eiku jokasen lämmitin erikseenYhdessä?
eiku jokasen lämmitin erikseenYhdessä?
Saakelin mallikansalainen.Karitsan paistista leikkasin kalvottomat pienet pihvit,päälle merisuolaa ja mustapippuria myllystä. Jugurttikastike thaimintun, mustapippurin, extravirgin oliiviöljyn kanssa sekä thaimintun ja persiljan nuput siihen kylkeen lisäksi.
En jaksanut kummempaa vääntää niin ihan hyvä pikainen välipala.
http://kaksplus.fi/threads/maistuisiko.2483222/#post-31437955
Hahaa! Tuoksippa minua ei ikinä kukaan ole kuttunu!Saakelin mallikansalainen.
Oliskos kuva saatavillaHeeei!!!
Me ollaan tänään Ruttunaaman kanssa tutustuttu meriveden lämpötilaan.
Ja mikä parasta, joku mummeli biitsillä luuli mua Ruttunaaman äidiksi. Koska tyttö ei oikaissut virhettä, en minäkään viitsinyt.
Oli varmaan just lukenut tään uutisenHeeei!!!
Me ollaan tänään Ruttunaaman kanssa tutustuttu meriveden lämpötilaan.
Ja mikä parasta, joku mummeli biitsillä luuli mua Ruttunaaman äidiksi. Koska tyttö ei oikaissut virhettä, en minäkään viitsinyt.
Toki. Googlen kuvahausta löytyy vaikka mitäOliskos kuva saatavilla
Joo, liian nopeesti menee lomatLoma - ihmisen paras aika. Miksi se loppui jo?
Mitään ohjelmaa ei ole ollut ja silti puuhaa riittää aamusta iltaan. Nyt on muu väki poissa, joten hiljaista tunnin tai parin verran.Joo, liian nopeesti menee lomat
Viimesiä lomapäiviä mullakin,maanantaina hommiin taas.
NihLoma - ihmisen paras aika. Miksi se loppui jo?
Ei mullakaan muuta oo ollu kuin siskon luona käynti, kirjastossa ja kaupoissa juoksentelu, leffojaMitään ohjelmaa ei ole ollut ja silti puuhaa riittää aamusta iltaan. Nyt on muu väki poissa, joten hiljaista tunnin tai parin verran.
Täh, se oliki venäläinen versio. En tiennytkään että Udo laulanut venäjäksikki?
Ulkoilua, kuntosalia, kotihommia ja vielä viikonloppu edessä. Huomenna, jos ei ole ihan hurja ilma, niin pakataan eväät reppuun ja mennään metsään.Ei mullakaan muuta oo ollu kuin siskon luona käynti, kirjastossa ja kaupoissa juoksentelu, leffoja
Etkö koskaan lue sarjakuvalehteä Aku Ankkaa?