Lispetti? Kalastatko?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
JOO!🥰

Nostettiin mökillä muutamia isoja harjuksia mato-ongella. Oli mukava ylläri!😧 Yleensä tulee ahvenia jne..
Katiskaankin eksyy usein ahvenia.

Olen joskus skidinä viimeks ollu verkoilla, muistan että samana yönä mentiin tuulastamaan - tuulastus on vissiin kiellettyä nykyään tiettyinä aikoina - muistinkohan oikein..?
@m1es osaa korjata jos meni väärin. 😊
 
vierailija
JOO!

Nostettiin mökillä muutamia isoja harjuksia mato-ongella. Oli mukava ylläri! Yleensä tulee ahvenia jne..
Katiskaankin eksyy usein ahvenia.

Olen joskus skidinä viimeks ollu verkoilla, muistan että samana yönä mentiin tuulastamaan - tuulastus on vissiin kiellettyä nykyään tiettyinä aikoina - muistinkohan oikein..?
@m1es osaa korjata jos meni väärin.
Tuulastus on hieno ja jännä tapa kalastaa ja parasta siinä on se kun voi itse valita minkä kalan ottaa saalikseen.
 
vierailija
JOO!🥰

Nostettiin mökillä muutamia isoja harjuksia mato-ongella. Oli mukava ylläri!😧 Yleensä tulee ahvenia jne..
Katiskaankin eksyy usein ahvenia.

Olen joskus skidinä viimeks ollu verkoilla, muistan että samana yönä mentiin tuulastamaan - tuulastus on vissiin kiellettyä nykyään tiettyinä aikoina - muistinkohan oikein..?
@m1es osaa korjata jos meni väärin. 😊
Entä katiskat?
 
JOO!

Nostettiin mökillä muutamia isoja harjuksia mato-ongella. Oli mukava ylläri! Yleensä tulee ahvenia jne..
Katiskaankin eksyy usein ahvenia.

Olen joskus skidinä viimeks ollu verkoilla, muistan että samana yönä mentiin tuulastamaan - tuulastus on vissiin kiellettyä nykyään tiettyinä aikoina - muistinkohan oikein..?
@m1es osaa korjata jos meni väärin.
Hyvä nähdä, että olet herännyt henkiin, vaikka meillä kiistaa tuosta Ukrainan tilanteesta olikin.

Tuulastus on kiellettyä keväällä 15.4.-31.5. kalojen kuturauhan suojelemiseksi. Eikä vaelluskalajoissa saa muulloinkaan mennä kaloja atraimella koskesta väijymään. Elokuu on hyvää tulastusaikaa ja nykyiset tehokkaat led-lamput auttavat huomattavasti.
 
Viimeksi muokattu:
  • Rakkaus
Reactions: Lispetti
Hyvä nähdä, että olet herännyt henkiin, vaikka meillä kiistaa tuosta Ukrainan tilanteesta olikin.

Tullastus on kiellettyä keväällä 15.4.-31.5. kalojen kuturauhan suojelemiseksi. Eikä vaelluskalajoissa saa muulloinkaan mennä kaloja atraimella koskesta väijymään. Elokuu on hyvää tulastusaikaa ja nykyiset tehokkaat led-lamput auttavat huomattavasti.
Juu, kiva nähdä pitkästä aikaa!😍


Oli melkein ikävä sinua!🥰😁

Loma oli kirjaimellisesti loma. Puhelimet oli tyyliin koko loman narikassa!🤘😊👍
Teineilläkin!😱
 
  • Vau!
Reactions: m1es
Miten tuo teinien kanssa onnistui. Upottamalla luurit järveen?
Tuntuivat upottavan itseään järveen, luurin kanssa sais varoa turhaan.
Veneilläkin osasivat ilman tik tokkien tai instojen vinkkejä.😧
Ampuminenkaan ei onnaa luuri kädessä.😞
Eikä tiskaaminen, ruoanlaitto tai halkojen hakkaaminen tai saunan lämmittäminenkään.
Mustikoitakin poimivat vaikka kuin ja paaaaaljon. Sateisina päivinä vedettiin intevallia mäkihyppytornin portaissa ja sekin ilman luuria.🤩

Ainoa huono juttu että ei pahemmin tullut kuvattua, vain muutama hassu kuva.
 

Yhteistyössä