The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
vierailija
mistäs sä olet lääkärin valtuudet saanu väittämään yhtään mitään.
Ihan omia mielipiteitä ovat eikä siihen tarvi olla lääkäri, mitä suuhunsa laittaa!
Natriumlauryylisulfaatti kun olis pois siitä, loput vois sietääkin, mutta kritisoin sitä, että pieni leikkaus jalkaan vaatii muka tuollaisen lääkityksen - eikä sitä voi yhtäkkiä lopettaa, vaan on ostettava kamalan kallis lääke kotiutuksessa:-(
Myöhemmin tuli tämä ohjelma, jota en osannut odottaa ollenkaan:
 
vierailija
kannattaa sitten lopettaa omien oletusten huutelu tosiasioina.
No kysytäänkö ennen varvasleikkausta, saako sulle antaa sitä tai tätä? En tiedä. En ainakaan ottaisi EPILEPSIALÄÄKETTÄ missään tapauksessa! Apteekin täti ei tiennyt, että siinä on natriumlauryylisulfaattia - siis sanoi kai niin, et voiko sitä olla lääkkeissäkin? Pikkusen pöyristyttävää oli mun mielestä, mutta eikai opeteta missään heille?
 
No kysytäänkö ennen varvasleikkausta, saako sulle antaa sitä tai tätä? En tiedä. En ainakaan ottaisi EPILEPSIALÄÄKETTÄ missään tapauksessa! Apteekin täti ei tiennyt, että siinä on natriumlauryylisulfaattia - siis sanoi kai niin, et voiko sitä olla lääkkeissäkin? Pikkusen pöyristyttävää oli mun mielestä, mutta eikai opeteta missään heille?
olet sä kyllä melkonen mätäpaise. :sick:
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja Hra Majuri
vierailija
Paraniko sun olo yhtään eilisestä?
Tiesitkö, että toi tyyppi - kirurgi - on suolilääkäri? Tai en tiedä onko enää, mutta on ollut, Ihmettelen usein, miksi jätti hommat. Täällä se P.Y. -nehän niitä megacoloneita joutuu poistamaan - tuskinpa muuten saavat "rauhoittumaan", mutta mun kaveri Anna-Liisa kertoi siitä kauan sitten---? Mut sekin juttu poistettiin:-(
---Voihan se tulla milloin vaan, kehittyy aika nopeasti mun tietääkseni, mut ei hänellä ollut. Parani omilla konsteilla CU:sta, mut sitä ei lääkärin mielestä saanut kertoa muille:censored::ninja:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä