ja koska en. Onneksi minulla on rakas oma miesystävä, joka koskettaa minua lähes joka kerta, kun sitä haluan....
 
Viimeksi muokattu:
tunnevammainen
Luojalle kiitos siitä, että asun lasteni kanssa ilman miesystävääni. Saan päättää ihan itse, mitä leipää syön ja saan päättää myös itse, koska haluan, että minua kosketaan ja koska en. Onneksi minulla on rakas oma miesystävä, joka koskettaa minua lähes joka kerta, kun sitä haluan....

Onko kyseessä sama mies joka ei paikannut tyttäresi pyörän kumia vaikka sinä käskit häntä tekemään sen?
Jos miesystäväsi on sinulle niin rakas kuin mitä sanot ja sinä omistat hänet, miksi et halua asua hänen kanssaan?
 
outoa
Olen aina ihmetellyt miten usein noita kielteisiä tunteita esitetään julkisesti.
Helliä ja kauniita tunteita, kun esittää julkisesti, niin sitä paheksutaan.
Meinaatko, ettei kielteisiä tunteita paheksuta? Kaupan kassajonossa joku muija jäkätti vittumaisella äänellä ukolleen pakkaamisesta = teki sen kuulemma väärin. Niiden kymmenvuotias poika oli siinä mukana. Teki mieli sanoa sille naiselle jotain, mutten viittinyt, oli liian isokokoinen. Olis voinu vetää vaikka turpaan.
Mutta en ole koskaan tehnyt mieli puuttua joidenkin kuherteluun. Lähinnä kai se herättää huvitteneisuutta, varsinkin jos kyse on vähän vahemmasta populasta, teineillä se on jotenkin herttaista elleivät sitten tunge käsiä toistensa housuihin.
 
wiltsujohanna
Onko kyseessä sama mies joka ei paikannut tyttäresi pyörän kumia vaikka sinä käskit häntä tekemään sen?
Jos miesystäväsi on sinulle niin rakas kuin mitä sanot ja sinä omistat hänet, miksi et halua asua hänen kanssaan?
Täh? En käskenyt häntä paikkaamaan rengasta, vaan hän sanoi tekevänsä sen...
Miesystäväni on minulle äärettömän rakas, mutten omista häntä. Ja vaikka omistaisin hänet, miksi minun pitäisi haluta asua hänen kanssaan?
 
Viimeksi muokattu:
wiltsujohanna
Tähän ketjuunhan tämän päiväinen tapahtuma sattuukin sopivasti:
Istuin kahvilassa yksin - mulla oli hetki aikaa ennen tapaamistani ja aattelin, että katselen ihmisiä...ostin kahvin ja karjalanpiirakan. Katselin hetken ympärilleni ja valitsin pöydän noin 7-kymppisten vierestä; mies piti kättään naisen harteilla, joten aattelin, että täähän on mielenkiintoista.

Otin varmuudeksi Turun Sanomat eteeni - varmistin siis selustani, etten liian tiiviisti seuraile vieruspöytäni toimia.

"Nuoripari" skoolas kahvimukeilla ja suukotteli päälle! Panin merkille melko tuoreet sormukset - naisella muhkeat valkokultaiset, joissa isot timantit...hmmm.

Ne halaili ja pussaili ja taputteli toisiaan koko ajan!

Mut minut vei taivaisiin se, kun nainen nousi lähteäkseen vessaan...mies päästi naisen ohitseen pöydän editse ja kumartui vetämään vanhan rouvan farkkujen lahkeet alas! Kun rouva saapui pöytään, hän taputteli miestä pepulle hienostuneesti ja mies ohjasi kauniisti rouvan ohitseen taas pöydän ääreen... Vau!

Mulle henkilökohtaisesti olis ollut ihan sama, vaikka olisivat kellistyneet päällekkäin kahvilan sohvalle - olisin vaan mielenkiinnolla jatkanut vaivihkaa seuraamista....

Miksi ketään voi häiritä toisten keskinäinen hellyys?????????????????????
 
hahah
T
Mulle henkilökohtaisesti olis ollut ihan sama, vaikka olisivat kellistyneet päällekkäin kahvilan sohvalle - olisin vaan mielenkiinnolla jatkanut vaivihkaa seuraamista....

Miksi ketään voi häiritä toisten keskinäinen hellyys?????????????????????
Sä olet aina niin vitun pihalla. Et sä ymmärrä lukemaasi vai provoatko tahallas? Onks sulla muuten yhtään ystävää.
 
ota ja omista
Jos miesystäväsi on sinulle niin rakas kuin mitä sanot ja sinä omistat hänet, miksi et halua asua hänen kanssaan?
Ketään ei voi omistaa.
En ymmärrä miksi aikuisten ihmisten pitäisi asua yhdessä vaikka kuinka rakastaa toista, eihän se rakkauden mitta ole. Olen joskus asunut lasteni isän kanssa ja se riittää. Nyt kun olen eronnut ja muksut on omissa kodeissaan ja kotini on linnani, en kuuna kullan valkeana aio asua enää kenenkään kanssa. Minulla ja miesystävälläni on välimatkaa n. 1,5 km ja hyvä niin. Tapaamme 2-5 kertaa viikossa, riippuen mitä menoja on. Meillä ei ole edes toistemme avaimia. Eikä tule.
 
