Niin majuri ei suvaitse ja yrittää syöttää mulle peniskarkkejaan.oon havaitsevinani ketjussa suvaitsemattomuutta
Mä voin vetästä ne naamaan.Niin majuri ei suvaitse ja yrittää syöttää mulle peniskarkkejaan.
mutta ethän sää ruukaa naamaroida penistäMä voin vetästä ne naamaan.
Voin mä vähäsen.mutta ethän sää ruukaa naamaroida penistä
Mä voin vetästä ne naamaan.
No just.ai näin?
Jos en väärin muista niin eilen pyysit majurilta pippelimen kuvaa. Nyt tuo laittoi kerralla näytille sata, mutta et ole vieläkään tyytyväinen.Niin majuri ei suvaitse ja yrittää syöttää mulle peniskarkkejaan.
no ei mulla olis hyvin paljoa ollutkaanVoin mä vähäsen.
Mutta sopivasti kuitenkin.no ei mulla olis hyvin paljoa ollutkaan
Epilepsiaporukkaa taitaa olla, kun se Lyrica ON epilepsialääke. Eikai sille mitään voi, mut se, et terveet ihmiset lääkitään leikkauksessa sillä, on hirvittävä käytäntöoon havaitsevinani ketjussa suvaitsemattomuutta
oonki aina epäilly että jotain outoa tässä ketjun porukassa onEpilepsiaporukkaa taitaa olla, kun se Lyrica ON epilepsialääke. Eikai sille mitään voi, mut se, et terveet ihmiset lääkitään leikkauksessa sillä, on hirvittävä käytäntö
nooh, ei se kummonen ole mutta aina oon sillä itteni hyvin tyydyttänyMutta sopivasti kuitenkin.
Se oli eilen ja nyt on nyt..ei muistella menneitä enääJos en väärin muista niin eilen pyysit majurilta pippelimen kuvaa. Nyt tuo laittoi kerralla näytille sata, mutta et ole vieläkään tyytyväinen.
Naisille ei sit kelpaa mikään.
1. Mitä Lyrica on ja mihin sitä käytetäänEpilepsiaporukkaa taitaa olla, kun se Lyrica ON epilepsialääke. Eikai sille mitään voi, mut se, et terveet ihmiset lääkitään leikkauksessa sillä, on hirvittävä käytäntö
mistäs sä olet lääkärin valtuudet saanu väittämään yhtään mitään.Epilepsiaporukkaa taitaa olla, kun se Lyrica ON epilepsialääke. Eikai sille mitään voi, mut se, et terveet ihmiset lääkitään leikkauksessa sillä, on hirvittävä käytäntö
Eilen kerjäs vain metukkaaJos en väärin muista niin eilen pyysit majurilta pippelimen kuvaa. Nyt tuo laittoi kerralla näytille sata, mutta et ole vieläkään tyytyväinen.
Naisille ei sit kelpaa mikään.
höpöhöpö en ees kerjännyt kun totesin vaan tissivaatimuksille että jos tissit niin sitten sun metukkaskin pöytäänEilen kerjäs vain metukkaa
Nii, mä viskasin metukan pöytään, mut tisujas ei vaan näkyny.höpöhöpö en ees kerjännyt kun totesin vaan tissivaatimuksille että jos tissit niin sitten sun metukkaskin pöytään
Ei se kuva ollut sun meetwurstista vaan jonkun kauppiaan *varma tieto*Nii, mä viskasin metukan pöytään, mut tisujas ei vaan näkyny.
Toisinsanoen sä annat ymmärtää, muttet antaa