The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
En muista saaneeni pusua.

Toki nainen on pahasti sekaisin jos mua pussaa.
Lopettaos höpötys :)

Nyt ryhtiliikettä tohon olemukseen! Noin...no joo joo. Pääkkönen ylös, rintakehä kohdilleen, olkapäät ojennukseen...ja hiukkasen ilusempi ilme nassuun...


Yritäs vielä vähän lisää...nuin(y)!

Sitä ei tiiä jos Peppi on liikenteessä niin...sun pitää olla kans hurmaavan itsevarmana(y)

Vaikka se kitaransoittaminenkin on ihan jees :)
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Täällä on yks viiskymppinen mies jonka pöydässä ei aina tartte olla lihaa vaan makkarakin käy.
Joskus erehtyy syömään jopa kasviksia, mut sitä ei saa kertoa kenellekään.
Miun isäntä syö lihaa ja makkaraa,mutta salaattikin kelpaa lisukkeena,osa kasviksista menee hyvin.Välillä jopa kasvissosekeitto ja pinaattisoppa.:love: Urheana miehenä uskalsi maistaa nyhtökauraa ja härkäpapua vaikka ei tykänny :love:
 
Mun hyeenalaumani:love: saa tulla syömään :)

Ja mä sinkoan nyt olemaan viksu vanhempi(y)

Eli nyt tuli se kohta jolloin saat huokaista helpotuksesta :)

Mä puistun. Mutta pidä sä mukavaa :)...laulaa hoilottaisin @Asiankannattaja lle Nurkkikseen meno biisin mutta en ehdi ettiin sanoja.

AaKoo saa ettiä ne ite jos haluutahtoo - nurkkikseen kivaa iltamaa :)

Moikat*huiskuttaa*!
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja Elena777
Mun hyeenalaumani:love: saa tulla syömään :)

Ja mä sinkoan nyt olemaan viksu vanhempi(y)

Eli nyt tuli se kohta jolloin saat huokaista helpotuksesta :)

Mä puistun. Mutta pidä sä mukavaa :)...laulaa hoilottaisin @Asiankannattaja lle Nurkkikseen meno biisin mutta en ehdi ettiin sanoja.

AaKoo saa ettiä ne ite jos haluutahtoo - nurkkikseen kivaa iltamaa :)

Moikat*huiskuttaa*!
Mä osaan ulkoa vieläkin jokusen tuhatta viisua.

Tai siis nyt taas valehtelen.

Enhän mä tiedä montako laulua osaan ulkoa kun en o koskaan laskenut, enkä ole koskaan yhtenä iltana tarttenu sataa enempää. Joten tuhansia saattaa olla lapinlisän kaltaista etelä- pohojammaalaista ittekehua. Mut nelinumeroinen lukumäärä kumminkin. Se ei o valehtelua eikä liioittelua.

Tossa lempparibiisini Heikki Harmalta:

 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä