Tuulastus on hieno ja jännä tapa kalastaa ja parasta siinä on se kun voi itse valita minkä kalan ottaa saalikseen.JOO!
Nostettiin mökillä muutamia isoja harjuksia mato-ongella. Oli mukava ylläri! Yleensä tulee ahvenia jne..
Katiskaankin eksyy usein ahvenia.
Olen joskus skidinä viimeks ollu verkoilla, muistan että samana yönä mentiin tuulastamaan - tuulastus on vissiin kiellettyä nykyään tiettyinä aikoina - muistinkohan oikein..?
@m1es osaa korjata jos meni väärin.
Entä katiskat?JOO!
Nostettiin mökillä muutamia isoja harjuksia mato-ongella. Oli mukava ylläri! Yleensä tulee ahvenia jne..
Olen joskus skidinä viimeks ollu verkoilla, muistan että samana yönä mentiin tuulastamaan - tuulastus on vissiin kiellettyä nykyään tiettyinä aikoina - muistinkohan oikein..?
Hyvä nähdä, että olet herännyt henkiin, vaikka meillä kiistaa tuosta Ukrainan tilanteesta olikin.JOO!
Juu, kiva nähdä pitkästä aikaa!Hyvä nähdä, että olet herännyt henkiin, vaikka meillä kiistaa tuosta Ukrainan tilanteesta olikin.
Tullastus on kiellettyä keväällä 15.4.-31.5. kalojen kuturauhan suojelemiseksi. Eikä vaelluskalajoissa saa muulloinkaan mennä kaloja atraimella koskesta väijymään. Elokuu on hyvää tulastusaikaa ja nykyiset tehokkaat led-lamput auttavat huomattavasti.
Miten tuo teinien kanssa onnistui. Upottamalla luurit järveen?Juu, kiva nähdä pitkästä aikaa!
Oli melkein ikävä sinua!
Loma oli kirjaimellisesti loma. Puhelimet oli tyyliin koko loman narikassa!
Teineilläkin!
Tuntuivat upottavan itseään järveen, luurin kanssa sais varoa turhaan.Miten tuo teinien kanssa onnistui. Upottamalla luurit järveen?
Tuulastus on hieno ja jännä tapa kalastaa ja parasta siinä on se kun voi itse valita minkä kalan ottaa saalikseen.
Missä olet? Sua kaivataan 🥹Tuntuivat upottavan itseään järveen, luurin kanssa sais varoa turhaan.
Veneilläkin osasivat ilman tik tokkien tai instojen vinkkejä.
Ampuminenkaan ei onnaa luuri kädessä.
Eikä tiskaaminen, ruoanlaitto tai halkojen hakkaaminen tai saunan lämmittäminenkään.
Mustikoitakin poimivat vaikka kuin ja paaaaaljon. Sateisina päivinä vedettiin intevallia mäkihyppytornin portaissa ja sekin ilman luuria.
Ainoa huono juttu että ei pahemmin tullut kuvattua, vain muutama hassu kuva.