No misteri ainaskii löysi mut yhestä Kallion räkälästäMulla on vain yksi kysymys.
Mistä tommoisia naisia löytää?
Miehen velvollisuus on pitää nainen tyytyväisenä....toi ei taija kyeta muistamaan niita tapaamisia kun aina nayttaa olevan lattialla rahmalleen ja kuuppanen iskeytyneena jonnekin...
Vahemmastakin menee naisparalta muisti seka hyvien tapaamisten hoksaaminen*suruissaan*...
Lähden Kallioon. Just nyt. Mikä räkälä tarkemmin sanoen?No misteri ainaskii löysi mut yhestä Kallion räkälästä
No onko se nyt ihme jos vahingossa vähän tarrasinkin Päättömän jalasta..teillä on molemmilla tollaset silosääret niin on vähän vaikeaa erottaa täältä lattialta kumman sääri on kyseessäMita ilmeisimmin Paattoman.
Johan tuo ehti sanoa etta "tarttui vasempaan"......elikas nilkkaan.
Hitto, koetas nyt anatomiaakin opiskella ja hahmotella siella ellunen ...
Sa oot yha, nainen, ihan vaarassa osoitteessaNo onko se nyt ihme jos vahingossa vähän tarrasinkin Päättömän jalasta..teillä on molemmilla tollaset silosääret niin on vähän vaikeaa erottaa täältä lattialta kumman sääri on kyseessä
tottakai on, me ei olla apinoita.teillä on molemmilla tollaset silosääret
aina ei suju, ei edes joka kerta.
Ei
Etes
Naurata
Tommonen.
Oikeesti. Tosi pjaisko kuvahapatus.
Elena on kateellinen, kun itellaan on letitettavat ikivillasukat kintuissaantottakai on, me ei olla apinoita.
No ei tarviikaan mutta muhun iski hetkellinen tosikkohapatuksellisuus ja marttatatimaisyysaina ei suju, ei edes joka kerta.
tottakai on, me ei olla apinoita.
Äkkiäkös sitä..Elena on kateellinen, kun itellaan on letitettavat ikivillasukat kintuissaan
..toi oli huono. Sorisorisori...
maistuis mullekkin.Jauhelihapihveja sukkelavikkelasti
Niin varmaan maistuiskin koska mä teen tosi hyviä .maistuis mullekkin.
Mie söin eilisiä hernerouhe-parsakaalipihvejäJauhelihapihveja sukkelavikkelasti
Nääh, mä luulen että villasukat jää kun kelitkin viileneeÄkkiäkös sitä..
*syvää murinaamutinaajupinaa* Mitäääää *tökkii isolla kepillä peppuun* Mulla ei ole karvoja kuin yläpäässä ja niitä kutsutaan hiuksiksi, niin kertaElena on kateellinen, kun itellaan on letitettavat ikivillasukat kintuissaan
..toi oli huono. Sorisorisori...