No enka *ufopaakkonen*Sä olet ottanut mallia mökötyksessä Majurilta ja Päättömältä
*Tarjoaa ihanalle kuumaa kahvia ja piirakkaa*
Kun mun herkka sielu ja vallankin simmuset saikahtyivat uunituoreista puheenaiheista
No enka *ufopaakkonen*Sä olet ottanut mallia mökötyksessä Majurilta ja Päättömältä
Mua ei nuole kukaan*nuolasen pitkin kasovja*
- muikka peijpe!
..nih, ja ma en juo kahviaSä olet ottanut mallia mökötyksessä Majurilta ja Päättömältä
Huh, mirri vauhdissa.*nuolasen pitkin kasovja*
- muikka peijpe!
Mä voin nuolasta.Mua ei nuole kukaan
*nippasee pjarsiista*Mua ei nuole kukaan
Mulla on teetä...nih, ja ma en juo kahvia
Mutta piirakan nappaan*vilahti jo!*
No ei oo...eikakun en oo ....ihan toot itseasiassa, nyt jos laittasin simmut kiinni niin siina on riskinsa etta heraisin vasta perjantainaHuh, mirri vauhdissa.
Älä tee sitä Jääkisu, se on ansa...Boobsi lähentelee sua jos meet sen tee ansaan...*roikkuu jääkisun nilkassa kiinni kynsinhampain*Mulla on teetä.
Heippatirallaa Kais - toinen murunenMoro muru
Hirveesti roikutkin ...*retkottaa kuitenkin keskella olkkarin lattiaa*Älä tee sitä Jääkisu, se on ansa...Boobsi lähentelee sua jos meet sen tee ansaan...*roikkuu jääkisun nilkassa kiinni kynsinhampain*
Joo voisit sä kulkee paljaalla lattialla kun toi matto rullaa mun puseron kohta päältä kokonaan poisHirveesti roikutkin :catious:...*retkottaa kuitenkin keskella olkkarin lattiaa*
Missa sa nainen oikein oot ja kenen kintussa kiinni *ufopaakkonen*Joo voisit sä kulkee paljaalla lattialla kun toi matto rullaa mun puseron kohta päältä kokonaan pois
Tarttui väärään nilkkaan.Missa sa nainen oikein oot ja kenen kintussa kiinni *ufopaakkonen*
Taalla. Ei. Ole. Mattoja.
ei kun vasempaan.Tarttui väärään nilkkaan.
No ni, Elena on jo niin piirakkasokerihumalassa etta nakee harhojaTarttui väärään nilkkaan.
Oho, kenen jalka tää on?Missa sa nainen oikein oot ja kenen kintussa kiinni *ufopaakkonen*
Taalla. Ei. Ole. Mattoja.
Mita ilmeisimmin Paattoman.Oho, kenen jalka tää on?
Sit et o tavannut miestä.Mua ei nuole kukaan
...toi ei taija kyeta muistamaan niita tapaamisia kun aina nayttaa olevan lattialla rahmalleen ja kuuppanen iskeytyneena jonnekin...Sit et o tavannut miestä.