The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
:love:
Huomenta vaan kaikkien heiluville ja pomppiville(y)...miten voi olla hyvä olla niin pienistä asioista kuin putoavista puidenlehdistä ja siitä, että kohta tulee tätä menoa lunta:love:

No joo mun höpsöpää on taas ihan kevyt ja liian onnellinen välittämään edes alkavasta flunssasta(y)
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
:love:
Huomenta vaan kaikkien heiluville ja pomppiville(y)...miten voi olla hyvä olla niin pienistä asioista kuin putoavista puidenlehdistä ja siitä, että kohta tulee tätä menoa lunta:love:

No joo mun höpsöpää on taas ihan kevyt ja liian onnellinen välittämään edes alkavasta flunssasta(y)
tammikuussa jo kirvataan että eikö toi lumentulo vois pikkuhiljaa loppua
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
vierailija
Ihan omia mielipiteitä ovat eikä siihen tarvi olla lääkäri, mitä suuhunsa laittaa!
Natriumlauryylisulfaatti kun olis pois siitä, loput vois sietääkin, mutta kritisoin sitä, että pieni leikkaus jalkaan vaatii muka tuollaisen lääkityksen - eikä sitä voi yhtäkkiä lopettaa, vaan on ostettava kamalan kallis lääke kotiutuksessa:-(
Myöhemmin tuli tämä ohjelma, jota en osannut odottaa ollenkaan:
Kuka ei vielä ole tuota nähnyt?
 
öh öh sain tänään kuukauden kyykkyhaasteen...joten se ois sitten ensimmäinen päivä ja 50 kyykkyä :p
Hitsi mää tykkään näistä tällasista haasteista, aikasemmin menin vatsa ja lankkuhaasteen läpi (lankutus tosin oli erittäin raskas läpikäydä, mutta mä tein sen anyways(y) ).

Mutta nyt alkoi Ellusen kyykytys :sneaky:
ennen ja jälkeen kuvat pebasta ylituomarin (eli mun) yyveeboksiin
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä