tammikuussa jo kirvataan että eikö toi lumentulo vois pikkuhiljaa loppua
Huomenta vaan kaikkien heiluville ja pomppiville...miten voi olla hyvä olla niin pienistä asioista kuin putoavista puidenlehdistä ja siitä, että kohta tulee tätä menoa lunta
No joo mun höpsöpää on taas ihan kevyt ja liian onnellinen välittämään edes alkavasta flunssasta
Ja sitten käy noin kun lunta tulee
Huomenta vaan kaikkien heiluville ja pomppiville...miten voi olla hyvä olla niin pienistä asioista kuin putoavista puidenlehdistä ja siitä, että kohta tulee tätä menoa lunta
No joo mun höpsöpää on taas ihan kevyt ja liian onnellinen välittämään edes alkavasta flunssasta
Mä alan vaivaamaan itseäni sillä asialla vasta helmi-maaliskuussatammikuussa jo kirvataan että eikö toi lumentulo vois pikkuhiljaa loppua
Joo toi on totta joka talvi jossain päin, mutta onhan nuita kolareita kaikkina vuodenaikoina taas toisaalta...niin kurjia kun ne ovatkin.Ja sitten käy noin kun lunta tulee
Kuka ei vielä ole tuota nähnyt?Ihan omia mielipiteitä ovat eikä siihen tarvi olla lääkäri, mitä suuhunsa laittaa!
Natriumlauryylisulfaatti kun olis pois siitä, loput vois sietääkin, mutta kritisoin sitä, että pieni leikkaus jalkaan vaatii muka tuollaisen lääkityksen - eikä sitä voi yhtäkkiä lopettaa, vaan on ostettava kamalan kallis lääke kotiutuksessa:-(
Myöhemmin tuli tämä ohjelma, jota en osannut odottaa ollenkaan:
http://pjarvinen.blogspot.fi/2012/06/varo-lapparin-web-kameraa.htmlSekoita luomukermaan kaakaojauhetta ja luomuhunajaa sen verran mitä tarvit. Sekaan mantelijauhetta, jos tuntuu väkevältä.
Ainakin K-kauppoihin tilaavat noita kaikkia pyynnöstä, jos ei ennestään ole
ennen ja jälkeen kuvat pebasta ylituomarin (eli mun) yyveeboksiinöh öh sain tänään kuukauden kyykkyhaasteen...joten se ois sitten ensimmäinen päivä ja 50 kyykkyä
Hitsi mää tykkään näistä tällasista haasteista, aikasemmin menin vatsa ja lankkuhaasteen läpi (lankutus tosin oli erittäin raskas läpikäydä, mutta mä tein sen anyways ).
Mutta nyt alkoi Ellusen kyykytys
haha Säähän olet ukkomies joten sun rakas ja kaunis vaimo voi laittaa sulle omasta kauniista pepustaan yyveeboksin täyteen kuvia Mun pepakuvan näkee vain harva ja nimenomaan se valittuennen ja jälkeen kuvat pebasta ylituomarin (eli mun) yyveeboksiin
pöh, kai sitä ny ukkomieskin voi ihan tuomarointimielessä pikkasen vilasta muitakin berbereitähaha Säähän olet ukkomies joten sun rakas ja kaunis vaimo voi laittaa sulle omasta kauniista pepustaan yyveeboksin täyteen kuvia Mun pepakuvan näkee vain harva ja nimenomaan se valittu
Ihana kyltti, mäkin haluan tollasen
Saa katsoa.pöh, kai sitä ny ukkomieskin voi ihan tuomarointimielessä pikkasen vilasta muitakin berbereitä
Älä yllytä sitäSaa katsoa.
Saa jos kerrot myös eukolles että saat perse kuvia vierailta naisilta. Kyllä se varmaan kadulla on honannu että kyttäät toisten perseitä.pöh, kai sitä ny ukkomieskin voi ihan tuomarointimielessä pikkasen vilasta muitakin berbereitä
Mä oon jo antanu ruutikselle.Älä yllytä sitä
Mä oon jo antanu ruutikselle.