The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Hei, ulkona on kivan pirtsakka keli ja taivas taynnansa tahtosia :love:

Ja ma olen tai olin omenaisena - kavin tyhjentamassa tuon viimosimman puun. Tosin en ma mihinkaan latvaan ylettanytkaan eli kentoillaan sen kimpussa huomenna. Enka ma mitaan omppupaistostakaan talle paivalle saanut aikaiseksi mutta senkin joutaa huomenissa herkuttelemaan (y)

Huomiselle on eri katevaa siirrella puuhasteluja, mitahan ma viela keksinkaan...*lahti miettimaan ja toimimaan vaapelina ipanoille*
Tämän ymmärsin.
:love:
 
on saanut ennen olla makkarat pöydillä ja karkkipussit sängyllä työpäivän ajan. toi kai oli liian hyvää.
Kerran toi toinen tuli kädestä ottamaan kun en sattunut just kattoa tapittamaan häntä silmiin niin kanankoiven kun söin sohvalla telkkaria katsoen. Olin siis ottanut käteen ja vissiin vähän sivussa pidin niin siihen tuli :D Ei rouhassu vaan ihan nätisti varovasti otti kiinni. Sitten tapitti mua silmiin että päästä jo irti kun kerran tarjosit. :ROFLMAO:
En viitti kypsiä kanaluita syöttää niin meni roskiin sit.
 
*punastelen isostipaljosti*

Ma ja piiiitka mekko on muuten semmoinen yhdistelma etta siina on varoalueen paikkaa ja isosti. Mulla kun on - ja kaikkea ma teillekin lorpottelen:alien::D - melko useesti eli aina :D taito hyppysissa... tai no jaloissa:barefoot:, ma onnistun tallomaan sen helmuksen sujuvasti tai jopa tuiskahtamaan nenallenikin:notworthy:...on koettu mutta ei onneksi ihmisten ilmoilla vaan ihan kotipihassa :D

Mutta en makaan tiennyt etta tan powwon sisalla/keskella/jossakin on viela kruunukin jemmassa:alien::D...ettei sitten vaan myos se Malesian konekin:unsure:...
Sulla on hattwapöwwosi sisäänleivottuna kruunuista korkein.
Vaimo. Äiti.
Ton korkeampia ei ole.

Maailmassa on kaksi kunniamerkkiä jotka voi saada olematta aatelinen tai rikas tai synnyttämättä.
Toinen on rautaristi ja toinen on Mannerheimin risti.
Ensinmainittua jaettiin ykkösluokassa joitain satoja tuhansia, myös Adolf Hitlerille. Jälkimmäisiä myönnettiin parisataa, eikä niitä saanu "kollaa kestää" Aarne Juutilainen eikä kaikkien tarkka- ampujien guru Simo Häyhäkään.

Rautaristi, etenkin ensimmäisen luokan on sotilaiden keskuudessa kuuminta mahdollista hottia. Nii paitti Mannerheim- risti joita jaettiin vain vajaat kaksisataa. Se on vieläkin maailman halutuin sotilaallinen kunnianosoitus.

Mut äitiys. Siitä ei ehkäpä saa kunniamerkkiä koska tarpeeksi vaativaa ei ole keksitty.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä