Noi on varmaan hyviä, olettaisin että mulle maistuisMie söin eilisiä hernerouhe-parsakaalipihvejä
Muttakun täällä kasvaa parit poijaanklopit niin pitää olla lihaakin pöydässä
Noi on varmaan hyviä, olettaisin että mulle maistuisMie söin eilisiä hernerouhe-parsakaalipihvejä
Tottakai iski, vähemmästäkin...sähän olet sen uuden lottasfäärdin perustaja jäsen, sen pervon lottatätiryhmän?No ei tarviikaan mutta muhun iski hetkellinen tosikkohapatuksellisuus ja marttatatimaisyys
Menee tosi nopeesti myos ohikin
En muista saaneeni pusua.Sa oot yha, nainen, ihan vaarassa osoitteessa
Miten pahasti sa eilettain sen kuuppases oikein iskitkaan pussatessas AaKoota??!!
Himskatin hyviä eikä ole laihdutajan ruokaa,kun on paneroitu ja paistettu öljyssä No joo meillä isäntäkin syö lihaa, mä enemmän kasvisruokaa,mutta joskus vaaleaa lihaaNoi on varmaan hyviä, olettaisin että mulle maistuis
Mä pyytäsin tota jo anteeksi*syvää murinaamutinaajupinaa* Mitäääää *tökkii isolla kepillä peppuun* Mulla ei ole karvoja kuin yläpäässä ja niitä kutsutaan hiuksiksi, niin kerta
Siis etkö sää muista sitä mun romanttista horjahdusta minkä eilen tein kun valitit että muut saa suukkoja mutta sinä et??? Nyrjäytin siis selkäni turhaan??!!En muista saaneeni pusua.
Toki nainen on pahasti sekaisin jos mua pussaa.
Täällä on yks viiskymppinen mies jonka pöydässä ei aina tartte olla lihaa vaan makkarakin käy.Noi on varmaan hyviä, olettaisin että mulle maistuis
ai mistä sen tietää? Hetkkinennnnn minkäs ikkunan takana sää mua kyttäät?? *juoksee ninjana läpi kämpän hysteerisesti kipittäen ja peittää ikkunat lakanoilla*Mä pyytäsin tota jo anteeksi
Sitäpaitti*kutittaa leuan alta *...mie niin tiiän että hekottelit röhönaurua tuolle kelvottomalle läpälle
Ai sinäkin? Sitte AK sai kaksi pusua.Siis etkö sää muista sitä mun romanttista horjahdusta minkä eilen tein kun valitit että muut saa suukkoja mutta sinä et??? Nyrjäytin siis selkäni turhaan??!!
Mä syön lihoista kalaa ja kanaa...mutta en nöff nöffiä enkä ammua...Täällä on yks viiskymppinen mies jonka pöydässä ei aina tartte olla lihaa vaan makkarakin käy.
Joskus erehtyy syömään jopa kasviksia, mut sitä ei saa kertoa kenellekään.
Lopettaos höpötysEn muista saaneeni pusua.
Toki nainen on pahasti sekaisin jos mua pussaa.
yhdistelmä tunnetaan nimellä nasu-orvokki.mutta en nöff nöffiä enkä ammua
Toi on piirtynyt sieluuni tulikirjaimin.Siis etkö sää muista sitä mun romanttista horjahdusta minkä eilen tein kun valitit että muut saa suukkoja mutta sinä et??? Nyrjäytin siis selkäni turhaan??!!
Sekä ettäToi on piirtynyt sieluuni tulikirjaimin.
Sitä vaan en tiedä pitääkö mun tota toivoa vai pelätä.
...ööö..eikös toi makkara sitte oo kasvis??!!Täällä on yks viiskymppinen mies jonka pöydässä ei aina tartte olla lihaa vaan makkarakin käy.
Makkara on kasvisruokaa, ainakin suomalainen makkara Eli sä olet vegetaristiTäällä on yks viiskymppinen mies jonka pöydässä ei aina tartte olla lihaa vaan makkarakin käy.
Niinpä. Kitaristinplantut vie kaikki naiset. Miten hemmetissä ne sen tekee vaikka ovat rumia ja haisevat pahalle?Vaikka se kitaransoittaminenkin on ihan jees
Miun isäntä syö lihaa ja makkaraa,mutta salaattikin kelpaa lisukkeena,osa kasviksista menee hyvin.Välillä jopa kasvissosekeitto ja pinaattisoppa. Urheana miehenä uskalsi maistaa nyhtökauraa ja härkäpapua vaikka ei tykännyTäällä on yks viiskymppinen mies jonka pöydässä ei aina tartte olla lihaa vaan makkarakin käy.
Niinpä...kysypä iteltäsNiinpä. Kitaristinplantut vie kaikki naiset. Miten hemmetissä ne sen tekee vaikka ovat rumia ja haisevat pahalle?
täällä olis pari kiloa (huonosti) putsattuja hirven soppaluitaMä syön lihoista kalaa ja kanaa...mutta en nöff nöffiä enkä ammua...
muoks: myös peuran ja hirvenliha menee, erityisesti soppana
Mä osaan ulkoa vieläkin jokusen tuhatta viisua.Mun hyeenalaumani saa tulla syömään
Ja mä sinkoan nyt olemaan viksu vanhempi
Eli nyt tuli se kohta jolloin saat huokaista helpotuksesta
Mä puistun. Mutta pidä sä mukavaa ...laulaa hoilottaisin @Asiankannattaja lle Nurkkikseen meno biisin mutta en ehdi ettiin sanoja.
AaKoo saa ettiä ne ite jos haluutahtoo - nurkkikseen kivaa iltamaa
Moikat*huiskuttaa*!
Ai en vai?Niinpä...kysypä iteltäs
..ja et oo ruma etkä haise pahalle (karmeaa krapula-aamua nyt ei lasketa)