Viimeksi muokattu:
Onnistuva mies.
Meinaatko, ettei kielteisiä tunteita paheksuta? Kaupan kassajonossa joku muija jäkätti vittumaisella äänellä ukolleen pakkaamisesta = teki sen kuulemma väärin. Niiden kymmenvuotias poika oli siinä mukana. Teki mieli sanoa sille naiselle jotain, mutten viittinyt, oli liian isokokoinen. Olis voinu vetää vaikka turpaan.
Mutta en ole koskaan tehnyt mieli puuttua joidenkin kuherteluun. Lähinnä kai se herättää huvitteneisuutta, varsinkin jos kyse on vähän vahemmasta populasta, teineillä se on jotenkin herttaista elleivät sitten tunge käsiä toistensa housuihin.
Kyllä varmaan kielteisiä tunteita pahksutaan, mutta kun niitä myönteisiäkin paheksutaan yhtälailla.
Se on erikoista, kun kaikkia tunteidenosoituksia paheksutaan samalla tavalla.

Kyllä wiltsjohannan tavoin voi seurata muiden toimintaa yleiselläpaikalla.
Uskoisin, että kaikille tulee hyvämieli.
Ehkä se kaikkein intiimimpi toiminta kuuluu kahdenkeskeiseksi toiminnaksi.
Pitäähän sitä jotain salaistakin olla.
Vaikka ymmärrän senkin, ettei sen näkeminen häiritsisi.
Suurintaosaa ihmisistä se kuitenkin häiritsisi, joten enemmistönkanta tässätapauksessa voittaa.
 
Viimeksi muokattu:
mieluummin yksin
Jos olisin leski ja sitten tulis uus ukko kuvioihin, niin jos se änkeäis vaan asumaan mun omakotitaloon, niin miten sen vois ajaa pois. Tulis varmaan kuitenki aina uudestaan ja uudestaan?
 
itsenäinen nainen
Jos olisin leski ja sitten tulis uus ukko kuvioihin, niin jos se änkeäis vaan asumaan mun omakotitaloon, niin miten sen vois ajaa pois. Tulis varmaan kuitenki aina uudestaan ja uudestaan?
Sellainen pitää ennalta ehkäistä, ei kannata ketään kaksilahkeista päästää mökkiin, ennenkuin tietää, että miehellä on oma asunto, siis omistusasunto ja velaton. Eikä siihen sun asuntoon saa tuoda edes hammasharjaa.
 
Viimeksi muokattu:
mitäihmettä
Jos olisin leski ja sitten tulis uus ukko kuvioihin, niin jos se änkeäis vaan asumaan mun omakotitaloon, niin miten sen vois ajaa pois. Tulis varmaan kuitenki aina uudestaan ja uudestaan?
Oletko siis sitä mieltä että noin vain voi mennä toisen kotiin ja asettua taloksi? Avaimia ei missään nimessä kannata antaa kenellekään kumppanille, saa olla omassa rauhassaan avaamatta ovea kun niin haluaa.

Niin kuin kummelissa; soittaa ovikelloa ja kysyy voinks mä tulla teille asumaan...
 
Viimeksi muokattu:
kgb nainen
Kyllä ne ukot äkkiä asettuu, varokaa vaan. Lesket varsinkin on himottuja, nääs saavat isoa eläkettä ja ovat varoissaan. Itse sanon että olen lesbo niin eivät tule.
 
recaptcha
Mielestäni on todella tökeröä ja jopa tunnevammaista olla vastaamatta toisen hellyydenosoituksiin, oltiimpa sitten neljän seinän sisällä tai ihmisten ilmoilla..Jos miehelleni olisi tärkeämpää miettiä mitä muut mahtavat ajatella, kuin se että minulla on hyvä mieli rakkaudenosoituksista, hänellä ei mielestäni olisi itsetunto kunnossa. Tasapainoinen ihminen ei jätä hoitamatta parisuhdettaan sen takia että esim. pelkää että muut tulevat kateellisiksi. Suomalaiset ovat tunnetusti kansaa, jonka on vaikea näyttää tunteitaan, mutta se ei ole normaalia eikä tervettä! Tunteet ovat luonnollinen osa ihmistä, ja se ettei niitä, sekä positiivisia että "negatiivisia" tunteita, myös tervettä vihaaa, muka joidenkin ahdasmielisten mielestä saa näyttää avoimesti, johtaa ongelmiin...Ei mikään ihme, että Suomessa on väkilukuun nähden niin paljon alkoholiongelmia ja väkivaltaa ja eroja! En ikimaailmassa katselisi päivääkään miestä, joka kieltäytyisi näyttämästä tunteitaan julkisesti.
Aamen! Oli hyvin sanottu!

ps. kummasti täällä ihmiset kärjisti, että aloittaja olisi tarkoittanut häiritsevää lääppimistä luonnollisen kanssakäymisen sijaan. huoh
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä